ЗВІТ про проведення дистанційної роботи педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у період карантину

                                                  Завідувачу Квасилівського ЗДО                                                                                    (ясла-садок) Лисак О.М.                                                                                               вихователя-методиста Семенюк Р.Ф.                                                                           Дата 05 червня 2020 року

ЗВІТ

вихователя-методиста про проведення дистанційної роботи педагогічних працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) у період карантину з 13 березня по 29 травня 2020 року

Міністерством освіти і науки України у короткий період видано рекомендації для керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів освіти всіх форм власності (листи МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154, від 13.03.2020№ 1/9-161) у зв'язку з тим, що 12 березня 2020 року усі заклади освіти, в тому числі й дошкільні, були закриті на карантин через епідемію коронавірусу.

Наказом МОНУ від 16.03.2020 за № 406 передбачено організаційні заходи для запобігання  поширенню коронавірусу COVID-19 в закладах освіти, що функціонують на території України. Всім освітнім закладам було рекомендовано налагодити можливість отримувати освіту  та спілкуватися з педагогами в режимі дистанційної роботи, яка передбачає надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 наказом керівника по ЗДО «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину» у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) було запроваджено:

1. Дистанційну роботу вдома усім педагогічним працівникам, а також іншим працівникам (бухгалтерії, діловоду тощо).

2. Упродовж робочого часу та визначеного графіка, працівники зобов'язалися:

- виконувати обов'язки, передбачені трудовим договором;

- відповідати на дзвінки керівника;

- перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;

-організовувати та проводити за розпорядженням керівника освітній процес з дошкільниками за допомогою дистанційних технологій;

- складати або корегувати плани роботи, готувати  матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності), виготовляти дидактичний матеріал;

- складати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку;

- підвищувати кваліфікацію та займатися самоосвітою тощо.

Вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. були складені і розміщенні на сайті дошкільного закладу та на порталі «Всеосвіта» Заходи щодо дистанційної роботи педагогічних працівників ЗДО на період карантину, з метою оперативного опрацювання педагогами їхнього змісту і введення в дію https://vseosvita.ua/library/zahodi-sodo-distancijnoi-roboti-pedagogicnih-pracivnikiv-zdo-na-period-karantinu-222798.html (40404 переглядів)

Відповідно до цих Заходів та з метою періодичного спілкування керівника ЗДО і вихователя-методиста з педагогічними працівниками було задіяно електронну пошту та сайт дошкільного закладу, Viber, створено або редаговано для кожного педагогічного працівника власну електронну пошту,  відкрито сторінки у фейсбуці тощо. У ході обговорення з педагогічними працівниками змісту дистанційної роботи було прийнято рішення про необхідність систематичного поширення серед колег, батьків, дітей та усіх зацікавлених осіб різного роду інформації, пов'язаної з дошкільною освітою, а саме:

- викладати матеріали на сайті ЗДО, на інших освітніх платформах, у мережі фейсбук;  

- спілкуватися з усіма працівниками закладу у вайбер-чаті «Квасилівський ЗДО. Працівники»;

- спілкуватися з педагогічними працівниками у вайбер-чаті «Вихователі ЗДО»;

- поширювати та приймати інформацію через електронну пошту ЗДО та через індивідуальні електронні пошти педагогів;

- надсилати опитувальники, інформації, консультації, пам'ятки,  відеозаняття та ін. у вайбер-групи для батьків вихованців усіх вікових груп тощо.

На допомогу педагогічним працівникам вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. були розроблені змістовні зразки:

- Орієнтовного індивідуального плану роботи вихователів на період карантину із запровадженням дистанційного режиму роботи з 13 березня по 03 квітня 2020 року  https://vseosvita.ua/library/orientovnij-individualnij-plan-roboti-vihovatela-kvasilivskogo-zdo-asla-sadok-na-period-karantinu-z-13-berezna-po-03-kvitna-2020-roku-iz-zaprovadzenna-224765.html (16991переглядів).

- Орієнтовного індивідуального плану роботи вихователів на період карантину із запровадженням дистанційного режиму роботи з 06 по 24 квітня 2020 року https://vseosvita.ua/library/orientovnij-individualnij-plan-roboti-vihovatela-kvasilivskogo-zdo-asla-sadok-na-period-karantinu-iz-zaprovadzennam-distancijnogo-rezimu-roboti-z-06-2-240490.html  (1468 переглядів).

На основі орієнтовних зразків індивідуальних планів та методичних рекомендацій вихователя-методиста педагоги дошкільного закладу (33 чол.) складали Індивідуальні плани дистанційної роботи на період карантину (щомісячно), відповідно до структури:

  • Розділ 1. Підвищення кваліфікації та самоосвіта.
  • Розділ 2. Робота з дітьми.
  • Розділ 3. Робота з батьками.
  • Розділ 4. Організаційно-педагогічна та методична робота.

Індивідуальні плани дистанційної роботи педагогічних працівників на період карантину ретельно аналізувалися, коригувалися, були роздруковані і додані до теки матеріалів методичного кабінету ЗДО.

Аналіз дистанційної роботи педагогічних працівників та звіт керівнику ЗДО проведений для зручності за цими ж самими розділами.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Самоосвіта

З метою підвищення кваліфікації більшість педагогічних працівників ЗДО вчилися опановувати різні сервіси на платформах МЦФР, Всеосвіта, На Урок та ін., створили власні сторінки у фейсбуці та доєдналися до різних груп («На допомогу вихователям», «Помічник для вихователя», «Анелок», «Я - вихователь», «Все для вихователя», «Абетка-логопедка», «Вихователям ЗДО (авторські розробки, папки досвіду, презентації)», «Я - методист закладу дошкільної освіти», «Вихователь. Все, що треба»,«ДОШКІЛЬНЯТА» та ін.).  

На допомогу педагогічним працівникам у підвищенні їх кваліфікації вихователь-методист Семенюк Р.Ф. підготувала методичний порадник з добіркою цікавих вебінарів з найактуальніших проблем на різних освітянських платформах, розмістивши його у вайбер-чаті «Вихователям ЗДО» та на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок): Орієнтовний перелік вебінарів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО у період карантину. Методичний порадник

Аналіз звітів про виконану дистанційну роботу в період карантину показав, що педагоги Квасилівського ЗДО (ясла-садок) активно підвищували свою кваліфікацію, здійснивши перегляд цілого ряду вебінарів, серед яких:

  • «Дошкільна освіта як складова частина системи безперервної освіти в Україні» (13.03.2020, Всеосвіта);
  • «Як підготувати дитину до шкільного життя» (18.03.2020, Всеосвіта);
  • «Підтримка дітей з ООП: практичні поради» (19.03.2020, Всеосвіта);
  • «Практичні поради щодо дистанційного навчання під час карантину» (23.03.2020, Всеосвіта);
  • «Психолог в інклюзивному дошкільному закладі» (26.03.2020, МЦФР);
  • «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції» (03.04.2020, Всеосвіта);
  • «Організація роботи дитсадка в умовах карантину: нормативні орієнтири» (08.04.2020, МЦФР);
  • «Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено?» (09.04.2020, МЦФР);
  • «Як психологічно протистояти пандемії?» (09.04.2020, МЦФР);
  • «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку» (10.04.2020, Всеосвіта);
  • «Підготовка та проведення відкритого перегляду занять і заходів: що є пріоритетом - діти чи зміст? К. Крутій» (ІВА «Освіта України»);
  • «Розвиток критичного мислення: починаємо з дошкільнят» (21.04.2020, Всеосвіта);
  • «Новачок у ЗДО: завдання психолога» (22.04.2020, МЦФР);
  • «Освітній процес у закладі дошкільної освіти: вимоги до організації навчальної діяльності дітей. К. Крутій» (ІВА «Освіта України»);
  • «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами ТРВЗ» (22.04.2020, Всеосвіта);
  • «Педагогічна діагностика дітей: вирок, діагноз чи крок вперед? К. Крутій» (22.04.2020, ІВА «Освіта України»);
  • «Ігрові методики для розвитку мови дошкільників» (25.04.2020, Всеосвіта);
  • «Розвиток уяви у різні вікові періоди» (27.04.2020, Всеосвіта);
  • «Підвищуємо кваліфікацію онлайн. І. Кіндрат» (30.04.2020, МЦФР);
  • «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (04.05.2020, Всеосвіта);
  • «Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку. ТРВЗ-інструмент» (08.05.2020, Всеосвіта);
  • «Формування у дошкільників знань і навичок з безпеки життєдіяльності: інноваційні підходи. Н. Шевченко» (Сертифіковані українські технології освіти - СУТО);
  • «Вихід з карантину: як вивести працівників на робочі місця» (15.05.2020, МЦФР);
  • «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» (18.05.2020, Всеосвіта);
  • «Джерела фінансування ЗДО: що маємо і чого очікуємо» (19.05.2020, МЦФР);
  • «Особливості організації фізичного розвитку дошкільника» (20.05.2020, Всеосвіта);
  • «Терапевтичний та розвивальний ефект музики» (03.06.2020, МЦФР) та інші.

Педагогічні працівники дошкільного закладу опрацювали ПОРЯДОК
підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників  (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 800) зі змінами й доповненнями, та за період карантину і роботи у дистанційному режимі мали можливість підвищити свою кваліфікацію шляхом активної участі у вебінарах, семінарах, практикумах та отримати відповідні сертифікати. Вихователь-методист Семенюк Р.Ф. активно підвищувала свою кваліфікацію на освітянських платформах: МЦФР, Всеосвіта, На Урок, СУТО, ІВА «Освіта України» та за період карантину і роботи у дистанційному режимі отримала 19 сертифікатів.

Аналіз організації дистанційної роботи у закладі показує, що педагогічні працівники достатньо уваги приділяли самоосвіті. Під час карантину систематично опрацьовували відповідні листи і накази МОН, ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню коронавірусної хвороби COVID-19», розпорядження місцевих органів влади тощо.

Відповідно індивідуальних планів дистанційної роботи опрацьовували зміст і завдання оновленої програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»-2019, новинки фахової преси та методичної літератури, інтернетресурси. Працювали над аналізом та добіркою нових педагогічних технологій для роботи з дошкільниками.

Особливу увагу педагоги приділяли роботі над індивідуальною темою самоосвіти, яка закріплена за кожним із них. Аналіз виконання індивідуальних планів роботи педагогів за період карантину показав, що більшість із них склали каталоги нової літератури і статей з індивідуальних проблемних тем самоосвіти, конспекти кращих занять з дітьми, зробили добірку тематичних занять, сценаріїв свят і розваг та цікавого дидактичного матеріалу з проблеми, над якою працюють. Окремі педагогічні працівники продовжували узагальнювати досвід роботи та формувати теку матеріалів з індивідуальної проблеми самоосвіти.

На допомогу педагогічним працівникам у вирішенні завдань самоосвіти та з метою ознайомлення із сучасними вимогами до самоосвіти педагогічних працівників й основними правилами організації роботи над індивідуальною проблемною темою вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. було поширено на платформі «Всеосвіта» для опрацювання у дистанційному режимі авторський електронний навчально-методичний посібник:

Робота з дітьми

Аналіз організації дистанційної роботи педагогічних працівників з вихованцями показав, що їх спілкування з дітьми та батьками проводилося через вайбер-групи, у телефонному режимі, на сторінках у фейсбуці, запросивши до «друзів» батьків своїх вихованців тощо.  Оскільки педагогічні працівники ще не мали практичних навичок підготовки і проведення власних онлайн-занять з дошкільниками, вони активно поширювали серед батьків посилання на записи цікавих занять, відеороликів, розвивальних дидактичних ігор, казок, повчальних історій, веселих руханок, музичних занять тощо, підготовлених і розміщених у соцмережах колегами-«дошкільниками» з інших регіонів, робили підбірки мультфільмів, які роз'яснють дітям про важливість карантину та небезпеку коронавірусу тощо.

Вихователі здійснювали посилання для батьків на цікаві дитячі сайти і запрошували їх до перегляду повчальних дитячих передач, організації пізнавальної, рухової, театральної діяльності. Щоб перебування дітей вдома залишалося цікавим, захоплюючим і результативним, педагогічні працівники пропонували батькам організовувати з малюками різні види діяльності: ігрову, трудову, художньо-продуктивну, а окремі педагоги влаштовувати серед вихованців дитячі конкурси (читання віршів, створення малюнків, виготовлення різних поробок).

З вихованцями Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у дистанційному режимі було організовано ряд пізнавальних бесід про походження іграшок, правила користування та бережного поводження ними в дитячому садку і вдома. З цією метою на платформі «На Урок» було розміщено та зроблено посилання для перегляду батьками з дітьми цікавого пізнавального заняття зі слайдовою презентацією для дошкільників усіх вікових категорій, під час якої використані реальні сюжети. Це:

Аналіз результатів дистанційної роботи педагогічних працівників відповідно до їх індивідуальних планів показав, що робота з вихованцями проводилася задовільно, у міру технічних можливостей педагогів та їх ІКТ-компетентності.

Робота з батьками

В період карантину у дистанційному режимі проводилася відповідна робота з батьками вихованців. Вихователі спілкувалися з батьками у вайбер-групах, у телефонному режимі, череж мережу фейсбук. Великого значення у поширенні різного роду інформації для батьків (повідомлень, новин, консультацій, пам'яток та порадників) педагогічні працівники надавали сайту Квасилівського ЗДО (ясла-садок). У розділі «Новини» висвітлювалися окремі події із життя дошкільного закладу, матеріали дистанційних випускних ранків у старших групах: № 4 «Пізнайко», № 8 «Казка», № 13 «Колосок», № 14 «Ромашка».

Активно працював Консультативний центр для батьків, до діяльності якого долучалися: вихователь-методист Семенюк Р.Ф., практичний психолог Віннічук Ю.М., інструктори з фізкультури Момоток Т.Р. та Бобрикова М.Ю., музкерівники Денисюк О.М. та Ревер О.Є., сестра медична з дієтичного харчування Решетнік Ю.Л. Матеріали Консультативного центру періодично розміщувалися на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у розділі «Для батьків». Серед яких:

Аналіз спілкування з батьками засвідчив їхню велику стурбованість тривалими канікулами та перервою у підготовці дітей старших груп до школи. На допомогу батькам на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок) вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. був запропонований опитувальник, відповідно якого потрібно було самостійно визначити, наскільки їхня дитина готова до навчання у школі, та обговорити проблеми зі своїми вихователями у телефонному режимі:

На допомогу вихователям та батькам на загальнодоступній платформі «Всеосвіта» вихователем-методистом були розміщені матеріали практикуму з добіркою чітких і доступних програмових завдань для підготовки дітей до школи:

Аналіз дистанційної роботи у ЗДО показав, що впродовж карантину вихователями груп надавалися чіткі рекомендації та поради батькам щодо закріплення набутих дітьми знань і практичних мовленнєвих, логіко-математичних, читацьких навичок тощо та досвіду їх соціалізації; надавалися практичні рекомендації щодо зміцнення та розширення знань і практичного досвіду вихованців, покращення рівня виконання ними програми відповідно до свого вікового періоду.  

Педагогічними працівниками ЗДО зроблена велика добірка практичних матеріалів для роботи з батьками та виготовлено достатньо інформаційних вісників, рекомендацій, пам'яток для батьків та підготовки й проведення батьківських зборів:

- «Що ми повинні знати про коронавірус?»;

- «Як доглядати за руками в період пандемії?»;

- «Сім настанов, як доглядати за дитячими іграшками під час карантину»;

- «Як уберегти себе від коронавірусу?»;

- «Харчування дітей вдома після ЗДО»;

- «Чи готова дитина до навчання в НУШ? (+ презентація)»;

- «Батькам про права дитини»;

- «Домашня діагностика готовності дитини до школи»;

- «Безпечна поведінка в природі»;

- «Що повинна вміти дитина до поступлення у дитячий садок» та ін.

Таким чином, можна констатувати факт, що в період вимушеного карантину співпраця з батьками була налагоджена належним чином, а інформаційні повідомлення та професійні рекомендації для них оновлювалися постійно.

Організаційно-педагогічна та методична робота

Дистанційна робота педагогічних працівників трималася на контролі та проводилася під постійним методичним супроводом: вихователем-методистом надавалися індивідуальні консультації для педагогів щодо організації педагогічної діяльності віддалено та дистанційного навчання вихованців, виходячи із власних ресурсів та технічних можливостей.  

В період карантину у дистанційному режимі з 13 березня по 29 травня належним чином була налагоджена методична робота з педагогічними працівниками. У рамках підвищення кваліфікації та фахової майстерності педагогічних працівників вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. організовано ряд змістовних методичних заходів з педагогами, серед яких:

https://vseosvita.ua/library/koucing-dla-pedagogiv-zdo-z-problemi-nacionalno-patrioticne-vihovanna-doskilnikiv-u-konteksti-sogodenna-223723.html 

  • Методична скарбничка для вихователів «Інноваційні підходи до роботи з казкою в ЗДО: впроваджуємо технологію Л. Фесюкової»(391 перегляд)

https://vseosvita.ua/library/innovacijni-pidhodi-do-roboti-z-kazkou-v-zdo-vprovadzuemo-tehnologiu-l-fesukovoi-metodicna-skarbnicka-dla-vihovateliv-234891.html

  • Семінар-практикум «Інноваційні технології мовленнєвого розвитку дошкільників (+ Презентація) (8957 переглядів)

https://vseosvita.ua/library/innovacijni-tehnologii-movlennevogo-rozvitku-doskilnikiv-materiali-seminaru-praktikumu-dla-vihovateliv-pocatkivciv-prezentacia-234996.html

  • Методична скарбничка для вихователів «Сучасні форми і методи роботи з казкою в ЗДО: ранній вік» (665 переглядів)

https://vseosvita.ua/library/sucasni-formi-i-metodi-roboti-z-kazkou-v-zdo-rannij-vik-metodicna-skarbnicka-dla-vihovateliv-236499.html

  • Методична скарбничка для вихователів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (+ Презентація)» (990 переглядів)

https://vseosvita.ua/library/monitoring-dosagnen-ditej-doskilnogo-viku-metodicna-skarbnicka-dla-vihovateliv-zdo-prezentacia-237333.html

  • Проблемний семінар «Педагогічна діагностика рівнів розвитку дитини - професійний обов'язок вихователів ЗДО» (390 переглядів)

https://vseosvita.ua/library/pedagogicna-diagnostika-rivniv-rozvitku-ditini-profesijnij-obovazok-vihovateliv-zdo-materiali-problemnogo-seminaru-dla-vihovateliv-238772.html

https://vseosvita.ua/library/onovlenna-zmistu-roboti-sodo-movlennevogo-rozvitku-ditej-rannogo-viku-konsultacia-dialog-dla-vihovateliv-zdo-281875.html

До проведення групових консультацій та психолого-педагогічних порадників у дистанційному режимі залучалися також інші педагогічні і медичні працівники ЗДО:

  • «Завдання музичного виховання дошкільників у світлі вимог оновленої програми «Я у Світі-2019» (музкерівник Ревер О.Є.)

http://leleka.rv.ua/zavdannya-muzychnogo-vyhovannya-doshkil-nykiv-u-svitli-vymog-onovlenoyi-programy-ya-u-sviti.html

  • «Розвиваємо у дошкільників критичне мислення» (практичний психолог Віннічук Ю.М.) http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1538
  • «Паніка, стресова ситуація. Що робити?» Психологічний порадник (практичний психолог Віннічук Ю.М.)

http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1513

У дистанційному режимі проводилася відповідна робота вихователя-методиста з атестації педагогічних працівників (заключний етап):

- складені та розміщені на сайті (на сторінці кожного педагога) з метою ознайомлення атестаційні характеристики на педагогічних працівників, які атестувалися у навчальному році (6 педагогів);

- складена Довідка про результати атестації педагогічних працівників Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у 2019-2020 навчальному році та розміщена на сайті ЗДО з метою ознайомлення всіх педагогічних працівників;

- проаналізовані та оформлені атестаційні матеріали педагогів (індивідуальні облікові картки, анкети, опитувальники, картки-схеми та ін.);

- проаналізовані портфоліо-творчі звіти педагогів за міжатестаційний період з подальшим розміщенням їх на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок) для ознайомлення усіх педагогічних працівників (на сторінці кожного педагога, який атестувався);

- складений та обговорений у дистанційному режимі проєкт рішення педради з проблеми «Атестація педагогічних працівників»;

- взята участь у заключному засіданні атестаційної комісії та підведенні підсумків атестації педагогів-2020 у дистанційному режимі.

За період карантину на допомогу вихователям у подальшому плануванні освітньої роботи з вирішення завдань трудового виховання дошкільників педагогічними працівниками ЗДО був створений та роздрукований методичний посібник «Формування у дошкільників інтересу до праці» (Семенюк Р.Ф., Гаврильчик О.В., Лазаришина І.В., Сенюк Н.Г., Парчук О.М., Грухаль М.К.).

За період карантину на допомогу вихователям груп раннього віку у плануванні освітньої роботи з освітньої лінії «Мовлення дитини» вихователем-методистом Семенюк Р.Ф. був створений і поширений на платформі «Всеосвіта» авторський посібник, у якому розкривається система сучасних практичних мовленнєвих ігор і вправ для вирішення завдань програми та активізації мовленнєвого розвитку малюків:

- «Річне перспективне планування дидактичних ігор і вправ для занять з мовленнєвого спілкування: ранній вік» (415 переглядів)

 https://vseosvita.ua/library/ricne-perspektivne-planuvanna-didakticnih-igor-i-vprav-dla-zanat-z-movlennevogo-spilkuvanna-rannij-vik-278048.html

В період карантину вихователем-методистом проводилася відповідна робота з аналізу фахової преси та методичної літератури:

- складений Акт про списання з балансу закладу дошкільної освіти вилученої з бібліотеки методичного кабінету літератури та посібників за визначений період;

- сформований Каталог (картотека) нових статей фахових журналів та методичної літератури за період з 13 березня по 31 травня 2020 року;

- зроблена добірка передових статей та інноваційних технологій для використання під час складання проєкту річного плану роботи дошкільного закладу на новий навчальний рік тощо.

 У дистанційному режиму було проведено педагогічну діагностику рівнів розвитку дітей старшого дошкільного віку та моніторинг освітньої діяльності за активної участі вихователів старших груп: Шевчук Н.С., Левкович С.В., Парчук О.М., Бенюк О.В., Цімох А.В., Українець І.В., Круглик О.П. Результати моніторингу розміщені на сайті ЗДО:

-  Зведена таблиця результатів моніторингу рівнів розвитку дітей старших груп №4, 8, 13, 14 на кінець 2019-2020 навчального року

Педагогічними працівниками ЗДО в період карантину проводилася велика робота із ведення документації та номенклатури справ. У дистанційному режимі вихователі ознайомилися з Оновленою посадовою інструкцією вихователя ЗДО, яка, у відповідності до сучасних вимог, доповнена блоком обов'язків\завдань з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту. З метою більш широкого й активного обговорення Інструкція розміщена на платформі «Всеосвіта» (728 переглядів) https://vseosvita.ua/library/onovlena-posadova-instrukcia-vihovatelki-zdo-zavdanna-ta-obovazki-z-ohoroni-praci-bezpeki-zittedialnosti-ta-civilnogo-zahistu-225888.html

Багато уваги приділялося педагогічними працівниками добірці та оновленню навчально-дидактичного матеріалу для роботи з дітьми. Створено картотеки:

- рухливих ігор для всіх вікових груп;

- музично-дидактичних ігор для всіх вікових груп;

- українських народних ігор;

- сюжетно-рольових ігор для всіх вікових груп;

- дидактичних ігор з безпеки життєдіяльності;

- дидактичних ігор логіко-математичного змісту;

- дидактичних ігор з мовленнєвого розвитку і навчання елементів грамоти;

- дидактичних ігор з ознайомлення з довкіллям (природним, предметним, соціальним);

- скоромовок, фізкультхвилинок, лічилок, мирилок;

- літніх спостережень на прогулянці тощо.

У період карантину, на прохання редакції фахового журналу «Палітра педагога», вихователем Шевчук Н.С. проведена значна робота з розроблення системи планування занять гуртка «Маленькі митці», складання конспектів занять для гуртківців та формування матеріалів гурткової роботи з дошкільниками з художньо-продуктивних видів діяльності.

Здійснена підписка фахової преси на друге півріччя. Висаджені городи та клумби. Проведені косметичні ремонти групових приміщень, кабінетів. Проводиться постійний догляд за територією дошкільного закладу, дитячими ігровими майданчиками та обладнанням, спортивним майданчиком тощо.

Звіт про проведення дистанційної роботи педагогічних працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) у період карантину з 13 березня по 29 травня 2020 року поданий його керівнику Лисак О.М. та викладений на сайті Квасилівського ЗДО (ясла-садок) для ознайомлення та можливих доповнень.

Вихователь-методист ________________ Семенюк Р.Ф.

                                              (підпис)

Дата 05.06.2020 р.