Семінар-практикум «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»

Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у ро­боті дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов: співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; ро­бота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтег­рованими. А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.

У Квасилівському ЗДО (ясла-садок) відбувся спільний зі школою семінар-практикум з проблеми «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках розбудови Нової української школи»

План роботи

1.     Теоретична частина.

1.1. Створення фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи. (Виступ-презентація, вихователь-методист дошкільного закладу Семенюк Р.Ф.)

1.2. Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа». (Обговорення в «загальному колі», завуч школи Собчук І.А., вчитель початкових класів Смочик Г.В. )

2.     Практична частина

2.1. НУШ і дитячий садок: що об'єднує цих два заклади освіти? (Обмін думками)

2.2.  Модель випускника дошкільного закладу:

-    діти, які готові до навчання;

-    діти, які умовно готові до навчання;

-    діти, які не готові до навчання.  (Робота в малих групах)

2.3. Неготовність дитини до школи: як правильно вчинити батькам. (Вироблення спільного психолого-педагогічного порадника

 Мета семінару-практикуму: запровадження інноваційних підходів щодо гармонійного розвитку особистості дитини в період дошкільного дитинства та старту Нової української школи; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти.

Подаємо матеріали семінару-практикуму з активним використання мультимедійної презентації  ПЕРЕГЛЯНУТИ ТУТ