ЗВІТ про результати оцінювання рівнів розвитку дітей старшого дошкільного віку та підготовки їх до навчання у школі на кінець 2024/2025 н. р.

1. Кількість випускних груп - 4

Кількість  дітей старших груп

Готові

до навчання

у школі

Залишаються в ЗДО

З них:

наявні протипокази

за віком

за бажанням батьків та станом здоров'я

84

77

7

 

3 (проходять комплексну оцінку в ІРЦ)

3 (діти з ООП)

-

1

2.  Рівень розвитку дітей старшого дошкільного віку: кількість дітей - 77. З них:

- високий рівень:    86% (66 дітей)

- достатній рівень: 10% (8 дітей)  

- середній рівень:    4% (3 дитини)

- низький рівень:     0% (0 дітей)

3. Рівні сформованості компетентностей дітей старшого дошкільного віку відповідно до БКДО (ВР - високий рівень, ДР - достатній рівень)

Види

компетент-

ностей

Група

Здоров'ябережувальна та рухова компетентність

Особистісна компетентність

Соціально-громадянська компетентність (родинно-побутовий складник)

Соціально-громадянська компетентність (соціально-комунікативний складник)

Природничо-екологічна компетентність з навичками, що орієнтовані на сталий розвиток

Мистецько-творча (музична, театралізована) компетентність

Мистецько-творча (художньо-продуктивна) компетентність

Ігрова компетентність

Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька компетентність

Предметно-практична, технологічна компетентність

Мовленнєва та комунікативна компетентність

Художньо-мовленнєва компетентність

Старша № 2

88%

ВР

86%

ВР

85%

ВР

83%

ВР

83%

ВР

78%

ВР

76%

ВР

80%

ВР

79%

ВР

81%

ВР

78%

ВР

80%

ВР

Старша № 8

 

89%

ВР

85%

ВР

80%

ВР

78%

ВР

81%

ВР

79%

ВР

78%

ВР

80%

ВР

78%

ВР

80%

ВР

77%

ВР

85%

ВР

Старша № 9

 

92%

ВР

86%

ВР

86%

ВР

84%

ВР

80%

ВР

87%

ВР

85%

ВР

87%

ВР

85%

ВР

88%

ВР

82%ВР

86%

ВР

Старша № 12

 

89%

ВР

81%

ВР

86%

ВР

82%

ВР

80%

ВР

85%

ВР

81%

ВР

86%

ВР

76%

ВР

80%

ВР

76%

ВР

77%

ВР

4. Рівні розвитку здобувачів дошкільної освіти та виконання Державного стандарту дошкільної освіти за віковими групами:

Старша група № 2

Кількість дітей - 19 (з них 1 дитина з ООП)

Вихователі: Зань Зінаїда, Левкович Софія, Храпко Світлана

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 2:

Високий рівень - 16 дітей (89%)

Достатній рівень - 2 дитини (11%)

Середній рівень - 0

Низький - 0

 1 дитина з ООП, яка обстежувалася за окремою процедурою моніторингу з урахуванням висновку ІРЦ, який наданий батькам на кінець навчального року (з метою залишити дитину ще на один рік у ЗДО та організувати для неї інклюзивне навчання)

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 2 - високий і відповідає на 81% від заявлених вимог.

Старша група № 8

Кількість дітей - 22 (з них 3 дитини з ООП)

Вихователі: Степанюк Ірина, Котяш Марія

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 8:

Високий рівень - 17 дітей (89%)

Достатній рівень - 0

Середній рівень - 2 дитини (11%)

Низький рівень - 0

 3 дитини з ООП, які обстежувалися за окремою процедурою моніторингу та відповідно до ІПР, яку виконали частково.

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 8 - високий і відповідає на 81% від заявлених вимог.

Старша група № 9

Кількість дітей - 22 (з них 2 дитини з ООП)

Вихователі: Меланчук Лариса, Вернюк Світлана

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 9:

Високий рівень - 18 дітей (90%)

Достатній рівень - 2 дитини (10%)

Середній рівень - 0

Низький рівень - 0

 2 дитини з ООП, які обстежувалися за окремою процедурою моніторингу та відповідно до ІПР, яка виконана частково.

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 9 - високий і відповідає на 85% від заявлених вимог.

Старша група № 12

Кількість дітей - 21 (з них 2 дитини не обстежені - частохворіючі і тривалий період не відвідують ЗДО )

Вихователі: Яремчук Валентина, Павлюк Юлія

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи №12:

Високий рівень - 15 дітей (79%)

Достатній рівень - 4 дитини (21%)

Середній рівень -  0

Низький рівень - 0

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 12 - високий і відповідає на 82% від заявлених вимог.

Додаток 1

Зведена таблиця     

результатів моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО

за станом на кінець 2024/2025 навчального року

     Освітні                                  напрями

      

 Вікові групи

  Особистість дитини

  Дитина в соціумі

  Дитина в природному довкіллі

  Дитина у світі мистецтва

  Дитина в сенсорно-  пізнавальному просторі

  Мовлення дитини

  Гра дитини

 

Середня оцінка рівня виконання програми  (%)

Рівень виконання програми

 та БКДО  (%)

Старша

 

 

 

 

№ 2

87%

84%

83%

77%

80%

79%

80%

81%

високий

№ 8

87%

79%

81%

78%

79%

81%

80%

81%

високий

№ 9

89%

85%

80%

86%

87%

84%

87%

85%

високий

№ 12

85%

84%

80%

83%

78%

76%

86%

82%

високий

Висновок. За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО на кінець 2024/2025 навчального року педагогічні працівники показали відповідальне ставлення до виконання своїх професійних обов'язків відповідно до вимог професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», організації, проведення та самоаналізу освітньої діяльності з вихованцями у період воєнного стану в Україні. Моніторинг якості освіти проведений з використанням кваліметричної моделі оцінювання рівнів розвитку дітей (Галини Єльнікової).

Діти старших вікових груп переважно на високому рівні (у межах 81-85%) мають сформовані компетентності та є належним чином підготовленими до шкільних навантажень у НУШ. Діти з ООП, які обстежувалися за окремою процедурою моніторингу досягнень відповідно до ІПР, виконали свою програму частково.

Варто взяти до уваги аналіз результатів моніторингу оцінювання рівнів розвитку старших дошкільників та виконання ними Державного стандарту дошкільної освіти на кінець навчального року і у новому навчальному році посилити увагу вирішенню завдань за такими освітніми напрямами: «Мовлення дитини» (логопедична робота), «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (обчислювальні операції, моделювання і розв'язування арифметичних задач), «Особистість дитини» (безпека життєдіяльності, цивільний захист), результати оцінювання за якими є дещо нижчими, ніж за іншими освітніми напрямами.

Підготувала вихователь-методист Семенюк Раїса