Дитина у світі мистецтва
Мета економічного виховання - розкрити дитині навколишній предметний світ духовних і матеріальних цінностей як частини загальнолюдської культури і в процесі пізнання сформувати відповідну поведінку (на доступному рівні усвідомити, що в кожну річ, предмет вкладено працю багатьох людей)...
Художньо-театралізована діяльність - це засіб всебічного розвитку особистості дитини, у тому числі її театральної творчості, виховання активності, колекти-візму, впевненості у власних силах...
Програмові завдання: систематизувати знання казок та вміння впізнавати їх за описом; вчити добирати протилежні за значенням слова (ледачий - працьовитий, добрий - злий, великий - малий); формувати вміння відповідати повним реченням на запитання вихователя та слухати один одного, не перебиваючи; оцінювати позитивні й негативні вчинки героїв; розігрувати знайомі казки за ролями з опорою на мнемотаблиці; формувати діалогічне мовлення дітей засобами театралізованої діяльності...
Театрально-ігрова компетенція - наявність у дітей умінь і навичок самостійно розігрувати зміст знайомих художніх творів у театралізованих іграх, іграх-драматизаціях, іграх за сюжетами літературних творів, інсценувати твори у театральних виставах...
Програмові завдання: ознайомлення з предметним довкіллям: поглиблювати знання дітей про українське декоративно-ужиткове мистецтво, зокрема - гончарство, професію гончаря; виникнення традиційного глиняного посуду в Україні, його призначення, особливості будови...
У Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) вже впродовж більш як двох місяців запущений освітній проект «Пластилінові розписи», метою якого є ознайомлення дошкільників із сучасним мистецтвом українців зі створенням у закладі міні-музею сучасних пластилінових розписів.
Проблема залучення дитини до мистецтва живопису в умовах сучасного розвитку освіти є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Практика роботи та аналіз результатів педагогічної діагностики дошкільників показує, що діти недостатньо обізнані з різними жанрами живопису, не вміють аналізувати твори художників, засоби виразності, які використав художник, настрій та колорит твору, «читати» художній твір, Педагоги також недостатньо оцінюють дидактичні функції художніх творів мистецтва для всебічного розвитку особистості дошкільника. Так, втілюючи в життя сучасні передові технології, зокрема особистісно орієнтовані, не варто забувати про естетичну, пізнавальну, моральну, національну цінність творів живопису у вихованні дошкільнят...
Світ краси відкривається дітям раннього віку через органи чуття, «сенсорні канали». Під час ознайомлення з навколишнім середовищем дитина використовує всі аналізатори (обмацує, роздивляється, смакує, нюхає, прислухається до звучання), але виділяє при цьому одну, найсуттєвішу властивість, за якою починає поступово ідентифікувати предмет - використовувати його за призначенням...
Програмові завдання: ознайомлення з природним довкіллям: розширити знання дітей про пори року, ознайомлювати з ознаками весни; мовленнєве спілкування: продовжувати вчити відповідати на запитання реченнями; розвивати виразність мови; заохочувати дітей до слухання віршів про квіти, бджілок; відтворювати вірш, виразно вимовляючи всі звуки...
Здавен у кожній родині лялька-мотанка виконувала роль оберегу, була символом мудрості, берегинею роду, символом матері-прародительниці та зв'язку між поколіннями, одна із найдревніших іграшок і сакральних (священних) істот нашого народу, якій тисячі й тисячі років...
Мета гурткової роботи: розвиток творчої уяви та художніх здібностей дошкільників через використання творів живопису на заняттях з образотворчого мистецтва...
Казка - це своєрідна модель світу для дітей дошкільного віку, загальнотеоретична конструкція пошуку шляхів особистості. Казкотерапія - це метод, у якому казкова форма застосовується для інтеграції особистості, розвитку її творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом...
Програмові завдання: познайомити дітей з пейзажним жанром живопису; продовжувати вчити їх спілкуватися з приводу творів мистецтва, впізнавати та називати знайомі натюрморти; визначати пори року та їх особливості на картинах-пейзажах; відповідати на запитання проблемного характеру...
Мета: продовжити вивчати зміст та структуру нової редакції БКДО з освітньої лінії «Дитина у світі культури»...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів