Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Педагогічна діагностика. Моніторинг освітньої діяльності

Зведена таблиця результатів моніторингу якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) за станом на кінець 2017-2018 н.р.

Висновок: рівень виконання програми та державного стандарту дошкільної освіти у старших вікових групах високий, що відповідає 79%; по ЗДО в цілому - достатній, що відповідає 71%...

 

ДОВІДКА за результатами підсумкового контролю «Наступність у роботі закладів дошкільної та початкової освіти» у старших групах №2, 7, 10, 11

За підсумками діагностичного обстеження та педагогічного моніторингу складено Зведену таблицю результатів моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти в Квасилівському ЗДО (ясла-садок) за станом на кінець 2017-2018 навчального року...

Моніторинг фіізичної підготовленості дошкільників у 2017-2018 навчальному році

Внутрішня система оцінювання якості освіти у квасилівському ЗДО (ясла-садок) включає моніторинг фізичної підготовленості дошкільників на початок і кінець навчального року...

Моніторинг якості дошкільної освіти. Шкала оцінювання рівня розвитку дитини (у балах та %)

При оцінюванні рівня розвитку дитини, рівня сформованості різних компетентностей дошкільника використовуємо 4-х бальну шкалу, заносячи середні бали, зазначені у протоколах обстеження, у програму "Кваліметрична модель". 

КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА РІВНЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА. Презентуємо методичний посібник з моніторингу якості дошкільної освіти

В результаті трьохрічної експериментальної роботи вихователями-методистами дошкільних закладів Рівненського району Рівненської області випробувано і видано методичний посібник з моніторингу якості дошкільної освіти, який є великим досягненням і надбанням педагогічних працівників Рівненщини. Сьогодні презентуємо посібник для своїх колег...

Педагогічна діагностика рівнів розвитку дитини - професійний обов'язок вихователів ДНЗ

 Поняття «діагностики» прийшло в педагогіку з медицини, і довгий час викликало суперечки вчених про правомірність його використання в освітньому процесі. Приблизно в один час цей термін у двох країнах не тільки став використовуватися в науковому середовищі, але і зайняв важливе місце в практиці педагогів...

Моніторинг - сучасний засіб управління якістю освіти в ДНЗ

 Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в ДНЗ забезпечується реалізацією БКДО та тієї чи іншої програми. А важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ДНЗ...

Засідання батьківського клубу "Турботливі батьки"

24 листопада 2016 року у старшій групі №13 відбулося чергове засідання батьківського клубу "Турботливі батьки" (вихователі Дахненко І.Р., Чміль В.С.) з проблеми "Мотиваційна готовність дитини до навчання".

Участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі з проблеми моніторингу якості дошкільної освіти (м. Київ))

04 жовтня 2016 року в м. Києві відбувся Всеукраїнський семінар-практикум «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід», організований тематичним напрямом «МЦФЕР: Освіта» Цифрового видавництва МСФЕР для вихователів-методистів, методистів з дошкільної ланки освіти та інших педагогічних працівників у сфері дошкільного виховання.

Орієнтовна структура аналітичного звіту за результатами моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти

Мета моніторингу в ДНЗ - виявлення ступеня співвідношення результатів діяльності закладу із стандартами й вимогами дошкільної освіти...

Алгоритм проведення моніторингу якості дошкільної освіти в ДНЗ

 Ретельно опрацювати лист МОН від 06.11.2015 №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» та Методичні рекомендації щодо оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі...

Моніторинг динаміки досягнень дітей дошкільного віку

Пріоритетним напрямом діяльності дошкільних навчальних закладів є спрямування освітнього процесу на реалізацію нового Базового компонента дошкільної освіти. Цілісність освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі забезпечується реалізацією  БКДО та тієї чи іншої програми.  Важливим інструментом підвищення ефективності впровадження та реалізації програми є обов'язкове її обговорення в колективі, у групах та на батьківських зборах разом з батьками, які являються активними учасниками освітнього процесу в ДНЗ...

Інформація про використання публічних коштів

Корисне