Дитина в природному довкіллі
Конкур-огляд проведений результативно. Більшість вихователів вікових груп ЗДО ретельно готувалися до конкурсу-огляду: створено багато нових матеріалів зі сталого розвитку та споживчої культури. Матеріали сучасні і актуальні, естетично оформлені, заламіновані. Для них відведене спеціальне місце у груповому приміщенні...
Конкурс-огляд дидактичних посібників для формування у дошкільників основ споживчої культури та навичок, орієнтованих на сталий розвиток (далі - конкурс-огляд) - форма методичної роботи, яка стимулює мотиваційні та рефлексійні процеси діяльності педагогів, їх професійний розвиток...
Облаштовуйте куточок у світлій та доступній для дітей частині приміщення; враховуйте біологічні особливості та сумісність представників флори та фауни, різні потреби у світлі й теплі; продумайте, які елементи композиції будуть виконувати функцію змінних експозицій; використовуйте при розміщенні елементів естетичний підхід, аби приміщення мало цілісний вигляд...
Освіта для сталого розвитку - освіта, спрямована на набуття знань і навичок, що формують світогляд і систему цінностей, які сприяють розвитку економіки та суспільства і збереженню довкілля та водночас включає програми, орієнтовані на комплексне вивчення соціальних, екологічних, економічних питань із врахуванням місцевих, національних й регіональних умов...
Програмові завдання: ознайомлення з природним довкіллям: розширити знання дітей про пори року, ознайомлювати з ознаками весни та першими весняними квітами, проблемою продажу первоцвітів; узагальнити знання про значення рослин у житті людини; формувати природничо-екологічну компетентність дошкільників з навичками, орієнтованими на сталий розвиток;
Літо - прекрасна пора для спостережень та ознайомлення з навколишнім світом. Цілими днями можна гуляти з дітьми на свіжому повітрі та спілкуватися з природою. Багато відкриттів можуть принести прості спостереження з дитиною на прогулянці...
Сформувати елементарні географічні поняття у дошкільників дає змогу природа рідного краю. Відповідно до вимог оновленої програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» (2019) вихователі та батьки мають виховувати у дітей свідоме ціннісне ставлення до природніх об'єктів і явищ під час щоденних спостережень, дослідів, праці, а також окремих видів занять з дошкільниками...
Одна з умов гармонійного та всебічного розвитку вихованців дитячого садка - безпосереднє спілкування з природою. Організуйте для цього куточок природи у приміщеннях, де займаються діти. Враховуйте вікові особливості вихованців, пору року, технічні можливості приміщення та інші фактори. Знайомлячи дітей із природою, дотримуйтесь таких принципів: системність та послідовність, доступність, науковість або енциклопедичність, краєзнавчий підхід. Передбачте не лише засвоєння системних знань і розвиток певних умінь та навичок, а й формування ціннісного ставлення до природи, формування екологічної самосвідомості...
Сьогодні природнича освіта дошкільників зазнає суттєвих змін. Цілі, які ставилися перед нею ще кілька десятиліть тому, стають неактуальними, бо не відповідають вимогам сучасного суспільства. Якщо раніше в ознайомленні дітей з природою переважали раціоналістичний і знаннєвий підходи (накопичення знань про природу та її корисність для людини), то нині потрібно віддавати перевагу компетентнісному підходу...
Прогулянки будуть радісними, цікавими, пізнавальними і досягнуть розвивальної мети за умови, якщо вихователь зуміє зацікавити та збагатити знання дітей і буде проводити прогулянку у відповідності до її структурних компонентів та сучасних вимог...
Мета: продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими; вчити розрізняти дерева за корою, стовбуром, розміщенням гілок; закріплювати знання про зимуючих птахів та вчити робити висновки про правила догляду за ними; виховувати інтерес до живої і неживої природи...
У дитячому садку кімнатні рослини не тільки красиво виглядають і прикрашають інтер'єр, але і вносять частинку живої природи в життя кожного малюка. Крім естетичного задоволення, квіти приносять і практичну користь...
Одна з умов гармонійного та всебічного розвитку вихованців дитячого садка - безпосереднє спілкування з природою. Організуйте для цього куточок природи у приміщеннях, де займаються діти...
Ознайомлювати дошкільників із природою слід не за картинами, а наживо - розглядаючи рослини, тварини, комах тощо. Інакше прогулянки нагадують «вигулювання» дітей, які безцільно блукають, копирсаються в піску, бешкетують. Подивімося на територію дошкільного закладу та найближчих парків, як на величезний кабінет, де є все необхідне для навчання, виховання та розвитку дітей. І перетворімося разом із дітьми на дослідників, пізнаючи природу довкола...
Рівень готовності дошкільнят до екологічної освіти і виховання у школі визначається саме системою виховання і навчання дитини у дитячому садку, тобто в період дошкільного дитинства. Метою виховання естетичного ставлення до природи є формування системи наукових знань, поглядів, переконань, які закладають основи відповідального та дійового ставлення особистості до навколишнього середовища. У зв'язку з цим зміст освітньої роботи вихователя полягає у розкритті багатогранної цінності природи: естетичної, гігієнічної, рекреаційної, практичної...
Дитина - творіння природи: живої та неживої. Її тіло, зачате матір'ю та батьком, зіткане з води, повітря, ультрафіолетових сонячних променів, з глини, заліза, золота, олова та інших елементів. Все це - природа, її життєдайні компоненти...
Програмові завдання: ознайомлення з природним довкіллям, валеологія: формувати у дітей поняття про осінні явища природи (холодно, сонечко не гріє, ідуть дощі, опадають листочки); збагатити знання про овочі та фрукти, їх значення для здоров'я людини; вчити розрізняти овочі та фрукти за зовнішнім виглядом, формою, кольором та правильно називати їх. Формувати узагальнюючі поняття: «овочі», «фрукти»...
Людина давно помітила, що саме природа є найбільш умілим майстром. Існують багато відкриттів і винаходів, які є нічим іншим, як відтворенням майстерності природи, хоча й не завжди усвідомленим самою людиною. Природа завжди була для людей учителем мудрості, простоти, доброти. Багато відомих осіб вважали, що саме спілкування з природою робить їх добрішими та кращими...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів