Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Дитина в природному довкіллі

Кімнатні рослини в дитячому садку: виконуємо вимоги Санітарного регламенту

У дитячому садку кімнатні рослини не тільки красиво виглядають і прикрашають інтер'єр, але і вносять частинку живої природи в життя кожного малюка. Крім естетичного задоволення, квіти приносять і практичну користь...

Куточок природи в закладі дошкільної освіти: основні вимоги до облаштування

Одна з умов гармонійного та всебічного розвитку вихованців дитячого садка - безпосереднє спілкування з природою. Організуйте для цього куточок природи у приміщеннях, де займаються діти...

Пізнавальні прогулянки з дошкільниками. Групова консультація для вихователів

 Ознайомлювати дошкільників із природою слід не за картинами, а наживо -  розглядаючи рослини, тварини, комах тощо. Інакше прогулянки нагадують «вигулювання» дітей, які безцільно блукають, копирсаються в піску, бешкетують. Подивімося на територію дошкільного закладу та найближчих парків, як на величезний кабінет, де є все необхідне для навчання, виховання та розвитку дітей. І перетворімося разом із дітьми на дослідників, пізнаючи природу довкола...

Формування у дітей естетичного ставлення до природи

 Рівень готовності дошкільнят до екологічної освіти і виховання у школі визначається саме системою виховання і навчання дитини у дитячому садку, тобто в період дошкільного дитинства. Метою виховання естетичного ставлення до природи є формування системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального та дійового ставлення особистості до навколишнього середовища. У зв'язку з цим зміст освітньої роботи вихователя полягає у розкритті багатогранної цінності природи: естетичної, гігієнічної, рекреаційної, практичної...

Значення природного середовища та природних умов для зміцнення здоров'я дітей

Дитина - творіння природи: живої та неживої. Її тіло, зачате матір'ю та батьком, зіткане з води, повітря, ультрафіолетових сонячних променів, з глини, заліза, золота, олова та інших елементів. Все це - природа, її життєдайні компоненти...

Інтегроване заняття з пріоритетом завдань валеологічного змісту для дітей І молодшої групи на тему «Овочі і фрукти - корисні продукти»

Програмові завдання:

ознайомлення з природним довкіллям, валеологія: формувати у дітей поняття про осінні явища природи (холодно, сонечко не гріє, ідуть дощі, опадають листочки); збагатити знання про овочі та фрукти, їх значення для здоров'я людини; вчити розрізняти овочі та фрукти за зовнішнім виглядом, формою, кольором та правильно називати їх. Формувати узагальнюючі поняття: «овочі», «фрукти»...

Навчіть дитину любити і берегти природу

Людина давно помітила, що саме природа є найбільш умілим майстром. Існують багато відкриттів і винаходів, які є нічим іншим, як відтворенням майстерності природи, хоча й не завжди усвідомленим самою людиною. Природа завжди була для людей учителем мудрості, простоти, доброти. Багато відомих осіб вважали, що саме спілкування з природою робить їх добрішими та кращими...

Інформація про використання публічних коштів

Корисне