Наступність у роботі ЗДО і школи

У Г О Д А про співпрацю закладів освіти Рівненської територіальної громади Квасилівського ЗДО та Квасилівського ліцею

Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) в особі директора Ольги ЛИСАК з однієї сторони і Квасилівський ліцей в особі директора  Віри ЛЮДВІК з другої сторони (далі - Сторони) уклали цю угоду про наступне:

П Л А Н спільних заходів Квасилівського ЗДО та Квасилівського НВК «школа-ліцей» на 2021/2022 н.р.

План спільних заходів Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) та Квасилівського навчально-виховного комплексу «школа-ліцей» на 2021/2022 навчальний рік

ЗВІТ-2021 про виконання заходів щодо забезпечення наступності між Квасилівським ДНЗ (ясла-садок) та Квасилівським НВК "школа-ліцей"

Річним планом роботи Квасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) щорічно передбачається змістовий блок «Організаційно-педагогічна робота» та основні завдання щодо реалізації напрямку роботи «Перспективність і наступність у роботі закладів дошкільної і загальної середньої освіти»....

КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ТА ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Вивчаємо новий документ разом з батьками та вчителями початкової школи

Місія освіти дітей раннього та дошкільного віку: забезпечення умов для всебічного та гармонійного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, їх соціалізації на основі консолідації зусиль усіх соціальних інститутів. Візія освіти дітей раннього та дошкільного віку: дошкільна освіта є стартовою платформою для подальшої освіти упродовж життя, першою обов'язковою сходинкою в системі неперервної освіти, фундаментом формування людського капіталу суспільства.

Батькам про мотиваційну готовність дитини до школи. Порадник

Шановні батьки! Почастішали випадки, коли ваші діти не хочуть іти до школи і не проявляють ніякого інтересу у цьому напрямку. Ось кілька порад щодо мотиваційної готовності вашої дитини до НУШ і продовження навчання:

Типова освітня програма для Нової української школи: 1-2 клас. Вивчаємо та обговорюємо з батьками і вчителями початкової школи

Зберігаючи наступність із дошкільним періодом дитинства, початкова школа забезпечує подальше становлення особистості дитини, її фізичний, інтелектуальний, соціальний розвиток; формує здатність до творчого самовираження, критичного мислення, виховує ціннісне ставлення до держави, рідного краю, української культури, пошанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров'я...

Забезпечення наступності між ЗДО та НУШ. Педагогічна просвіта

Наступність - це дидактичний принцип забезпечення передумов до шкільного навчання. Інакше кажучи, наступність виступає загальнопедагогічним методом забезпечення готовності дитини до навчання в школі без будь-яких негативних наслідків для її психіки...

Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти

Забезпечення неперервності здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою. З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти...

Семінар-практикум «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»

У Квасилівському ЗДО (ясла-садок) відбувся спільний зі школою семінар-практикум з проблеми «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках розбудови Нової української школи»...

Як підвищити якість дошкільної освіти

Якісна освіта - це освіта, спрямована на формування нової життєво компетентної особистості, це освіта, яка враховує сутнісні індивідуальні характеристики кожної дитини, розкриває та розвиває її задатки й обдаровання і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу; це освіта, здатна до безперервної модернізації та інновацій, потенційно спроможна давати адекватні відповіді на виклики цивілізації; це освіта, яка забезпечує відповідність освітнього процесу та змісту освіти прийнятим Державним стандартам (В. Кремінь)...

Формування образу ідеального першокласника напередодні вступу дитини до школи

 Для успішного опанування навчальною діяльністю для дитини важливими є такі вміння...

 

Психологічний портрет ідеального першокласника

Перехід від дошкільного до шкільного віку називають малою кризою, критичним віком. Пристосування шестирічних дітей до шкільного життя залежить від сформованості в них готовності до навчання в школі...

Методичні рекомендації з питань наступності між ланками дошкільної та початкової освіти

На сучасному етапі розвитку освітнього середовища завданнями співпраці ДНЗ і школи є:

  • створення психолого-педагогічних умов, що забезпечують сприятливий перебіг процесу адаптації першокласників до шкільного навчання (природність переходу з дитячого садка в школу);
  • поліпшення підготовки до навчання в школі 5-6 річних дітей;
  • поглиблення інтересу дошкільників до життя в школі;
  • надання допомоги сім'ї в новій ситуації, що виникає при підготовці до навчання в школі і при вступі дитини до школи...
Державні стандарти дошкільної та початкової освіти: порівняльний аналіз

На базі Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) відбувся проблемний семінар для працівників дошкільної освіти та школи "Наступність у роботі ДНЗ і школи: зв'язок програм, методів і форм навчання", у ході якого розглянуті питання про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку та проведений чіткий аналіз двох Державних стандартів...