Організація освітнього процесу
Орієнтовний тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності (занять) у Квасилівському ЗДО в умовах воєнного стану на 2023/2024 навчальний рік складений з урахуванням вимог сьогодення і адаптований до умов дошкільного закладу, у якому функціонує 13 вікових груп...
Діяльність закладів дошкільної освіти України (далі - ЗДО) у 2023/2024 навчальному році продовжується в умовах воєнного стану. Основними нормативними документами, які визначають особливості організації освітнього процесу, життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти та професійної діяльності педагогів є:
У дошкільному закладі можуть застосовувати одночасно кілька комплексних і парціальних програм з певних напрямів освітньої роботи...
Завдання педагогічного колективу на літній період 2023 року в умовах воєнного стану:оздоровчі та освітні...
Попри все, упродовж літнього періоду педагоги мають забезпечити якісне виконання завдань освітньої програми та БКДО: продовження поглибленої роботи з цивільного захисту та безпеки життєдіяльності дошкільників; закріплення, уточнення, розширення знань, умінь і навичок, набутих вихованцями упродовж навчального року, та збагачення досвіду їх застосування у різних видах діяльності...
Орієнтовний тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності (занять) у Квасилівському ЗДО в умовах воєнного стану на 2022/2023 навчальний рік складений з урахуванням вимог сьогодення і адаптований до умов дошкільного закладу, у якому функціонує 14 вікових груп...
Із виходом у світ оновленого Базового компоненту дошкільної освіти - Державних стандартів дошкільної освіти (2021) оновили тематику освітніх блоків на навчальний рік для усіх вікових груп ЗДО. Тематичними інтегрованими освітніми блоками охоплюємо, в основному, весь зміст освітньої програми для дітей раннього та дошкільного віку...
Всі заняття у період адаптивного карантину у Квасилівському ЗДО винесені на свіже повітря (протягом вересня місяця). Починаючи із жовтня місяця, у зв’язку із похолоданням та настанням несприятливих погодних умов, ранковий прийом дітей та організовані щоденні заняття переносяться у групові приміщення (з обов’язковим дистанціюванням дітей та їхніх батьків, а також ізоляції між віковими групами). Орієнтовний тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності (занять) у Квасилівському ЗДО в умовах адаптивного карантину на 2021/2022 навчальний рік складений з урахуванням вимог сьогодення і адаптований до умов дошкільного закладу, у якому функціонує 14 вікових груп.
Мета: продовжувати знайомити дітей з їхніми правами, які проголошені в декларації, а саме з правом на щасливу сім'ю; ознайомити з родовим деревом та правилами розміщення родичів на ньому; продовжувати оцінювати поведінку людей, висловлювати свою думку...
Для повноцінної освітньої роботи у новому навчальному році педпрацівникам ЗДО рекомендується опрацювати та забезпечити виконання нормативно-правової бази (відкривати за посиланнями):
Парціальні програми МОНУ для використання в ЗДО у 2021/2022 навчальному році...
Орієнтовний тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності дошкільників у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) на літній оздоровчий період 2021 року...
Програмові завдання: збагатити знання дітей про домашніх улюбленців та Всесвітній день котів 1 березня; вчити складати коротеньку розповідь про котика та собачку; давати відповідь на запитання за змістом знайомого оповіданням В. Сухомлинського «Покинуте кошеня»...
Християнська етика: дати дітям поняття про те, що весь світ і людина - це Боже творіння, викликати бажання наслідувати Творця у праці і турботі; виховувати вдячність Богу, працелюбність, турботливість...
Нарешті в наш край завітала зимонька-чарівниця з пухнастим снігом та гарними святами...
ознайомлення з природним довкіллям, валеологія: закріпити знання дітей про овочі та фрукти і страви, які з них готують; збагатити уявлення про вітаміни, корисні продукти харчування і їх значення для життя людини; вчити розрізняти корисні та шкідливі для здоров'я продукти харчування і робити самостійні висновки;
мовленнєвий розвиток: вправляти дітей у складанні складнопідрядних речень зі сполучниками: тому що; якби; вчити відповідати на запитання вихователя повним реченням та складати описові розповіді про овочі, фрукти із 3-4 речень; збагатити словник новими словами-назвами, словами-ознаками, пестливими словами відповідно до теми «Продукти харчування»;
План роботи (перспективний, календарний) є обов'язковою документацією вихователів ЗДО. Календарному плануванню освітньої роботи з дошкільниками передує перспективне на кожен місяць. Основними структурними компонентами перспективного планування освітньої діяльності є:
Всі заняття у період адаптивного карантину у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) були винесені на свіже повітря (протягом вересня місяця). Починаючи із жовтня місяця, у зв’язку з похолоданням та настанням несприятливих погодних умов ранковий прийом дітей та організовані щоденні заняття переносяться у групові приміщення (з обов’язковим дистанціюванням дітей та їхніх батьків, а також ізоляції між віковими групами). Орієнтовний тижневий розподіл організованої навчально-пізнавальної діяльності (занять) у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) в умовах адаптивного карантину на 2020-2021 навчальний рік складений з урахуванням вимог сьогодення і адаптований до умов дошкільного закладу, у якому функціонує 14 вікових груп.
Тема цьогорічного Дня знань у закладі дошкільної освіти "Дитсадок - наш другий дім, добре й весело у нім"
Вихователька ЗДО ланує, організовує, проводить освітній процес відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти України (Державного стандарту дошкільної освіти України), програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі», що реалізується у закладі дошкільної освіти, Положення про заклад дошкільної освіти, Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах України, Статуту закладу дошкільної освіти, річного плану роботи закладу дошкільної освіти, забезпечує реалізацію державної політики в галузі освіти...
Перспективне та календарне планування освітньої роботи у літній період здійснюють відповідно до тих самих вимог, що й упродовж навчального року. Проте, складаючи план, слід враховувати специфіку організації та зміст освітньої роботи з дітьми у літні місяці (максимальне перебування дітей на свіжому повітрі, наявність зведених різновікових груп, посилена увага до проведення загартовувальних процедур тощо)...
Перед календарним плануванням роботи на щодень, виконайте перспективне планування:
Цей Примірний перелік підготовлений відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», вимог Базового компонента дошкільної освіти і чинних комплексних програм розвитку, навчання і виховання дітей раннього і передшкільного віку, рекомендованих Міністерством освіти і науки України...
Із запровадженням освітньої реформи "Нова українська школа" сьогодні в Україні йде активне становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці освітнього процесу, пов'язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання...
Суть особистісно орієнтованої моделі дошкільної освіти - навчання і виховання особистості з максимальною можливою індивідуалізацією, створенням умов для саморозвитку і самонавчання. Це такий тип навчання і виховання, який ґрунтується на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільного обміну думками, авансуванні успіху...
Педагог нової формації - це передусім особистість, яка неперервно працює над своїм розвитком, самовдосконаленням, відкрита для всього нового, вміє добирати найбільш ефективні прийоми, засоби, технології навчання та виховання для реалізації поставлених завдань, легко відмовляється від штампів і стереотипів в освітній роботі і в житті загалом...
В цьому навчальному році, виходячи із ситуації, яка склалася в Україні, дуже багато уваги приділяємо національно-патріотичному вихованню дошкільників. Багато занять вихователі присвячують вихованню любові до родини, дитячого садка, селища, українського народу і його традицій, України, яка на даний час важко виборює свою свободу, мир і неподільність кордонів...
Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров'я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного навчального закладу необхідно визначити завдання роботи ДНЗ на літо та провести відповідну підготовчу роботу, яка передбачає:
Перспективне та календарне планування освітньої роботи у літній період здійснюють відповідно до тих самих вимог, що й упродовж навчального року. Проте, складаючи план, слід враховувати специфіку організації та зміст освітньої роботи з дітьми у літні місяці (максимальне перебування дітей на свіжому повітрі, наявність зведених різновікових груп, посилена увага до проведення загартувальних процедур тощо)...
Подаємо графічну план-схему календарного планування освітнього процесу за видами діяльності у групах дітей раннього віку...
Подаємо методичний порадник для вихователя-початківця щодо змісту календарного планування освітньої роботи в ЗДО...
Аналіз результатів освітньої діяльності є найскладнішим розділом аналізу роботи ДНЗ. Ця проблема на сьогоднішній день не має достатньо чіткого наукового дослідження. А тому, залежно від поглядів на проблему, різні науковці використовують і різні методи аналізу якості дошкільної освіти, яку забезпечує ДНЗ. Проте жоден науковець не заперечує самого факту здійснення такого аналізу, аби визначити якість освітніх послуг, які надає ДНЗ, і визначають, що результати аналізу освітньої діяльності мають порівнюватися з вимогами державного стандарту - БКДО...
Перебудова системи освіти у зв'язку з переходом на нові зміст, структуру і терміни навчання вимагає змін в організації та у змісті педпроцесу. Прийняття оновленого БКДО-2021, перехід до особистісно орієнтовної моделі дошкільної освіти зумовили також необхідність перегляду деяких підходів до планування освітнього процесу в ЗДО...
Сьогодні все частіше в дошкільних закладах з'являються вихованці, яким немає ще й 3-х років. Цей вік досить особливий. Він потребує від педагогів спеціальних знань та різнобічної підготовки. Дедалі частіше вихователі груп раннього віку переконуються у тому, що дуже мало сьогодні друкується методичної літератури та посібників для роботи з дітьми саме цього віку. А та методична література, якою користуються вихователі груп раннього віку протягом останніх 10-20 років, значною мірою застаріла і потребує ретельного перегляду. Застаріли погляди на можливості дітей раннього віку і на способи та методи освітньо-виховної роботи з ними...
Для реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти в практиці роботи дошкільного закладу однією з провідних форм роботи з дітьми залишаємо заняття...
Оскільки заняття залишаються важливою складовою організованого навчання дошкільників, вважається за необхідне рекомендувати педагогам дошкільних навчальних закладів дотримуватися розроблених вітчизняною дошкільною дидактикою і перевірених науковими дослідженнями, багаторічною практикою положень, які прокоментовані у програмах для ДНЗ: «Дитина», «Українське дошкілля», «Дитина в дошкільні роки»...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів