Алгоритм проведення моніторингу якості дошкільної освіти в ЗДО
1. Ретельно опрацювати лист МОН від 06.11.2015 №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» та Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі.
2. Видати наказ про проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО.
3. Скласти План проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти за станом на кінець навчального року.
4. Розробити Критерії, що відповідають кожному з видів компетентностей, яких діти набувають у межах освітніх напрямів.
5. Опрацювати Інструкцію до кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку.
6. Роздрукувати бланки Протоколів оцінювання рівня розвитку дитини (за кількістю дітей у групі).
7. Визначити основні методи педагогічного оцінювання рівня розвитку дитини та діагностичний інструментарій (дидактичні ігри, індивідуальні картки, предметні та сюжетні картинки, схеми, малюнки тощо).
8. Провести педагогічну діагностику рівня розвитку дошкільників за усіма освітніми напрямами (у відповідності до визначених критеріїв).
9. Заповнити бланки протоколів на кожну дитину з результатами оцінювання її рівня розвитку.
10. Результати оцінювання занести у Програму та визначити сумарний кінцевий показник рівня розвиненості та вихованості кожної дитини.
11. Визначити кінцевий показник рівня виконання програми та БКДО у кожній віковій групі.
12. Визначити кінцевий показник виконання державних стандартів дошкільної освіти та якості надання освітніх послуг у ЗДО вцілому.
13. Дані моніторингу занести у Зведену таблицю результатів моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО.
14. Скласти аналітичний Звіт за результатами моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО на кінець навчального року.
15. Видати наказ за результатами проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів