Педагогічна діагностика. Моніторинг освітньої діяльності
Моніторинг якості освіти проведений з використанням кваліметричної моделі оцінювання рівнів розвитку дітей (Г. Єльнікової). Діти старших вікових груп на достатньому та високому рівні мають сформовані компетентності та підготовлені до шкільних навантажень і навчання у Новій українській школі...
Мета підсумкового вивчення - проаналізувати роботу вихователів та інших педагогічних працівників щодо якості надання освітніх послуг, виконання дошкільниками державних стандартів дошкільної освіти та визначити рівень сформованості їх життєвої компетентності згідно вимог освітньої програми...
За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період вимушеного карантину та дистанційної роботи з ними і батьками у період воєнного стану в Україні. Діти старших вікових груп на достатньому та високому рівнях підготовлені до шкільних навантажень і навчання у Новій українській школі...
Мета тематичного вивчення: проаналізувати роботу вихователів щодо якості надання освітніх послуг, виконання дошкільниками державних стандартів дошкільної освіти та визначити рівень сформованості їх життєвої компетентності згідно вимог Програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»...
При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до школи використано критерії (показники, завдання), розроблені творчою групою педагогів ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена 4-х бальна шкала оцінювання, де:
При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до шкільних навантажень використано критерії, розроблені творчою групою педагогічних працівників ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівнів розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена 4-х бальна шкала оцінювання, де:
Результати моніторингу рівнів розвитку дітей старших груп №4, 8, 13, 14 на кінець 2019-2020 навчального року виведені в умовах дистанційного режиму роботи педагогічних працівників ЗДО...
Поняття «діагностики» прийшло в педагогіку з медицини, і довгий час викликало суперечки вчених про правомірність його використання в освітньому процесі. Приблизно в один час цей термін у двох країнах не тільки став використовуватися в науковому середовищі, але і зайняв важливе місце в практиці педагогів...
Діагностика дає змогу виконати зріз поточного стану рівня сфрмованості комунікативно-мовленнєвих навичок дошкільників у різних вікових групах. Педагог має проектувати такі життєві ситуації взаємодії з однолітками та дорослими, у яких з найбільшою імовірністю можна буде очікувати успішних результатів комунікативної діяльності дитини. Приклади ситуацій спілкування: «У групі новачок», «Загубилася іграшка», «У бабусі в селі», «В зоопарку», «Бабуся захворіла», «Твій друг занедужав», «Пропало кошенятко», «У транспорті», «Мій вихідний день» тощо...
На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» щодо обов'язкового виконання Базового компонента дошкільної освіти та вимог діючих програм, річного плану роботи ЗДО на 2018-2019 навчальний рік, наказу відділу освіти райдержадміністрації від 03.12.2018 р. «Про проведення в закладах дошкільної освіти району моніторингу освітньої діяльності у 2018-2019 навчальному році», наказу завідувача по ЗДО від 10.04.2019 року №28 «Про проведення моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників», з метою забезпечення контролю за діяльністю педагогічних працівників, якістю освітньої роботи з дітьми, визначення результативності освітнього процесу, оцінки рівня засвоєння знань та сформованості життєвої компетентності дошкільників у старших групах №5, 6, 9, 12 (та паралельно в усіх інших вікових групах) було здійснено підсумковий контроль «Створення фундаменту успішності дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», який тривав з 17 квітня по 18 травня 2019 року...
При оцінюванні рівня розвитку дитини, рівня сформованості різних компетентностей дошкільника використовуємо 4-х бальну шкалу, заносячи середні бали, зазначені у протоколах обстеження, у програму "Кваліметрична модель".
В результаті трьохрічної експериментальної роботи вихователями-методистами дошкільних закладів Рівненського району Рівненської області випробувано і видано методичний посібник з моніторингу якості дошкільної освіти, який є великим досягненням і надбанням педагогічних працівників Рівненщини. Сьогодні презентуємо посібник для своїх колег...
Пріоритетним напрямом діяльності ЗДО є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в ЗДО забезпечується реалізацією БКДО та тієї чи іншої програми. А важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ЗДО...
24 листопада 2016 року у старшій групі №13 відбулося чергове засідання батьківського клубу "Турботливі батьки" (вихователі Дахненко І.Р., Чміль В.С.) з проблеми "Мотиваційна готовність дитини до навчання".
04 жовтня 2016 року в м. Києві відбувся Всеукраїнський семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», організований тематичним напрямом «МЦФЕР: Освіта» Цифрового видавництва МСФЕР для вихователів-методистів, методистів з дошкільної ланки освіти та інших педагогічних працівників у сфері дошкільного виховання.
Мета моніторингу в ДНЗ - виявлення ступеня співвідношення результатів діяльності закладу із стандартами й вимогами дошкільної освіти...
Ретельно опрацювати лист МОН від 06.11.2015 №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» та Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі...
Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі забезпечується реалізацією БКДО та тієї чи іншої програми. Важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ДНЗ...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів