Дитина в природному довкіллі

Формування у дошкільників елементарних географічних понять засобами ознайомлення з природою рідного краю. Обмін досвідом

Формування географічних уявлень - складний і тривалий процес, який починається з моменту народження дитини і триває все життя. Прагнення до нових вражень, цікавість, постійне бажання спостерігати й експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно розглядаються як характерні для дошкільника риси поведінки...

Різноманітність інноваційних підходів до еколого-природничої освіти дошкільників. Методична скарбничка для вихователя

Сьогодні природнича освіта дошкільників зазнає суттєвих змін. Цілі, які ставилися перед нею ще кілька десятиліть тому, стають неактуальними, бо не відповідають вимогам сучасного суспільства. Якщо раніше в ознайомленні дітей з природою переважали раціоналістичний і знаннєвий підходи (накопичення знань про природу та її корисність для людини), то нині потрібно віддавати перевагу компетентнісному підходу...

Як організувати прогулянку в ДНЗ весело і корисно? Консультація для вихователів

Прогулянки будуть радісними, цікавими, пізнавальними і досягнуть розвивальної мети за умови, якщо вихователь зуміє зацікавити та збагатити знання дітей і буде проводити прогулянку у відповідності до її структурних компонентів та сучасних вимог...

Конспект прогулянки «До зимового парку» для дітей старшої групи

Мета: продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими; вчити розрізняти дерева за корою, стовбуром, розміщенням гілок; закріплювати знання про зимуючих птахів та вчити робити висновки про правила догляду за ними; виховувати інтерес до живої і неживої природи...

Кімнатні рослини в дитячому садку: виконуємо вимоги Санітарного регламенту

У дитячому садку кімнатні рослини не тільки красиво виглядають і прикрашають інтер'єр, але і вносять частинку живої природи в життя кожного малюка. Крім естетичного задоволення, квіти приносять і практичну користь...

Куточок природи в закладі дошкільної освіти: основні вимоги до облаштування

Одна з умов гармонійного та всебічного розвитку вихованців дитячого садка - безпосереднє спілкування з природою. Організуйте для цього куточок природи у приміщеннях, де займаються діти...

Пізнавальні прогулянки з дошкільниками. Групова консультація для вихователів

 Ознайомлювати дошкільників із природою слід не за картинами, а наживо -  розглядаючи рослини, тварини, комах тощо. Інакше прогулянки нагадують «вигулювання» дітей, які безцільно блукають, копирсаються в піску, бешкетують. Подивімося на територію дошкільного закладу та найближчих парків, як на величезний кабінет, де є все необхідне для навчання, виховання та розвитку дітей. І перетворімося разом із дітьми на дослідників, пізнаючи природу довкола...

Формування у дітей естетичного ставлення до природи

 Рівень готовності дошкільнят до екологічної освіти і виховання у школі визначається саме системою виховання і навчання дитини у дитячому садку, тобто в період дошкільного дитинства. Метою виховання естетичного ставлення до природи є формування системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального та дійового ставлення особистості до навколишнього середовища. У зв'язку з цим зміст освітньої роботи вихователя полягає у розкритті багатогранної цінності природи: естетичної, гігієнічної, рекреаційної, практичної...

Значення природного середовища та природних умов для зміцнення здоров'я дітей

Дитина - творіння природи: живої та неживої. Її тіло, зачате матір'ю та батьком, зіткане з води, повітря, ультрафіолетових сонячних променів, з глини, заліза, золота, олова та інших елементів. Все це - природа, її життєдайні компоненти...

Інтегроване заняття з пріоритетом завдань валеологічного змісту для дітей І молодшої групи на тему «Овочі і фрукти - корисні продукти»

Програмові завдання:

ознайомлення з природним довкіллям, валеологія: формувати у дітей поняття про осінні явища природи (холодно, сонечко не гріє, ідуть дощі, опадають листочки); збагатити знання про овочі та фрукти, їх значення для здоров'я людини; вчити розрізняти овочі та фрукти за зовнішнім виглядом, формою, кольором та правильно називати їх. Формувати узагальнюючі поняття: «овочі», «фрукти»...

Навчіть дитину любити і берегти природу

Людина давно помітила, що саме природа є найбільш умілим майстром. Існують багато відкриттів і винаходів, які є нічим іншим, як відтворенням майстерності природи, хоча й не завжди усвідомленим самою людиною. Природа завжди була для людей учителем мудрості, простоти, доброти. Багато відомих осіб вважали, що саме спілкування з природою робить їх добрішими та кращими...