Вас вітає Квасилівський ЗДО
(ясла-садок)

Організація життєдіяльності дошкільників у ДНЗ: крок за кроком

 Порадник для молодого вихователя

 РАНОК

1. Ранкова гімнастика (з комплексом вправ на профілактику плоскостопості і постави, масажем вушних раковин, точковим масажем, оздоровчим бігом ...)

2. Ігрова діяльність (сюжетно-рольові, будівельно-конструктивні, рухливі, дидактичні, народні ігри, ігри-драматизації, театралізовані ігри та ін. ).

3. Бесіди пізнавального змісту, короткі запитання до дітей.

4.   Довготривалі та епізодичні спостереження в природі, куточку природи в групі. Бесіда, короткі запитання до дітей.

5. Праця (різні види та форми праці). Виконання трудових доручень дітьми, їх аналіз.

6. Індивідуальна робота з дітьми (бесіди; закріплення вивчених віршів, загадок, приказок, прислів'їв, прикмет; складання розповіді; робота із звуковимови; розгляд ілюстрацій та бесіда за їх змістом тощо).

7. Індивідуальна робота з батьками (бесіди різного спрямування, консультації, поради, практична допомога тощо).

8.  Оздоровча робота (полоскання порожнини рота після їжі, полоскання горла йодованим, сольовим чи содовим розчином, дихальна гімнастика, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинки, фізкультпаузи, миття рук з милом, виховання культурно-гігієнічних навичок, ходьба босоніж, загартування повітрям, сонцем, водою, ароматерапія, масаж чи ін).

9.  Самостійна рухова діяльність дітей. Мета, матеріал.

ОРГАНІЗОВАНА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Заняття (у відповідності до розкладу занять на тиждень) - фронтальні, підгрупові, індивідуальні.

ПЕРША ПРОГУЛЯНКА

1.   Пішохідний перехід (1раз/тижд. у дні, коли немає фізкультури) за межі ДНЗ.

2.   Фізкультура на свіжому повітрі (2рази/тижд. у дні, коли немає фізкультури).

Примітка: фізкультурний комплекс на свіжому повітрі можна планувати у формі рухливих ігор (3-4 гри з різними основними рухами).

3.   Праця дітей в природі.

4.   Довготривалі чи епізодичні спостереження. Короткі запитання до дітей.

5.   Спортивні ігри та вправи.

6.   Індивідуальна робота з різних розділів програми.

7.   Дослідницько-пошукова діяльність (досліди, експерименти) (ігри з піском, водою, вітром, снігом).

8.   Знайомство з ПДР (бесіди , вивчення віршів, спостереження, екскурсії).

9.   Розповіді повір'їв, легенд, прикмет (старший дошкільний вік).

10.  Самостійна рухова діяльність дітей.

11.  Екскурсії, цільові прогулянки за межі дитячого садка. Короткі запитання до дітей.

ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ

1. Оздоровча робота (гімнастика пробудження; масаж ступні, точковий масаж, загартовувальні процедури).

2. Гурткова робота (тематика занять згідно з планом керівника гуртка).

3.  Заняття (згідно розкладу занять на тиждень).

4. Різні види праці (ручна: 1раз/тиждень - у старшій групі; господарсько-побутова, праця в природі, колективна праця) в різних формах.

5.Самостійна художня діяльність (образотворча, художньо-оформлювальна, мовленнєва, музична, театралізована).

6.Розваги, ігри (різні види театрів: ляльковий, тіньовий, пальчиковий, настільний тощо; ігри-драматизації, інсценівки; концерти; фізкультурні, музичні та літературні дозвілля).

ДРУГА ПРОГУЛЯНКА

1. Ігрова діяльність. Вивчення нових рухливих ігор.

2. Спостереження. Основні запитання до дітей.

3. Праця в природі.

4. Індивідуальна робота з дітьми з різних розділів програми.

5. Індивідуальна робота з батьками.

6. Самостійна рухова діяльність дітей.

ВЕЧІР

1. Слухання радіо, перегляд дитячих телепередач, діафільмів, альбомів тощо.

2. Читання художніх творів (різні жанри).

3. Робота в книжковому куточку.

4. Індивідуальна робота з дітьми та батьками.

5. Самостійна ігрова діяльність дітей.

 Підготувала вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

Версія для друку

Інформація про використання публічних коштів

Корисне