Інформації, звіти

Інформація про забезпечення Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комп'ютерною технікою, підключенням до мережі Інтернет

Інформація про забезпечення Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комп'ютерною технікою, підключенням до мережі Інтернет та створення порядку електронної реєстрації дітей:

Cтворення умов для соціального захисту дітей

   У Квасилівському дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) здійснюється соціальний захист дітей дошкільного віку відповідно до Закону України  «Про дошкільну освіту» ст. 33 особливо, дітей-сиріт, дітей, які потребують корекції  розвитку, дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей...

Про виконання вимог нормативно-правових актів з питань безпеки життєдіяльності дітей

На виконання Закону України «Про охорону дитинства» 26.04.2001р. № 2402-III (із змінами),  Інструкції з охорони життя і здоров'я дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28 жовтня 2008 р. № 985, Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 01 серпня 2001 р. № 563, з метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров'я , соціальний захист, всебічний розвиток, запобігання травматизму, забезпечення здорових і безпечних умов перебування їх у дошкільному навчальному закладі...

Про співпрацю родин вихованців з дошкільним навчальним закладом у поточному навчальному році

Сьогодення продиктоване потребою, зберігаючи пріоритет родин­ного виховання, тісніше інтегрувати родинне і суспільне дошкільне виховання, активніше залучати родини до участі у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, психолого-педагогічної і медичної самоосвіти, оскільки не всі батьки спроможні ово­лодіти спеціальними знаннями, навичками, вміннями, щоб правильно здійснювати навчально-виховний процес в умовах сім'ї та послідовно розвивати своє педагогічне мислення...