Річне перспективне планування занять з художньо-продуктивної діяльності: авторський підхід (Н.С. Шевчук)
Проблема залучення дитини до мистецтва живопису в умовах сучасного розвитку освіти є вкрай важливим напрямком педагогіки і має ще багато недосліджених аспектів. Практика роботи та аналіз результатів педагогічної діагностики дошкільників показує, що діти недостатньо обізнані з різними жанрами живопису, не вміють аналізувати твори художників, засоби виразності, які використав художник, настрій та колорит твору, «читати» художній твір, Педагоги також недостатньо оцінюють дидактичні функції художніх творів мистецтва для всебічного розвитку особистості дошкільника. Так, втілюючи в життя сучасні передові технології, зокрема особистісно орієнтовані, не варто забувати про естетичну, пізнавальну, моральну, національну цінність творів живопису у вихованні дошкільнят.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів