Організація життєдіяльності дошкільників

ГРАФІК входу вихованців Квасилівського ЗДО у приміщення дитячого садка та виходу на прогулянку в умовах адаптивного карантину на 2021/2022 н.р.

Вхід  у  приміщення  дитячого  садка  та  вихід  на  прогулянку  повинен  відбуватися з обов’язковим дотриманням фізичного дистанціювання дітей та ізольовано від інших груп (Постанова ГДСЛ України від 25.08.2021 № 8)

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ переддошкільних і дошкільних груп Квасилівського ЗДО на 2021-2022 навчальний рік в умовах адаптивного карантину

Розпорядок дня складений для ЗДО, у якому 14 вікових груп, з урахуванням: графіків видачі їжі на кухні (з фізичним дистанціюванням помічників вихователів), графіків 3-х разового прийому їжі дітьми (з розрахунку 20 хвилин - для сніданку та вечері; 30 хв - для обіду), графіків виходу дітей на прогулянку та повернення з прогулянки усіх вікових груп (з фізичним дистанціюванням дітей) тощо. Усі заняття (організована навчально-пізнавальна діяльність) у період адаптивного карантину із жовтня місяця переносяться у групові приміщення. Якщо погодні умови сприятливі, заняття рекомендується і надалі проводити на свіжому повітрі...

ЛИСТОК оцінювання предметно-просторового розвивального середовища Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

До уваги вихователів! Протягом літнього періоду рекомендуємо вам приділити увагу змістовому наповненню центрів\осередків предметно-просторового розвивального середовища у своїх вікових групах, які будуть оцінюватися за 4-х бальною шкалою (4 - високий рівень, 3 - достатній рівень, 2 - середній рівень, 1- низький рівень, 0 - відсутність показника, критичний рівень). Просимо виконати наступне: розмежувати у своїх вікових групах запропоновані центри\осередки; оформити їх і підписати; наповнювати відповідно до вимог освітньої програми вікової групи. До вашої уваги - Листок оцінювання предметно-просторового розвивального середовища, взятий із переліку документації, що підлягає перевірці Даржавною службою якості освіти...

Орієнтовний режим дня у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) на літній оздоровчий період-2021

Орієнтовний розподіл часу при організації життєдіяльності дітей у Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) протягом дня у літній період...

Організація освітньої роботи в дошкільному навчальному закладі у літній період-2021

Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров'я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного закладу необхідно визначити завдання роботи на літо та провести відповідну підготовчу роботу, яка передбачає:

Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище у ЗДО. Методичний порадник для вихователів

Освітнє середовище - сукупність зовнішніх умов, факторів, впливів, способів навчання і виховання, необхідних для успішного функціонування освіти. Це один з головних чинників вдосконалення освітнього процесу. Іншими словами, це середовище для формування та розвитку особистості. Освітнє середовище має такі характеристики, як: цілісність, різносторонність, варіабельність, суб'єктивність, соціокультурна мобільність, координованість, емоційна насиченість...

Які обов'язки чергових по їдальні у ЗДО? Пам'ятка для вихователя

Чергові діти, попередньо ретельно вимивши руки з милом, одягають відповідний одяг та головні убори...

Оновлений РОЗПОРЯДОК ДНЯ переддошкільних і дошкільних груп Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2020-2021 навчальний рік в умовах адаптивного карантину

Розпорядок дня складений для ЗДО, у якому 14 вікових груп, з урахуванням: графіків видачі їжі на кухні (з фізичним дистанціюванням помічників вихователів), графіків 3-х разового прийому їжі дітьми (з розрахунку 20 хвилин - для сніданку та вечері; 30 хв - для обіду), графіків виходу дітей на прогулянку та повернення з прогулянки усіх вікових груп (з фізичним дистанціюванням дітей) тощо. Усі заняття (організована навчально-пізнавальна діяльність) у період адаптивного карантину із жовтня місяця переносяться у групові приміщення. Якщо погодні умови сприятливі, заняття рекомендується і надалі проводити на свіжому повітрі.

ГРАФІК входу вихованців Квасилівського ЗДО (ясла-садок) у приміщення дитячого садка та виходу на прогулянку в умовах адаптивного карантину

Вхід у приміщення дитячого садка та вихід на прогулянку повинен відбуватися з обов’язковим дотриманням фізичного дистанціювання дітей та ізольовано від інших груп...

Розпорядок дня переддошкільних і дошкільних груп Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2020-2021 навчальний рік в умовах адаптивного карантину

Розпорядок дня складений для ЗДО, у якому 14 вікових груп, з урахуванням: графіків видачі їжі на кухні (з фізичним дистанціюванням помічників вихователів), графіків 3-х разового прийому їжі дітьми (з розрахунку 20 хвилин - для сніданку та вечері; 30 хв - для обіду), графіків виходу дітей на прогулянку та повернення з прогулянки усіх вікових груп (з фізичним дистанціюванням дітей) тощо...

Ранкове приймання дітей до закладу дошкільної освіти

Щоденне ранкове приймання дітей до дитячого садка є обов'язковою процедурою: такий ретельний контроль допомагає зберегти здоров'я і дітей, і працівників закладу освіти. На що слід звертати увагу під час ранкового прийому та яку документацію при цьому вести. Відповідно до Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Міністерством охорони здоров'я України від 14.04.2016, ранкове приймання дитини до закладу дошкільної освіти проводити вихователь групи...

Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Згідно сучасних вимог щодо організації життєдіяльності дітей в дошкільному закладі в режимі дня кожної вікової групи передбачений час на самостійну діяльність дітей (див. Режим дня). Вихователю слід пам'ятати, що час, коли дитина просто вільно переміщується груповим приміщенням з кутка в куток, не знайшовши собі заняття за інтересами, проходить для неї спонтанно, безпланово та безрезультатно. По відношенню до дитини - це аморально і негуманно, а по відношенню до вихователя - безвідповідально та непрофесійно...

Інструктивно-методичні рекомендації "Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі"

Одними з основних проявів змістовної самостійної діяльності високого рівня є уміння дітей  зайняти себе у вільний час різноманітними видами діяльності, мотивувати свою діяльність, підготувати потрібне для його реалізації приладдя, іграшки, матеріали, об’єднатися з товаришами для спільного виконання наміченого, домовитись про розподіл обов’язків чи ролей, довести задумане до кінця, адекватно оцінити отриманий результат. Змістовна самоорганізована вільна діяльність налагоджується поступово, по мірі дорослішання дітей і набуття ними досвіду, самостійності, ініціативності, креативності та інших особистісних базових якостей (водночас, саме вільна, нерегламентована діяльність сприятлива для формування цих якостей)...

Організація життєдіяльності дошкільників у ДНЗ: крок за кроком

Як правильно організовувати життєдіяльність дошкільників у ДНЗ допоможе порадник для молодого вихователя...