Робота з педагогами
Стрес - це захисна реакція організму, що має допомогти йому подолати складні життєві ситуації. Викид у кров спеціальних гормонів («глюко-кортикоїдів») підвищує тонус м'язів, збільшує кількість глюкози, зменшує потяг до сну. Але така мобілізація організму відбувається за принципом «боротися - зараз, лікуватися - пізніше», тому ті самі гормони, що мобілізують організм на боротьбу, паралізують функції, які не є життєво необхідними у період стресу: страждає, насамперед, імунна система, порушуються процеси регенерації тканин, блокується вироблення статевих гормонів та гормонів росту тощо.
Сором'язливі діти обережні, їх лякає все нове. Вони схильні дотримуватися правил, бояться їх порушити. Так, в експериментах психологів сором'язливі діти не погоджувалися малювати губною помадою на аркуші паперу, в той час як інші робили це весело та сміливо...
Допоможіть кожній дитині сформувати власний позитивний імідж, особливо коли йдеться про новачка, замкнуту чи неуспішну дитину ("Сашко завжди хоче всіх чимось пригостити", "У нас Сашко ніколи не забуде зібрати іграшки на майданчику", "Щоб я без тебе робила?")...
Перебуваючи у спокійному стані, запишіть чи навіть намалюйте (аби добре запам'ятати) джерела, що дають вам сили, як-от природа, спорт. Спілкування, присадибна ділянка, хобі та ін. І в момент, коли вас раптом «накриють» емоції або поглине апатія («Немає сили, нічого не хочу»), ви можете припасти до одного із цих джерел і наповнитися енергією.
Україна забороняє будь-які форми експлуатації та зловживання, а саме:
- утиски у будь-яких формах, включаючи сексуальні домагання, суворо заборонені. Сексуальне домагання означає будь-яку сексуальну поведінку, яка не є бажана особою, яка є її жертвою, і яка порушує гідність.
- забороняється вступати у сексуальні відносини з клієнтами Depaul Україна та/або з членом їх родин та використовувати свою позицію для залучення до сексуальних (або будь-яких) послуг в обмін на допомогу та/або захист, надану Depaul Україна.
- забороняється вступати у сексуальні стосунки з неповнолітньою особою або підбурювати чи змушувати неповнолітню особу брати участь у діяльності сексуального характеру, незалежно від того, чи він/вона знає про вчинені дії та незалежно від згоди.
- забороняється зловживання, зневага, експлуатація та насильство щодо дітей заборонено. Працівники повинні гарантувати, що безпека та благополуччя дітей постійно захищаються, а також запобігати жорстокому поводженню з дітьми, нехтування ними, експлуатацією та насильством.
Емоційний інтелект - сукупність ментальних здібностей, які сприяють усвідомленню і розумінню власних емоцій та емоцій інших людей; здатність використовувати емоції для підвищення ефективності інтелектуальної діяльності та міжособистісної взаємодії...
Хвилинна релаксація. Розслабте куточки рота, зволожте губи. Розслабте плечі. Зосередьтеся на виразі свого обличчя й положенні тіла: пам'ятайте, що вони відбивають ваші емоції, думки внутрішній стан. Цілком природно, що ви не хочете, щоб оточуючі знали про ваш стресовий стан. У цьому випадку ви можете змінити «мову обличчя й тіла» шляхом розслаблення м'язів і глибокого дихання...
Проблема дитячої обдарованості в усі часи викликала великий інтерес у суспільстві. Зацікавленість урядовців, фахівців, батьків зрозуміла, адже йдеться не лише про долі окремих особистостей, а й про майбутнє країни, усього світу. Адже саме талановиті, обдаровані, здатні до творчості люди створюють нові теорії та нові технології, пропонують нові шляхи розвитку, рятують нас у кризових ситуаціях...
Педагогічна готовність: навички читання; навички лічби і розв'язування простих задач; навички малювання; уміння розгорнуто відповідати на запитання; великий словниковий запас; загальна обізнаність...
Що таке жорстоке поводження з дитиною? Жорстоке поводження з дитиною - будь які форми фізичного, психологічного, сексуального або економічного насильства над дитиною, зокрема домашнього насильства, а також будь які незаконні угоди стосовно дитини, зокрема вербування, переміщення, переховування, передача або одержання дитини, вчинені з метою її експлуатації з використанням обману, шантажу чи уразливого стану дитини (ст. 1 Закону України «Про охорону дитинства»)...
Численні наукові джерела і спеціальні експериментальні дослідження свідчать про негативний вплив на психічне здоров'я дитини стресогенних чинників, які постійно діють на дитячу психіку і є головною причиною досить високого відсотка невротичних проявів у поведінці дошкільників. Невротичні прояви у поведінці з'являються у дітей, які страждають від дефіциту спілкування з дорослими або від їх ворожого ставлення, а також у дітей, які ростуть в умовах сімейних негараздів. Інформаційні перевантаження з повідомленням на телебаченні про крадіжки, розбій, неприховані сцени з інтимної сфери життя дорослих, також негативно впливають на психічне здоров'я дітей...
Адаптаційний період - серйозне випробовування для дітей до 3,5 - 4 років: викликані адаптацією стресові реакції надовго порушують емоційний стан дитини. Щоб цей період пройшов відносно спокійно, прислухайтеся до наступних порад...
Сьогодні проблемі жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється особлива увага. У дитячому садку при насильстві немає попередньої стадії обмірковування. Дошкільнята не усвідомлюють до кінця своїх дій. Відсутнє розуміння наслідків і почуття провини. Виправданням насильства є незначний проступок. Агресивна поведінка дітей розходиться з їх словами...
З розвитком суспільства розвивалися й змінювалися погляди на проблему креативного мислення особистості. На думку деяких дослідників, креативність - це не єдиний чинник, а сукупність різних здібностей, кожна з яких представлена по-різному в певної людини. Авторська розробка семінару-практикуму допоможе в підвищенні рівня компетентності вихователів у роботі з дітьми та розвитку творчого підходу в діяльності...
Свою роботу з дошкільниками педагоги розпочинають із ранкової зустрічі. Ранкова зустріч педагога з дітьми - це ніби ранкова роса, блискавка, міні-гра комплексного характеру, яка допомагає дітям краще познайомитися, пізнати, зрозуміти себе і своїх друзів...
Стрес - це захисна реакція організму, що має допомогти йому подолати складні життєві ситуації. Викид у кров спеціальних гормонів («глюко-кортикоїдів») підвищує тонус м'язів, збільшує кількість глюкози, зменшує потяг до сну. Але така мобілізація організму відбувається за принципом «боротися - зараз, лікуватися - пізніше», тому ті самі гормони, що мобілізують організм на боротьбу, паралізують функції, які не є життєво необхідними у період стресу: страждає, насамперед, імунна система, порушуються процеси регенерації тканин, блокується вироблення статевих гормонів та гормонів росту тощо.
Мета: зняття емоційного напруження; розвиток здатності розуміти стан іншої людини й уміння адекватно висловлювати свій, регуляція соціальних відносин...
Психічне здоров'я дітей - це повноцінний особистісний та інтелектуальний розвиток дітей на кожному віковому етапі...
Вже на третьому році життя малюк починає розуміти вказівки і намагається регулювати свою поведінку у відповідності до них. Але це зовсім не означає, що всі вказівки чи побажання дорослих діти виконують беззаперечно, хоч якими благими намірами чи причинами вони обумовлені...
ЯКЩО НЕ МОЖЕТЕ ЗАСНУТИ? ЯКЩО ВАМ СТРАШНО І ВИ ТРЕМТИТЕ? ЩО ДОПОМОЖЕ ЗНИЗИТИ ТРИВОГУ?
Пізнавальна активність дитини - мобілізація її інтелектуальних, моральних і фізичних сил, спрямована на досягнення конкретної цілі пізнавальної діяльності. Внутрішні передумови, які забезпечують продуктивність пізнавальної діяльності, визначають легкість і швидкість засвоєння дитиною нових знань, можливість їх творчого використання під час розв'язання життєвих завдань, такі:
Варто завжди пам'ятати про те, що особливе значення має контакт дитини з матір'ю та її материнська любов. Вона закладає основи доброзичливих стосунків дитини з оточуючим світом, дає їй відчуття безпеки і упевненості...
Емоція (з лат. emovere – хвилювати, збуджувати) – це психічне відображення навколишнього світу у формі короткочасних переживань людини, що виражають її ставлення до дійсності, своїх дій та інших, реакцію на вплив внутрішніх і зовнішніх подразників. Завдяки емоціям люди не лише відчувають, сприймають, уявляють чи розуміють навколишню дійсність, а й переживають її. Переживання завжди суб’єктивні, вони не існують поза психікою...
Таким чином, аби забезпечити безпечне освітнє середовище у ЗДО, вільне від насильства та булінгу (цькування) треба, у першу чергу, працювати із суспільними, у тому числі і з особистими, стереотипами та упередженнями, оскільки вони становлять основу, на якій зароджується ненависть та агресія по відношенню до інших. По-друге, варто пам'ятати, що діти переймають ставлення, реакції, способи поведінки дорослих, які ті часто транслюють несвідомо. Тому батькам, педагогам варто працювати і над своїми емоціями, слідкувати за власними висловлюваннями та вчинками, реакціями та способами поведінки, аби не провокувати булінг (цькування)...
Сьогодні проблемі жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється особлива увага. У дитячому садку при насильстві немає попередньої стадії обмірковування. Дошкільнята не усвідомлюють до кінця своїх дій. Відсутнє розуміння наслідків і почуття провини. Виправданням насильства є незначний проступок. Агресивна поведінка дітей розходиться з їх словами...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів