Дитина у світі мистецтва

Про впровадження системи профорієнтаційної роботи в умовах ЗДО, як основи фінансово-економічної освіти дошкільників. Банк ідей, обмін досвідом

Мета економічного виховання - розкрити дитині навколишній предметний світ духовних і матеріальних цінностей як частини загальнолюдської культури і в процесі пізнання сформувати відповідну поведінку (на доступному рівні усвідомити, що в кожну річ, предмет вкладено працю багатьох людей)...

Методичні рекомендації щодо організації художньо-театралізованої діяльності дітей дошкільного віку

Художньо-театралізована діяльність - це засіб всебічного розвитку особистості дитини, у тому числі її театральної творчості, виховання активності, колекти-візму, впевненості у власних силах...

Заняття-брейн-ринг на тему «Знавець казок» з елементами театралізованої діяльності. Середня група

Програмові завдання: систематизувати знання казок та вміння впізнавати їх за описом; вчити добирати протилежні за значенням слова (ледачий - працьовитий, добрий - злий, великий - малий); формувати вміння відповідати повним реченням на запитання вихователя та слухати один одного, не перебиваючи; оцінювати позитивні й негативні вчинки героїв; розігрувати знайомі казки за ролями з опорою на мнемотаблиці; формувати діалогічне мовлення дітей засобами театралізованої діяльності...

Завдання оновленої програми «Я у Світі» щодо організації театралізованої діяльності в ЗДО. Методична скарбничка для вихователів

Театрально-ігрова компетенція - наявність у дітей умінь і навичок самостійно розігрувати зміст знайомих художніх творів у театралізованих іграх, іграх-драматизаціях, іграх за сюжетами літературних творів, інсценувати твори у театральних виставах...

Інтегроване заняття на тему «В гостях у гончара». Середня група

Програмові завдання: ознайомлення з предметним довкіллям: поглиблювати знання дітей про українське декоративно-ужиткове мистецтво, зокрема - гончарство, професію гончаря; виникнення традиційного глиняного посуду в Україні, його призначення, особливості будови...

У вихователів Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) не тільки «золоте серце», а й «золоті руки»

У Квасилівському ДНЗ (ясла-садок) вже впродовж більш як двох місяців запущений освітній проект «Пластилінові розписи», метою якого є ознайомлення дошкільників із сучасним мистецтвом українців зі створенням у закладі міні-музею сучасних пластилінових розписів.

Річне перспективне планування занять з художньо-продуктивної діяльності: авторський підхід (Н.С. Шевчук)

Проблема залучення дитини до мистецтва живопису в умовах сучасного розвитку освіти є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Практика роботи та аналіз результатів педагогічної діагностики дошкільників показує, що діти недостатньо обізнані з різними жанрами живопису, не вміють аналізувати твори художників, засоби виразності, які використав художник, настрій та колорит твору, «читати» художній твір,  Педагоги також недостатньо оцінюють дидактичні функції художніх творів мистецтва для всебічного розвитку особистості дошкільника. Так, втілюючи в життя сучасні передові технології, зокрема особистісно орієнтовані, не варто забувати про естетичну, пізнавальну, моральну, національну цінність творів живопису у вихованні дошкільнят...

Значення образотворчої діяльності для розвитку дітей раннього віку

 Світ краси відкривається дітям раннього віку через органи чуття, «сенсорні канали». Під час ознайомлення з навколишнім середовищем дитина використовує всі аналізатори (обмацує, роздивляється, смакує, нюхає, прислухається до звучання), але виділяє при цьому одну, найсуттєвішу властивість, за якою починає поступово ідентифікувати предмет - використовувати його за призначенням...

Конспект інтегрованого заняття для дітей раннього віку з пріоритетом завдань розвитку художньо-продуктивної діяльностіна тему «Весняні квіточки»

Програмові завдання: ознайомлення з природним довкіллям: розширити знання дітей про пори року, ознайомлювати з ознаками весни; мовленнєве спілкування: продовжувати вчити відповідати на запитання реченнями; розвивати виразність мови; заохочувати дітей до слухання віршів про квіти, бджілок; відтворювати вірш, виразно вимовляючи всі звуки...

Лялька-мотанка - берегиня роду (Матеріали майстер-класу з виготовлення ляльки-мотанки)

  Здавен у кожній родині лялька-мотанка виконувала роль оберегу, була символом мудрості, берегинею роду, символом матері-прародительниці та зв'язку між поколіннями, одна із найдревніших іграшок і сакральних (священних) істот нашого народу, якій тисячі й тисячі років...

Річне календарно-перспективне планування роботи гуртка «Маленькі митці» (творча робота з картиною)

Мета гурткової роботи: розвиток творчої уяви та художніх здібностей дошкільників через використання творів живопису на заняттях з образотворчого мистецтва...

Здоров'ятворча технологія - казкотерапія

Казка - це своєрідна модель світу для дітей дошкільного віку, загальнотеоретична конструкція пошуку шляхів особистості. Казкотерапія - це метод, у якому казкова форма застосовується для інтеграції особистості, розвитку її творчих здібностей, удосконалення взаємодії з навколишнім світом...

Заняття гуртка «Маленькі митці» (середній дошкільний вік). Тема заняття «Знайомство з поняттям «Пейзаж». Малювання гілки з осіннім листям»

Програмові завдання: познайомити дітей з пейзажним жанром живопису; продовжувати вчити їх спілкуватися з приводу творів мистецтва, впізнавати та називати знайомі натюрморти; визначати пори року та їх особливості на картинах-пейзажах; відповідати на запитання проблемного характеру...

Семінар-практикум на тему «Формування художньо-продуктивної компетенції дошкільників»

Мета:  продовжити вивчати зміст та структуру нової редакції БКДО з освітньої лінії «Дитина у світі культури»...