Наступність - це дидактичний принцип забезпечення передумов до шкільного навчання. Інакше кажучи, наступність виступає загальнопедагогічним методом забезпечення готовності дитини до навчання в школі без будь-яких негативних наслідків для її психіки...
Забезпечення неперервності здобуття людиною освіти є можливим за умови реалізації принципів перспективності і наступності між суміжними ланками освіти, зокрема дошкільною і початковою. З переходом загальної середньої освіти на нові терміни, структуру та зміст навчання актуалізується питання пошуку шляхів забезпечення цілісного розвитку особистості на різних рівнях освіти...
26 квітня 2018 року у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) відбувся спільний зі школою семінар-практикум з проблеми «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках розбудови Нової української школи»...
Якісна освіта - це освіта, спрямована на формування нової життєво компетентної особистості, це освіта, яка враховує сутнісні індивідуальні характеристики кожної дитини, розкриває та розвиває її задатки й обдаровання і на цій основі забезпечує максимальну реалізацію її потенціалу; це освіта, здатна до безперервної модернізації та інновацій, потенційно спроможна давати адекватні відповіді на виклики цивілізації; це освіта, яка забезпечує відповідність освітнього процесу та змісту освіти прийнятим Державним стандартам (В. Кремінь)...
Для успішного опанування навчальною діяльністю для дитини важливими є такі вміння...
Перехід від дошкільного до шкільного віку називають малою кризою, критичним віком. Пристосування шестирічних дітей до шкільного життя залежить від сформованості в них готовності до навчання в школі...
На сучасному етапі розвитку освітнього середовища завданнями співпраці ДНЗ і школи є:
На базі Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) відбувся проблемний семінар для працівників дошкільної освіти та школи "Наступність у роботі ДНЗ і школи: зв'язок програм, методів і форм навчання", у ході якого розглянуті питання про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку та проведений чіткий аналіз двох Державних стандартів...