Календарне планування на літній оздоровчий період в ЗДО

 Перед календарним плануванням роботи на щодень, виконайте перспективне планування:

·        ранкової гімнастики

·        гімнастики після денного сну

·        загартувальних заходів

·        взаємодії з батьками.

Оберіть самі модель календарного планування, в основі можуть бути:

-         режимні моменти

-         види діяльності

-         лінії розвитку та ін.  

Вибираючи форми роботи з дітьми, візьміть до уваги ймовірне утворення зведених різновікових груп. Передбачте роботу по підгрупах, диференціюйте завдання і види діяльності.

Залучаючи дошкільників до різних видів діяльності, враховуйте: вік дітей; погоду; місце проведення; характер попередньої та наступної діяльності.

На літній оздоровчий період у закладі дошкільної освіти, сплануйте роботу так, аби діти:

·        проводили максимум часу свіжому повітрі;

·        спали вдень достатньо для свого віку;

·        збалансовано харчувалися;

·        мали оптимальну рухову активність;

·        дотримувалися повітряного і водного режиму, вимог до одягу і взуття.

Скоротіть перебування дошкільників на свіжому повітрі, якщо:

-         сильний вітер

-         температура повітря вище + 35о С у затінку

-         злива

-         гроза.

План роботи вихователя на літній оздоровчий період в ЗДО

Під час літнього оздоровчого періоду в ЗДО вихователь:

·        Проводить опитування батьків щодо відвідування дітьми дошкільного закладу влітку.

·        Інформує батьків, які не планують водити дитину до дошкільного закладу влітку, про те, що за їхньою дитиною зберігатиметься місце під час літнього оздоровчого періоду протягом 75 днів.

·        Пропонує батькам написати відповідні заяви.

·        Оновлює інформаційні стенди для батьків — вони презентують інформацію на актуальні для літнього оздоровлення теми, наприклад «Правила поведінки на відкритих водоймах», «Ігри з піском, повітрям і водою» та ін.

·        Змінює розпорядок дня.

·        Уточнює правила для батьків.

·        Оновлює інформацію на ширмах тощо.

·        Розробляє пам’ятки для інформування батьків щодо запобігання харчовим отруєнням, зокрема грибами, ягодами.

·        Поповнює тематичні папки: добірками віршів та оповідань про літо, переліком рухливих ігор, спостережень у природі, рекомендацій щодо організації праці, екскурсій, походів тощо.

·        Упорядковує обладнання фізкультурних куточків, куточків самостійної художньої діяльності та експерементаріумів.

·        Розробляє перспективні плани освітнього процесу, зокрема розваг та оздоровчих заходів.

·        Поповнює картотеку методичних розробок та дидактичних засобів.

·        Готує й оновлює іграшки, атрибути та обладнання для організації ігрової, творчої та пошуково-дослідницької діяльності на свіжому повітрі.  

Види діяльності під час літнього оздоровчого періоду

 Під час ранкового прийому

·        бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми

·        індивідуальна робота

·        спостереження за довкіллям

·        ігри дидактичні, рухливі (малої і середньої рухливості), конструкторсько-будівельні

·        трудові доручення й чергування

·        самостійна діяльність тощо

 Після сніданку

·        заняття (зокрема комплексні та інтегровані):

-         фізичні

-         пізнавальні

-         мовленнєві

-         художньо-естетичні

У дні екскурсій, прогулянок за межі ЗДО заняття з фізкультури не проводьте

 Упродовж дня

·        ігри (приділіть увагу зокрема іграм з піском і водою)

·        праця

·        досліди та спостереження

·        самостійна діяльність

·        індивідуальна робота

·        читання, розповідання, інсценування творів

·        розваги: показ вистав у ляльковому театрі, дитячі концерти, фізкультурні, музичні, літературні дозвілля.

У вечірні години

Плануйте активність залежно від діяльності дошкільників дітей упродовж дня. Врахуйте необхідність зменшити навантажень на вихованця.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2352-plan-roboti-na-ltny-ozdorovchiy-perod-v-dnz