Про співпрацю родин вихованців з дошкільним навчальним закладом у поточному навчальному році
Сьогодення продиктоване потребою, зберігаючи пріоритет родинного виховання, тісніше інтегрувати родинне і суспільне дошкільне виховання, активніше залучати родини до участі у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, психолого-педагогічної і медичної самоосвіти, оскільки не всі батьки спроможні оволодіти спеціальними знаннями, навичками, вміннями, щоб правильно здійснювати навчально-виховний процес в умовах сім'ї та послідовно розвивати своє педагогічне мислення.
Відповідно до законів України «Про освіту» від 23.05.91 р. № 1060-ХІІ (із змінами), «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. № 305, Статуту дошкільного навчального закладу, на виконання річного плану роботи дошкільного навчального закладу та з метою налагодження рівноправних партнерських стосунків і взаємодії з сім'єю на засадах відвертості, взаєморозуміння, гуманності з питань навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку у закладі проводяться відповідні заходи та дотримуються відповідних принципів співпраці:
1. Педагоги неухильно дотримуються принципу партнерства як основи створення партнерських стосунків між педагогами і батьками, що дає змогу забезпечити дієву систему взаємної відповідальності за виховання дітей, збереження їх фізичного, психічного, духовного здоров'я, підготовки до успішної реалізації життєвих планів.
2. Залучаються до активної співпраці у вихованні та навчанні дітей практично всі сім'ї на різних етапах їхнього становлення, розвитку та функціонування, з різними типами родинного середовища, різними виховними можливостями.
3. Педагоги сприяють духовному зростанню батьків, формуванню в них позитивного ставлення до себе та інших, накопиченню досвіду гуманних стосунків.
4. Враховуються при виборі форм роботи дошкільного навчального закладу з родинами вихованців життєва компетентність, соціальний і освітній рівень батьків, батьківський досвід, матеріальні статки сімей, кількість дітей в сім'ях та їхня стать, віковий склад і повноту родин, домінуючу роль матері чи батька та інші фактори.
5. Проводиться консультативно-рекомендаційна (батьківські збори, усні і письмові консультації, бесіди та дискусії, круглі столи, практикуми, тренінги), лекційно-просвітницька (батьківські лекторії, всеобучі, конференції, педагогічні читання, вікторини) діяльність.
6. Залучаються батьки до навчально-виховного процесу (Дні відкритих дверей, Тиждень безпеки дитини, участь у підготовці й проведенні свят, розваг екскурсій, окремих занять, в оснащенні педагогічного процесу та упорядкуванні приміщень, території, перегляд батьками окремих форм роботи з дітьми, гуртки, школи молодих батьків (бабусь, дідусів), клуб турботливі батьки тощо).
7. Широко застосовуються засоби наочної пропаганди (інформаційні бюлетені, батьківські куточки, папки-пересувки, тематичні стенди, фотовиставки, слайди тощо).
8. Затверджений графік проведення групових батьківських зборів у вікових групах на навчальний рік.
У співпраці з кожною сім'єю вважаємо за необхідне допомогти батькам зрозуміти й сприйняти сучасні гуманістичні ідеї та орієнтири, які ґрунтуються на повазі до особистості дитини, її розвитку, налагоджуємо рівноправні партнерські стосунки взаємодії з сім'єю на засадах відвертості, взаєморозуміння, гуманності з питань навчання і виховання дітей раннього та дошкільного віку.
Ми прагнемо, щоб атмосфера, яка створена в групах переконувала батьків, що їхніх дітей люблять, на них чекають і хочуть навчати.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів