Педагогічна діагностика. Моніторинг освітньої діяльності

ДОВІДКА-ЗВІТ про результати внутрішнього моніторингу якості освіти-2023 у Квасилівському ЗДО

Мета підсумкового вивчення - проаналізувати роботу вихователів та інших педагогічних працівників щодо якості надання освітніх послуг, виконання дошкільниками державних стандартів дошкільної освіти та визначити рівень сформованості їх життєвої компетентності згідно вимог освітньої програми...

ЗВІТ за результатами моніторингу якості освіти-2022: старший дошкільний вік

За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період вимушеного карантину та дистанційної роботи з ними і батьками у період воєнного стану в Україні. Діти старших вікових груп на достатньому та високому рівнях підготовлені до шкільних навантажень і навчання у Новій українській школі...

Довідка за результатами моніторингу якості освіти у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) на кінець 2020-2021 н.р.

Мета тематичного вивчення: проаналізувати роботу вихователів щодо якості надання освітніх послуг, виконання дошкільниками державних стандартів дошкільної освіти та визначити рівень сформованості їх життєвої компетентності згідно вимог Програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі»...

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА за результатами педагогічного моніторингу у групах дітей старшого дошкільного віку на кінець 2020-2021 н. р.

При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до школи використано критерії (показники, завдання), розроблені творчою групою педагогів ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена 4-х бальна шкала оцінювання, де:

ЗВІТ-2021 за результатами моніторингу якості освіти і підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі

При проведенні діагностичних досліджень рівнів розвитку старших дошкільників та їх підготовки до шкільних навантажень використано критерії, розроблені творчою групою педагогічних працівників ДНЗ, та програму Г. Єльнікової "Кваліметрична модель оцінювання рівнів розвитку дитини старшого дошкільного віку", у якій закладена 4-х бальна шкала оцінювання, де:

Зведена таблиця результатів моніторингу рівнів розвитку дітей старших груп №4, 8, 13, 14 на кінець 2019-2020 навчального року

Результати моніторингу рівнів розвитку дітей старших груп №4, 8, 13, 14 на кінець 2019-2020 навчального року виведені в умовах дистанційного режиму роботи педагогічних працівників ЗДО... 

Педагогічна діагностика рівнів розвитку дитини - професійний обов'язок вихователів ЗДО. Матеріали проблемного семінару для вихователів

Поняття «діагностики» прийшло в педагогіку з медицини, і довгий час викликало суперечки вчених про правомірність його використання в освітньому процесі. Приблизно в один час цей термін у двох країнах не тільки став використовуватися в науковому середовищі, але і зайняв важливе місце в практиці педагогів...

Діагностика рівня сформованості комунікативно-мовленнєвих навичок дошкільників

Діагностика дає змогу виконати зріз поточного стану рівня сфрмованості комунікативно-мовленнєвих навичок дошкільників у різних вікових групах. Педагог має проектувати такі життєві ситуації взаємодії з однолітками та дорослими, у яких з найбільшою імовірністю можна буде очікувати успішних результатів комунікативної діяльності дитини. Приклади ситуацій спілкування: «У групі новачок», «Загубилася іграшка», «У бабусі в селі», «В зоопарку», «Бабуся захворіла», «Твій друг занедужав», «Пропало кошенятко», «У транспорті», «Мій вихідний день» тощо...

Довідка за результатами підсумкового контролю «Створення фундаменту успішності дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа»

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» щодо обов'язкового виконання Базового компонента дошкільної освіти та вимог діючих програм, річного плану роботи ЗДО на 2018-2019 навчальний рік, наказу відділу освіти райдержадміністрації від 03.12.2018 р. «Про проведення в закладах дошкільної освіти району моніторингу освітньої діяльності у 2018-2019 навчальному році», наказу завідувача по ЗДО від 10.04.2019 року №28 «Про проведення моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників», з метою забезпечення контролю за діяльністю педагогічних працівників, якістю освітньої роботи з дітьми, визначення результативності освітнього процесу, оцінки рівня засвоєння знань та сформованості життєвої компетентності дошкільників у старших групах №5, 6, 9, 12 (та паралельно в усіх інших вікових групах) було здійснено підсумковий контроль «Створення фундаменту успішності дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», який тривав  з 17 квітня по 18 травня 2019 року...

Моніторинг якості дошкільної освіти. Шкала оцінювання рівня розвитку дитини (у балах та %)

При оцінюванні рівня розвитку дитини, рівня сформованості різних компетентностей дошкільника використовуємо 4-х бальну шкалу, заносячи середні бали, зазначені у протоколах обстеження, у програму "Кваліметрична модель". 

КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА. Презентуємо методичний посібник з моніторингу якості дошкільної освіти

В результаті трьохрічної експериментальної роботи вихователями-методистами дошкільних закладів Рівненського району Рівненської області випробувано і видано методичний посібник з моніторингу якості дошкільної освіти, який є великим досягненням і надбанням педагогічних працівників Рівненщини. Сьогодні презентуємо посібник для своїх колег...

Моніторинг - сучасний засіб управління якістю освіти в ДНЗ

 Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в ДНЗ забезпечується реалізацією БКДО та тієї чи іншої програми. А важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ДНЗ...

Засідання батьківського клубу "Турботливі батьки"

24 листопада 2016 року у старшій групі №13 відбулося чергове засідання батьківського клубу "Турботливі батьки" (вихователі Дахненко І.Р., Чміль В.С.) з проблеми "Мотиваційна готовність дитини до навчання".

Участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі з проблеми моніторингу якості дошкільної освіти (м. Київ))

04 жовтня 2016 року в м. Києві відбувся Всеукраїнський семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», організований тематичним напрямом «МЦФЕР: Освіта» Цифрового видавництва МСФЕР для вихователів-методистів, методистів з дошкільної ланки освіти та інших педагогічних працівників у сфері дошкільного виховання.

Орієнтовна структура аналітичного звіту за результатами моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти

Мета моніторингу в ДНЗ - виявлення ступеня співвідношення результатів діяльності закладу із стандартами й вимогами дошкільної освіти...

Алгоритм проведення моніторингу якості дошкільної освіти в ДНЗ

 Ретельно опрацювати лист МОН від 06.11.2015 №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» та Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі...

Моніторинг динаміки досягнень дітей дошкільного віку

Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі забезпечується реалізацією  БКДО та тієї чи іншої програми.  Важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ДНЗ...