Про підсумки підготовки Квасилівського ЗДО до нового 2023/2024 навчального року
З метою підготовки закладу дошкільної освіти до нового 2023/2024 навчального року, створення належних, безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці проведені такі заходи:
Ø у закладі проведені ремонтні роботи:
- косметичний ремонт усіх приміщень;
- фарбування та лакування підлоги у всіх групових приміщеннях;
- косметичний ремонт овочесховища;
- ремонт та фарбування обладнання на ігрових майданчиках, фізкультурному майданчику;
- фарбування металевої частини огорожі;
- ремонт гідранта біля групи № 13;
- частковий ремонт опалювальної системи у підвальному приміщенні під групою № 5,№ 6;
- заміна дахів на тіньових навісах для груп дітей № 7, № 10;
- ремонт сходів до вхідних дверей харчоблоку, груп, запасних виходів;
- ремонт стелі та стін у роздягальній кімнаті групи № 3;
Ø проведені інші заходи щодо підготовки до нового навчального року:
- заміна електроламп розжарювання на LED-лампи, з метою забезпечення економії використання електроенергії, дотримання норм освітлення приміщень;
- оздоблення стін тіньових навісів розвиваючими малюнками на майданчиках груп № 7, № 11;
- створення розвиваючих малюнків на асфальтованих доріжках;
- впорядкування території: майданчиків, клумб, городніх ділянок, косіння трави, підрізання кущів, дерев;
- завезення піску для поповнення пісочниць та для господарчих робіт;
- забезпечення дезинфікуючими засобами тощо;
- облаштували внутрішній простір приміщень укриття необхідним обладнанням для розміщення вихованців і працівників закладу та організації освітнього процесу в укриттях на період сигналу про небезпеку; облаштували осередки за інтересами; створили яскраві розвивальні посібники «Стіни, що говорять, розвивають…»;
- проведена робота щодо перереєстрації об’єктів речових прав на нерухоме майно - земельні ділянки зі зміною власника (із Квасилівської селищної ради на Рівненську міську раду;
- виготовлена технічна документація на господарчі будівлі;
- проведені зміни до колективного договору;
- розпочато облаштування ресурсної кімнати/осередку; розширення психологічного кабінету: робочий кабінет практичного психолога та навчальний психологічний кабінет; забезпечення логопедичного кабінету.
Частково збагачена матеріальна база закладу:
- виготовили та встановили кухонні меблі у кімнату для миття та зберігання посуду групи № 8;
- виготовили та встановили шафи для одягу у роздягальну кімнату групи № 10;
- придбали пилосос у групу № 11;
- поповнили м’який інвентар: придбали гардини для групових приміщень № 12, № 13;
- придбали та встановили ванночки для проведення загартувальних процедур у туалетних кімнатах груп № 9,12;
- придбали бойлер у групу № 14;
- фізкультурний майданчик поповнили спортивним обладнання:
· стійка баскетбольна;
· колода гімнастична;
· грибки гімнастичні.
- фізкультурна зала нашого закладу поповнена фізкультурним обладнанням:
· м’ячі (футбольні) – 20 шт.;
· обручі дитячі – 20 шт.;
· скакалки – 20 шт.;
· насос.
- музична зала поповнена дитячими музичними інструментами та оладнанням:
- бубни – 4 шт.;
- гітари – 2 шт.;
- металофони – 4 шт.
- дзвоники діатонічні;
- свищики глиняні, дерев’яні;
- сопілки;
- кольорові стаканчики, кольорові дзвіночки;
- стрічки, хустинки, полотна тканини - національних кольорів;
- фотоштори – вишиванка.
- методичний кабінет поповнено сучасною методичною літературою, посібниками, картотеками, методичними розробками;
- для ресурсної кімнати придбано фізкультурний комплекс;
- у процесі проведення огляду-конкурсу «Зонування групових приміщень та змістове наповнення групових осередків» у всіх групових приміщеннях значно збагатилося оснащення і наповнення предметно-ігрових розвивальних центрів для діяльності дітей за інтересами;
- кабінет практичного психолога поповнено обладнанням :
· балансир для рук та розвитку зорово-моторної координації,
· балансир для утримання рівноваги,
· балансир-лабіринт,
· балансир-доріжка,
· балансборд для мозкової стимуляції
· балансир-гойдалка.
- інклюзивні групи поповнені дидактичними матеріалами та ігровими посібниками;
- для логопедичного кабінету придбані та виготовлені посібники та ігри;
- пральню поповнено новою пральною машиною;
- благодійно отриманий мультимедійний центр: проектор, екран.
Враховуючи воєнний стан у державі з причини агресії рф та нестабільність в електричному та тепловому постачанні Квасилівський ЗДО в поточному році забезпечений альтернативними джерелами живлення та обладнанням:
· генератор бензиновий 7,5 kw (благодійно)
· дизель генератор 8,5 kw за ціною 122 915.00 грн.
· дизель генератор 60 kw за ціною 860 000.00 грн.
· нагрівач повітря (комплект) за ціною 60 700.00 грн.
· зарядна станція – павербанк за ціною 42 000.00 грн.
· буржуйки на дровах 4 од. за ціною 1 – 8400.00 грн.
· фляги для води 4 од. за ціною 1 – 890.00 грн.
· каністра для палива за ціною 380.00 грн.
У закладі виконані також заходи з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимового (опалювального) періоду, працювала комісія (господарча група) яка:
- провела огляд будівель, приміщень, комунікацій із складанням акт-дозволів на введення їх в експлуатацію: ревізію вентиляційних каналів та решіток, ревізію покрівлі приміщення (ліквідація дір, свищів, забезпечення щільного прилягання парапетів, проведене очищення водостічних труб); ревізія експлуатаційно-технічного стану вхідних дверей у приміщення, ревізію каналізаційної системи, ревізію внутрішньобудинкових електромереж та зовнішнього освітлення закладу, поточний ремонт підвалу;
- провела повірку приладу обліку теплової енергії;
- перевірила готовність теплового господарства до роботи в опалювальний період: ревізія запірної арматури, фільтрів теплового вузла, повірка манометрів;
- склала акт готовності теплового господарства до роботи в опалювальний період. (Додаток 1 до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду);
- склала акт про проведення промивання трубопроводів в системі опалення та їх гідравлічне випробування. (Додатки 7, 9 до Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж);
- заклад забезпечений прибиральним та протипожежним інвентарем;
- проведений зовнішній благоустрій території: очистка території від сміття, підрізання дерев і кущів;
- здійснюється постійний контроль за експлуатаційно-технічним станом матеріально-технічної бази, енергетичним обладнанням та контроль за економією енергоресурсів;
- комісія склала Паспорт готовності Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) до опалювального періоду (Додаток 5 до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду.);
Паспорт готовності та акти погоджені з КП «Квасилівкомуненергія» та погоджені з інспекцією Держенергонагляд.
Також комісія склала акти готовності: фізкультурної, музичної залів, пральні та харчоблоку, фізкультурного та ігрових майданчиків, акти випробування ігрового обладнання та міцності і надійності кріплення обладнання та експзицій.
Проблеми, що потребують вирішення:
- ремонт асфальтованих доріжок та під’їздної дороги на території закладу;
- облаштування пожежної сигналізації;
- заміна дахів на тіньових навісах для груп дітей 11-13, 12-9;
- ремонт туалетної кімнати у групі № 3;
- ремонт підлоги у ресурсній кімнаті;
- утеплення даху приміщення;
- ремонт коридорів;
- укладання договору про охорону.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів