ЗВІТ за результатами моніторингу якості освіти-2022: старший дошкільний вік

Квасилівський ЗДО (ясла-садок)

ДОВІДКА-ЗВІТ

за результатами оцінювання рівнів розвитку дітей старшого дошкільного віку та підготовки їх до навчання у школі на кінець 2021/2022 навчального року 

1.  Кількість випускних груп - 4

Кількість  дітей старших груп

Готові до навчання

у школі

Залишаються в ЗДО

З них:

наявні протипокази

за віком

за бажанням батьків

106

102

4

3

-

1

2.  Рівень розвитку дітей старшого дошкільного віку:

кількість дітей (у %)

- високий рівень:   57%  (58 дітей)

- достатній рівень: 39%  (40 дітей)  

- середній рівень:   3% (3дитини)

- низький рівень:    1%   (1 дитина)

3. Рівень сформованості компетентностей за віковими групами (додається):

Старша група № 5

Кількість дітей - 26

Вихователі: Храпко С.А., Лазаришина І.В.

Види

компетент-

ностей

 

Рівні

розвитку

Здоров'ябережувальна та рухова компетентність

Особистісна компетентність

Соціально-громадянська компетентність (родинно-побутовий складник)

Соціально-громадянська компетентність (соціально-комунікативний складник)

Природничо-екологічна компетентність з навичками, що орієнтовані на сталий розвиток

Мистецько-творча (музична, театралізована) компетентність

Мистецько-творча (художньо-продуктивна) компетентність

Ігрова компетентність

Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька компетентність

Предметно-практична, технологічна компетентність

Мовленнєва та комунікативна компетентність

Художньо-мовленнєва компетентність

Високий

31%

23%

38%

31%

19%

19%

27%

42%

31%

46%

19%

23%

Достатній

69%

77%

62%

69%

81%

81%

73%

58%

69%

54%

81%

77%

Середній

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Низький

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 5:

- високий рівень - 14 дітей (54%)

- достатній рівень - 12 дітей (46%)

- середній рівень -  0 дітей (0%)

- низький рівень - 0 дітей (0%)

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 5 - високий і відповідає на 79% від заявлених вимог.

Старша група № 6

Кількість дітей - 27

Вихователі: Корнійчук О.А., Степанюк І.М.

Види

компетент-

ностей

 

Рівні

розвитку

Здоров'ябережувальна та рухова компетентність

Особистісна компетентність

Соціально-громадянська компетентність (родинно-побутовий складник)

Соціально-громадянська компетентність (соціально-комунікативний складник)

Природничо-екологічна компетентність з навичками, що орієнтовані на сталий розвиток

Мистецько-творча (музична, театралізована) компетентність

Мистецько-творча (художньо-продуктивна) компетентність

Ігрова компетентність

Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька компетентність

Предметно-практична, технологічна компетентність

Мовленнєва та комунікативна компетентність

Художньо-мовленнєва компетентність

Високий

37%

52%

66%

52%

44%

55%

55%

44%

55%

51%

29%

48%

Достатній

60%

48%

34%

48%

49%

42%

45%

56%

42%

46%

64%

49%

Середній

3%

-

-

-

7%

3%

-

-

3%

3%

7%

3%

Низький

-

-

-  

-

-

-

-

-

-

-

-

-

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 6:

- високий рівень - 17 дітей (63%)

- достатній рівень - 10 дітей (37%)

- середній рівень -  0 дітей (0%)

- низький рівень - 0 дітей (0%)

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 6 - високий і відповідає на 83% від заявлених вимог.

Старша група № 9

Кількість дітей - 26

Вихователі: Вернюк С.В., Меланчук Л.М.

Види

компетент-

ностей

 

Рівні

розвитку

Здоров'ябережувальна та рухова компетентність

Особистісна компетентність

Соціально-громадянська компетентність (родинно-побутовий складник)

Соціально-громадянська компетентність (соціально-комунікативний складник)

Природничо-екологічна компетентність з навичками, що орієнтовані на сталий розвиток

Мистецько-творча (музична, театралізована) компетентність

Мистецько-творча (художньо-продуктивна) компетентність

Ігрова компетентність

Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька компетентність

Предметно-практична, технологічна компетентність

Мовленнєва та комунікативна компетентність

Художньо-мовленнєва компетентність

Високий

53%

47%

62%

65%

27%

61%

50%

50%

38%

54%

38%

69%

Достатній

47%

53%

38%

35%

70%

36%

47%

50%

59%

43%

59%

31%

Середній

-

-

-

-

3%

3%

3%

-

3%

3%

3%

-

Низький

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 9:

- високий рівень - 17 дітей (65%)

- достатній рівень - 8 дітей (32%)

- середній рівень -  1 дитина (3%)

- низький рівень - 0 дітей (0%)

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 9 - високий і відповідає на 84% від заявлених вимог.

Старша група № 12

Кількість дітей - 23

Вихователі: Яремчук В.В., Павлюк Ю.А.

Види

компетент-

ностей

 

Рівні

розвитку

Здоров'ябережувальна та рухова компетентність

Особистісна компетентність

Соціально-громадянська компетентність (родинно-побутовий складник)

Соціально-громадянська компетентність (соціально-комунікативний складник)

Природничо-екологічна компетентність з навичками, що орієнтовані на сталий розвиток

Мистецько-творча (музична, театралізована) компетентність

Мистецько-творча (художньо-продуктивна) компетентність

Ігрова компетентність

Сенсорно-пізнавальна, логіко-математична, дослідницька компетентність

Предметно-практична, технологічна компетентність

Мовленнєва та комунікативна компетентність

Художньо-мовленнєва компетентність

Високий

39%

17%

17%

26%

17%

30%

26%

22%

13%

22%

17%

26%

Достатній

57%

79%

75%

66%

40%

52%

57%

70%

36%

40%

39%

52%

Середній

4%

4%

4%

4%

39%

14%

13%

8%

47%

34%

36%

18%

Низький

-

-

4%

4%

4%

4%

4%

-

4%

4%

8%

4%

За результатами аналізу протоколів обстеження дітей старшої групи № 12:

- високий рівень - 10 дітей (44%)

- достатній рівень - 10 дітей (44%)

- середній рівень -  2 дітей (8%)

- низький рівень - 1 дитина (4%)

Висновок. Рівень виконання БКДО та освітньої програми дітьми старшої групи № 12 - достатній і відповідає на 74% від заявлених вимог.

Додаток 1

Зведена таблиця     

результатів моніторингу оцінювання рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО за станом на кінець 2021/2022 навчального року 

      Освітні                      напрями

      

 

Вікові групи

  Особистість дитини

  Дитина в соціумі

  Дитина в природному довкіллі

  Дитина у світі мистецтва

  Дитина в сенсорно-  пізнавальному просторі

  Мовлення дитини

  Гра дитини

 

Середня оцінка рівня виконання програми  у вікових групах (%) 

Рівень виконання програми та БКДО за віковими категоріями  (%)

Старша

 

 

 

 

№12

78%

75%

70%

75%

70%

72%

75%

74%

достатній

№9

84%

86%

82%

82%

84%

84%

86%

84%

високий

№6

85%

86%

82%

80%

86%

79%

87%

83%

високий

№5

82%

80%

77%

79%

80%

76%

83%

79%

високий

 Вихователі груп:

- старшої групи № 12 - Яремчук Валентина Василівна, Павлюк Юлія Андріївна

- старшої групи № 9 - Меланчук Лариса Михайлівна, Вернюк Світлана Володимирівна

- старшої групи № 6 - Корнійчук Оксана Ананіївна, Степанюк Ірина Михайлівна

- старшої групи № 5 - Храпко Світлана Анатоліївна, Лазаришина Ірина Володимирівна

Висновок. За результатами моніторингу якості дошкільної освіти у Квасилівському ЗДО спостерігається відповідальне ставлення вихователів до виконання своїх професійних обов'язків, організації та проведення освітньої діяльності з вихованцями груп у період вимушеного карантину та дистанційної роботи з ними і батьками у період воєнного стану в Україні. Діти старших вікових груп на достатньому та високому рівнях виконали вимоги БКДО-2021 та освітньої програми Квасилівського ЗДО, підготовлені до шкільних навантажень і навчання у Новій українській школі.

Проте, потрібно взяти до уваги аналіз результатів моніторингу оцінювання рівнів розвитку дошкільників, виконання державних стандартів дошкільної освіти та освітньої програми на кінець навчального року, приділивши особливого значення ефективнішому вирішенню завдань освітніх напрямів: «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі» (старша група №12) та «Мовлення дитини» (старша група № 5, 12), результати оцінювання за якими є дещо нижчі від інших освітніх напрямів.

 Підготувала вихователь-методист Р. СЕМЕНЮК