Наступність у роботі ЗДО і школи
Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) в особі директора Ольги ЛИСАК з однієї сторони і Квасилівський ліцей в особі директора Віри ЛЮДВІК з другої сторони (далі - Сторони) уклали цю угоду про наступне:
План спільних заходів Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) та Квасилівського навчально-виховного комплексу «школа-ліцей» на 2021/2022 навчальний рік
Річним планом роботи Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) щорічно передбачається змістовий блок «Організаційно-педагогічна робота» та основні завдання щодо реалізації напрямку роботи «Перспективність і наступність у роботі закладів дошкільної і загальної середньої освіти»....
Місія освіти дітей раннього та дошкільного віку: забезпечення умов для всебічного та гармонійного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, їх соціалізації на основі консолідації зусиль усіх соціальних інститутів. Візія освіти дітей раннього та дошкільного віку: дошкільна освіта є стартовою платформою для подальшої освіти упродовж життя, першою обов'язковою сходинкою в системі неперервної освіти, фундаментом формування людського капіталу суспільства.
Шановні батьки! Почастішали випадки, коли ваші діти не хочуть іти до школи і не проявляють ніякого інтересу у цьому напрямку. Ось кілька порад щодо мотиваційної готовності вашої дитини до НУШ і продовження навчання:
Зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, початкова школа забезпечує подальше становлення особистості дитини, її фізичний, інтелектуальний, соціальний розвиток; формує здатність до творчого самовираження, критичного мислення, виховує ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, пошанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров'я...
Наступність - це дидактичний принцип забезпечення передумов до шкільного навчання. Інакше кажучи, наступність виступає загальнопедагогічним методом забезпечення готовності дитини до навчання в школі без будь-яких негативних наслідків для її психіки...
Забезпечення неперервності здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою. З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти...
У Квасилівському ЗДО (ясла-садок) відбувся спільний зі школою семінар-практикум з проблеми «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках розбудови Нової української школи»...
Якісна освіта - це освіта, спрямована на формування нової життєво компетентної особистості, це освіта, яка враховує сутнісні індивідуальні характеристики кожної дитини, розкриває та розвиває її задатки й обдаровання і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу; це освіта, здатна до безперервної модернізації та інновацій, потенційно спроможна давати адекватні відповіді на виклики цивілізації; це освіта, яка забезпечує відповідність освітнього процесу та змісту освіти прийнятим Державним стандартам (В. Кремінь)...
Для успішного опанування навчальною діяльністю для дитини важливими є такі вміння...
Перехід від дошкільного до шкільного віку називають малою кризою, критичним віком. Пристосування шестирічних дітей до шкільного життя залежить від сформованості в них готовності до навчання в школі...
На сучасному етапі розвитку освітнього середовища завданнями співпраці ДНЗ і школи є:
- створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (природність переходу з дитячого садка в школу);
- поліпшення підготовки до навчання в школі 5-6 річних дітей;
- поглиблення інтересу дошкільників до життя в школі;
- надання допомоги сім'ї в новій ситуації, що виникає при підготовці до навчання в школі і при вступі дитини до школи...
На базі Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) відбувся проблемний семінар для працівників дошкільної освіти та школи "Наступність у роботі ДНЗ і школи: зв'язок програм, методів і форм навчання", у ході якого розглянуті питання про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку та проведений чіткий аналіз двох Державних стандартів...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів