Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Дитина в соціумі

Основні завдання соціально-фінансової освіти дошкільників

Життя кожної людини безпосередньо пов'язане з економікою. Усім зрозуміло: в умовах ринкової економіки кожна людина потребує адекватних уявлень про економічні категорії та навичок економічної поведінки. Саме життя поставило перед педагогами завдання економічної освіти дітей...

Конспект інтегрованого заняття на тему «Моя сім’я. Ми - маленькі помічники» для дітей молодшої групи

Розширювати знання дітей про сім’ю (склад, взаємини); формувати поняття про те, що сім’я – це найближчі люди, які піклуються одне про одного...

Значення міні-музеїв у закладі дошкільної освіти

Мета міні-музеїв у ЗДО - розширення освітнього простору для дошкільників; залучення педагогів, батьків та дітей до пошукової, краєзнавчої, художньо-естетичної роботи; виховання шанобливого ставлення до традицій, звичаїв та ремесел українського народу; формування потреби не лише зберігати духовні скарби українців, а й примножувати їх; виховувати національно-патріотичні почуття та гордість за Україну...

Дні пам'яті «Ми не забудемо тебе, Тарасе!»

09-10 березня 2017 року у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) проведено Шевченківські дні пам'яті «Ми не забудемо тебе, Тарасе!» з метою розширення та закріплення знань дітей про творчість і життя великого поета, прищеплення любові до поетичних творів та творів мистецтва видатного генія, виховання морально-духовних цінностей...

Великоднє свято - найсвятіше

 Великоднє свято - найсвятіше. Це свято пов'язане із воскресінням Ісуса Христа, а отже, символізує перемогу добра над злом і світла над пітьмою. Христос вчить нас воскрешати себе мудрістю і терпимістю. Цього урочистого дня ми вітаємо один одного словами: «Христос Воскрес! - Воістину Воскрес!»...

День вишиванки у дитячому садку

 В Україні 18 травня відзначають День вишиванки. Вишиванка є традиційним одягом українського народу і останні роки вона не лише уособлює символ національного одягу, а й стала яскравим прикладом стильного образу...

З Україною в серці виховуємо основи національної самосвідомості старших дошкільнят. Сценарій засідання Батьківського клубу "Турботливі батьки"

 Наші діти - це зернятка нації. Щоб дитина виросла дозрілим колосом, потрібно посіяти в дитячу душу зернята пам'яті, народності, духовності, культури і краси, самоповаги до нашої держави України...

Інтегроване заняття з пріоритетом соціально-економічних завдань на тему «Професії батьків. Що потрібно для роботи? Сімейний бюджет»

ознайомлення з довкіллям, економічне виховання: розширити і конкретизувати знання дітей про різні професії (учитель, водій, швачка, перукар, будівельник, продавець та ін.) та про працю як джерело добробуту; ознайомлювати з грошовою одиницею України; формувати уявлення про товари й товарно-грошові відносини (за гроші купують товари, продукти харчування, грошима оплачують послуги тощо); формувати основи економічної компетентності дошкільників;

Інтегроване заняття з пріоритетом завдань соціально-правового виховання на тему «Дитина має право на щасливу сім'ю»

Правове виховання: продовжувати знайомити дітей з їхніми правами, які проголошені в декларації, а саме з правом на щасливу сім'ю; ознайомити з родовим деревом та правилами розміщення родичів на ньому; продовжувати оцінювати поведінку людей, висловлювати свою думку...

Інтегроване заняття для дітей старшої групи на тему «Київ - серце України. Наші друзі за кордоном»

Програмові завдання: ознайомлення з довкіллям,  українознавство: розширити уявлення дітей про Україну, її столицю, державні символи; знайомити дітей з пам'ятними місцями Києва, вчити впізнавати їх та описувати за ілюстраціями (або слайдами); вчити розуміти поняття «народ», «нація»; збагатити знання про те, що всі народи світу хочуть жити в мирі і мати щасливе життя...

 

КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ

 Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою  формує майбутній розвиток Української держави...

Права дитини (Матеріали папки-пересувки для батьків)

Дошкільний період - найбільш сприятливий для формування громадянських рис особистості. Саме в ДНЗ відбувається початковий етап соціальної адаптації дитини до умов життя в товаристві незнайомих людей. У зв'язку з цим перед педагогами постає завдання: формувати первинні прояви майбутнього громадянина, забезпечити входження дитини в природний світ, традиції українського народу, взаємозв'язок загальнонародного і національного...

Тематичне заняття-мандрівка «Подорож до лісу»

Програмові завдання:

Соціально-комунікативний розвиток:

  • збереження соціального здоров'я дітей через розвиток навичок вільного спілкування з оточуючими;
  • створювати умови для накопичення позитивних емоцій і почуттів у дітей;
  • розвивати у дітей навички конструктивного спілкування і взаємодії в процесі спільної діяльності з дорослим і однолітками, емпатії, слухового сприйняття, комунікативних здібностей;
  •  сприяти формуванню дружніх взаємовідносин дошкільників...

ВІКОВІ ПРОЯВИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ

 Дитина усвідомлює своє місце у сім'ї близьких дорослих та ді­тей, їхні імена, родинні стосунки; в дошкільному закладі - ім'я та по батькові педагогів. Розуміє вимоги дорослих до її поведінки, ви­являє інтерес до спільної з ними та з іншими дітьми діяльності. Ро­зуміє відмінність між дорослими та дітьми. Розуміє захищеність ді­тей батьками. Розрізняє рідних, знайомих і близьких людей. Уміє вітатися, дякувати, просити про допомогу і пропонувати її. Виявляє своє ставлення до людей за допомогою слів та в інший спосіб...

ЗМІСТ ЗНАНЬ І ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ ЗА ОСВІТНЬОЮ ЛІНІЄЮ «ДИТИНА В СОЦІУМІ»

 Зміст освітньої лінії «Дитина в соціумі» передбачає форму­вання у дітей навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин, готовності співпе­реживати та співчувати іншим. Завдяки спілкуванню з до­рослими як носіями суспільно-історичного досвіду людства в дитини з'являються інтерес та вміння розуміти інших, до­лучатися до спільної діяльності з однолітками та дорослими, об'єднувати з ними свої зусилля для досягнення спільного ре­зультату, оцінювати власні можливості, поважати бажання та інтереси інших людей. Взаємодія з іншими людьми є своєрід­ним видом входження Дитини в людський соціум, що вима­гає уміння узгоджувати свої інтереси, бажання, дії з іншими членами суспільства...

Сучасні підходи до формування дитини за освітньою лінією«Дитина в соціумі» та попередження соціального неблагополуччя дітей

 Сучасні орієнтири розвитку особистості проектуються і вті­люються у педагогічний процес дошкільного закладу через створення умов для формування соціально-емоційного досвіду дітей...

Шляхи формування соціального здоров'я у дітей дошкільного віку. Поради педагогам і батькам

 Дорослому треба бути уважним до природних особливостей кожної дитини, орієнтуватися у своїй роботі на реальні ознаки визрівання її організму - антропометричні показники, час випадання старих і появи нових зубів, зміни тілобудови, появу нових потреб та інтересів. Показником поваги до природних особливостей дитини та динаміки їх змін є відсутність у педагогічній практиці намагань штучно прискорити розвиток. Такий педагог усвідомлює: не існує одного на всіх дітей раннього розвитку. Кожний малюк розвивається по-своєму, у властивому йому темпі, з притаманною йому інтенсивністю та яскравістю. Правильна педагогічна позиція полягає у спостереженні за дитиною та активному чеканні «моменту істини». Такий педагог щоденно забезпечує малюкові сприятливе для реалізації ним своїх фізичних, психологічних та соціально-моральних якостей розвивальне середовище, пропонує кожному можливість вибору...

Формування соціального здоров'я дитини в умовах ДНЗ та сім'ї

  Світова наука розглядає здоров'я як феномен, що інтегрує чотири складові - фізичну, психічну, духовну і соціальну. Усі вони  нерозривно пов'язані між собою, впливають одна на одну, разом визначають стан здоров'я людини...

Сім'я - перша школа морального зростання

 З погляду психології, сім'я - це те середовище перебування, де дитина відчуває себе в безпеці. Рідна домівка асоціюється в дитини з душевним теплом.  Для кожного з нас рідна домівка - не просто частина дитинства, а дороге місце, з яким пов'язані найтепліші й найважливіші спогади. Дитина з'являється на світ маленькою істотою, яка потребує уваги, доброти, любові з боку дорослих. Цими дорослими насамперед є батьки. Саме від них діти пізнають перші життєві істини, наслідують зразки поведінки, вчаться оцінювати різні події, набувають досвіду взаємин з іншими людьми, вчаться культури поведінки та спілкування з оточуючими...

Конспект морально-етичної бесіди у старшій групі на тему «Будь добрим - і тобі добре буде»

Пропонуємо для використання у дошкільних навчальних закладах цікавий конспект заняття з соціально-морального розвитку дошкільників...

Завдання соціально-морального розвитку дітей дошкільного віку

Питання морлі, морального розвитку і морального виховання є злободенними для нашої держави, оскільки загальний моральний стан українського суспільства погіршився і потребує шляхів якнайшвидшого його поліпшення...

Соціально-моральний розвиток дошкільників: завдання та шляхи їх реалізації

 Для нашої держави питання морального розвитку і морального виховання є дуже актуальним, оскільки сьогодні спостерігається погіршення загального соціально-морального стану українського суспільства...

Інтегроване заняття для дітей середньої групи на тему «Українці ми маленькі. Вишиванка-вишиваночка»

Програмові завдання:

українознавство: закріпити знання дітей про Україну; продовжити знайомити їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу; навчати бачити спільне і відмінне в одязі хлопчиків і дівчаток; формувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема до національного вбрання...

Оформлення національних куточків (спеціальних осередків з українознавства) у ДНЗ

Однією з форм громадянсько-патріотичного виховання в дитсадку є  облаштування національних куточків для проведення відповідної освітньої роботи з дошкільниками. Національний куточок в групі має бути естетично оформлений і розташований у світлому, зручному для огляду місці, бути візуально відокремленим від ігрових центрів. Наповнення куточка не має бути застиглим, а постійно змінюватися і поповнюватися...

Інформація про використання публічних коштів

Корисне