АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА за результатами педагогічного моніторингу у групах дітей старшого дошкільного віку на кінець 2020-2021 н. р.
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
за результатами педагогічного моніторингу (проведених діагностичних досліджень підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі) на кінець 2020-2021 навчального року
При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до школи використано критерії (показники, завдання), розроблені творчою групою педагогів ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена 4-х бальна шкала оцінювання, де:
4 бали – компетенція сформована в повній мірі (високий рівень) - 100% рівень сформованості компетенції, передбаченої БКДО, що свідчить про 100% якість наданої дошкільної освіти.
3 бали – компетенція сформована в достатній мірі (рівень вище середнього або достатній) - на 75%.
2 бали – компетенція сформована посередньо (середній рівень) - на 50%.
1 бал – компетенція сформована мінімально (рівень нижче середнього) - на 25%.
0 балів – компетенція не сформована (низький рівень) - <12-14%.
Відповідно до середніх бальних оцінок рівня розвитку дитини, занесених до протоколу, за допомогою програми Г. Єльнікової було визначено рівень розвитку кожної дитини та його динаміку від початку навчального року і на його кінець за відповідною шкалою:
- 3.0-4 бали (75-100%) – високий рівень розвитку дитини – ВР: дитина здібна та обдарована, вона самостійно і впевнено дає відповідь на поставлене проблемне запитання (завдання), яке навіть може відповідати програмі наступної вікової групи; обґрунтовує відповідь, критично мислить, доводить розпочату справу до кінця, комунікабельна; показник проявляється повною мірою, дитина має глибокі системні знання та практичні уміння;
- 2.5-2.9 бала (63-74%) – достатній рівень розвитку дитини – ВС (або вище середнього): дитина знаходить відповідь на запитання (завдання) за програмою своєї вікової групи, проте частіше за навідним запитанням вихователя; за підтримки дорослого доводить розпочату справу до кінця та виявляє впевненість у своїх діях, комунікабельна; показник проявляється частково й ситуативно; дитина має достатні, але не глибокі знання, чекає підтримки від дорослого;
- 1.7-2.4 бала (42-62%) – середній рівень розвитку дитини – СР (посередній, задовільний): дитина якщо і розуміє суть запитання (завдання), проте відповідає і виконує його лише при допомозі дорослого; показник проявляється посередньо, знання та практичні вміння обмежені та безсистемні;
- 1.0-1.6 бала (25-41%) – рівень розвитку дитини нижче середнього – НС (незадовільний): дитина здебільшого не розуміє суті завдання, не може самостійно дати відповідь на проблемне запитання чи виконати завдання; відповідає лише при значній допомозі вихователя, не виявляє впевненості у своїх діях; не може довести справу до кінця;
- 0-0.9 бала (0-24%) – низький рівень розвитку дитини – НР (низький, критичний): дитина не розуміє суті запитання (завдання), а тому не може на нього відповісти - дитина мовчить (або «Не знаю», «Не можу», «Не вмію»); повна відсутність прояву, відсутність знань та практичних вмінь.При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до школи використано критерії (показники, завдання), розроблені творчою групою педагогів ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена ;-х бальна шкала оцінювання, де:
1. Кількість випускних груп - 4
Кількість дітей старших груп |
Готові до навчання в школі |
Залишаються в ЗДО |
З них: |
||
наявні протипокази |
за віком |
за бажанням батьків |
|||
104 |
101 |
3 |
3 |
- |
- |
2. Рівень розвитку дітей старшого дошкільного віку: кількість дітей (у %)
- високий рівень: 41% (43 дитини)
- достатній рівень: 31% (32 дитини)
- середній рівень: 25% (26 дітей)
- низький рівень: 3% (3 дитини)
3. Рівень сформованості компетентностей старших дошкільників вікових руп №2, 7, 10, 11 (узагальнений)
Компетенції
Рівні |
Здоров'язбережувальна компетенція |
Особистісно-оцінна компетенція |
Родинно-побутова компетенція |
Соціально-комунікативна ком-ція |
Природничо-екологічна компетенція |
Предметно-практична компетенція |
Художньо-продуктивна компетенція |
Ігрова компетенція |
Сенсорно-пізнавальна компетенція |
Математична компетенція |
Комуніукативна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Високий |
18% |
22% |
31% |
29% |
15% |
23% |
14% |
21% |
16% |
18% |
30% |
18% |
Достатній |
59% |
46% |
48% |
53% |
56% |
46% |
51% |
57% |
49% |
48% |
38% |
52% |
Середній |
22% |
30% |
20% |
17% |
28% |
30% |
33% |
21% |
33% |
31% |
29% |
27% |
Низький |
1% |
2% |
1% |
1% |
1% |
1% |
2% |
1% |
2% |
3% |
3% |
3% |
4. Рівень сформованості компетентностей за віковими групами додається:
Старша група №2 (Кількість дітей - 26)
Вихователі: Патій І.В., Нестерчук А.Ф.
Компетенції
Рівні |
Здоров'язбережувальна компетенція |
Особистісно-оцінна компетенція |
Родинно-побутова компетенція |
Соціально-комунікативна ком-ція |
Природничо-екологічна компетенція |
Предметно-практична компетенція |
Художньо-продуктивна компетенція |
Ігрова компетенція |
Сенсорно-пізнавальна компетенція |
Математична компетенція |
Комуніукативна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Високий |
К-сть дітей |
8 |
13 |
11 |
10 |
10 |
8 |
5 |
7 |
10 |
9 |
9 |
5 |
% |
31% |
50% |
42% |
38% |
38% |
31% |
19% |
27% |
38% |
34% |
34% |
19% |
|
Достатній |
К-сть дітей |
17 |
12 |
14 |
15 |
14 |
13 |
15 |
18 |
15 |
15 |
14 |
17 |
% |
65% |
46% |
54% |
58% |
54% |
50% |
58% |
69% |
58% |
58% |
54% |
65% |
|
Середній |
К-сть дітей |
1 |
- |
1 |
1 |
2 |
5 |
6 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
% |
4% |
- |
4% |
4% |
8% |
19% |
23% |
4% |
4% |
8% |
8% |
12% |
|
Низький |
К-сть дітей |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
% |
- |
4% |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4% |
4% |
За результатами аналізу протоколів обстеження:
- високий рівень - 15 дітей (57%)
- достатній рівень - 8 дітей (31%)
- середній рівень - 2 дітей (8%)
- низький рівень - 1 дитина (4%)
Висновок. Рівень виконання програми та БКДО - високий і відповідає на 78% від заявлених вимог.
Старша група №7 (Кількість дітей - 27)
Вихователі: Новосад Т.В., Малютіна О.В.
Компетенції
Рівні |
Здоров'язбережувальна компетенція |
Особистісно-оцінна компетенція |
Родинно-побутова компетенція |
Соціально-комунікативна ком-ція |
Природничо-екологічна компетенція |
Предметно-практична компетенція |
Художньо-продуктивна компетенція |
Ігрова компетенція |
Сенсорно-пізнавальна компетенція |
Математична компетенція |
Комуніукативна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Високий |
К-сть дітей |
- |
- |
6 |
5 |
- |
6 |
4 |
- |
1 |
1 |
11 |
6 |
% |
- |
- |
22% |
19% |
- |
22% |
15% |
- |
4% |
4% |
41% |
22% |
|
Достатній |
К-сть дітей |
21 |
18 |
16 |
18 |
19 |
14 |
15 |
19 |
13 |
14 |
9 |
13 |
% |
78% |
67% |
59% |
66% |
70% |
52% |
55% |
70% |
48% |
52% |
33% |
48% |
|
Середній |
К-сть дітей |
6 |
9 |
5 |
4 |
8 |
7 |
8 |
8 |
13 |
11 |
7 |
8 |
% |
22% |
33% |
19% |
15% |
30% |
26% |
30% |
30% |
48% |
40% |
26% |
30% |
|
Низький |
К-сть дітей |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
% |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4% |
- |
- |
За результатами аналізу протоколів обстеження:
- високий рівень - 9 дітей (33%)
- достатній рівень - 11 дітей (41%)
- середній рівень - 7 дітей (26%)
- низький рівень - 0 дітей
Висновок. Рівень виконання програми та БКДО - достатній і відповідає на 71% від заявлених вимог.
Старша група №10 (Кількість дітей - 24)
Вихователь Грухаль М.К., Сенюк Н.Г.
Компетенції
Рівні |
Здоров'язбережувальна компетенція |
Особистісно-оцінна компетенція |
Родинно-побутова компетенція |
Соціально-комунікативна ком-ція |
Природничо-екологічна компетенція |
Предметно-практична компетенція |
Художньо-продуктивна компетенція |
Ігрова компетенція |
Сенсорно-пізнавальна компетенція |
Математична компетенція |
Комуніукативна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Високий |
К-сть дітей |
6 |
5 |
3 |
3 |
1 |
4 |
- |
5 |
- |
3 |
5 |
3 |
% |
25% |
21% |
13% |
13% |
4% |
16% |
- |
21% |
- |
12% |
21% |
13% |
|
Достатній |
К-сть дітей |
12 |
5 |
12 |
12 |
13 |
10 |
13 |
10 |
12 |
9 |
6 |
12 |
% |
50% |
21% |
50% |
50% |
54% |
42% |
54% |
42% |
50% |
38% |
25% |
50% |
|
Середній |
К-сть дітей |
5 |
13 |
8 |
8 |
9 |
9 |
10 |
8 |
11 |
11 |
12 |
8 |
% |
21% |
54% |
33% |
33% |
38% |
38% |
42% |
33% |
46% |
46% |
50% |
33% |
|
Низький |
К-сть дітей |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
4% |
За результатами аналізу протоколів обстеження:
- високий рівень - 8 дітей (33%)
- достатній рівень - 7 дітей (30%)
- середній рівень - 8 дітей (33%)
- низький рівень - 1 дитина (4%)
Висновок. Рівень виконання програми та БКДО - достатній і відповідає на 67% від заявлених вимог.
Старша група №11 (Кількість дітей - 27)
Вихователі: Шум М.М., Бернацька Г.Ю.
Компетенції
Рівні |
Здоров'язбережувальна компетенція |
Особистісно-оцінна компетенція |
Родинно-побутова компетенція |
Соціально-комунікативна ком-ція |
Природничо-екологічна компетенція |
Предметно-практична компетенція |
Художньо-продуктивна компетенція |
Ігрова компетенція |
Сенсорно-пізнавальна компетенція |
Математична компетенція |
Комуніукативна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
|
Високий |
К-сть дітей |
5 |
5 |
12 |
12 |
5 |
6 |
6 |
10 |
6 |
6 |
6 |
5 |
% |
18% |
19% |
44% |
44% |
19% |
22% |
22% |
37% |
22% |
22% |
22% |
19% |
|
Достатній |
К-сть дітей |
11 |
13 |
8 |
10 |
12 |
11 |
10 |
12 |
11 |
12 |
11 |
12 |
% |
41% |
48% |
30% |
37% |
44% |
41% |
37% |
44% |
41% |
44% |
41% |
44% |
|
Середній |
К-сть дітей |
11 |
9 |
7 |
5 |
10 |
10 |
10 |
5 |
9 |
8 |
9 |
9 |
% |
41% |
33% |
26% |
19% |
37% |
37% |
37% |
19% |
33% |
30% |
33% |
33% |
|
Низький |
К-сть дітей |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
% |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4% |
- |
4% |
4% |
4% |
4% |
За результатами аналізу протоколів обстеження:
- високий рівень - 11 дітей (41%)
- достатній рівень - 6 дітей (22%)
- середній рівень - 9 дітей (33%)
- низький рівень - 1 дитина (4%)
Висновок. Рівень виконання програми та БКДО - достатній і відповідає на 72% від заявлених вимог.
Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів