Меланчук Лариса Михайлівна
Народилася в селі Лідаво на Рівненщині. В 1984 році закінчила школу зі срібною медаллю. В 1984 році вступила до Рівненського державного педагогічного інституту імені Д.3. Мануїльського, який успішно закінчила в 1988 році. Має повну вищу педагогічну освіту за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», кваліфікацією – викладач педагогіки і психології (дошкільної), вихователь. Працює у Квасилівському ЗДО на посаді вихователя з 2006 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», підтверджену рішенням атестаційної комісії ЗДО від 04 квітня 2017 року. У поточному навчальному році має педагогічне навантаження 27 годин на тиждень, працює з дітьми молодшої групи з інклюзивним навчанням. У грудні 2020 року пройшла курси підвищення кваліфікації у РОІППО та виконала випускну роботу з питання «Навчання дошкільників основ грамоти засобами ігрових технологій».
Знає законодавчі та нормативно-правові акти і документи з питань розвитку, навчання й виховання, Державні стандарти дошкільної освіти. Дотримується вимог із безпеки життєдіяльності та охорони праці, санітарних правил та норм, протиепідемічних правил, засад раціональної організації праці і відпочинку під час організації освітнього середовища, попереджає і вчасно виявляє, якщо такі є, зовнішні ознаки булінгу між дітьми. Створює емоційно-комфортну атмосферу та сприятливі умови для розвитку, виховання і навчання дошкільників, у тому числі, в умовах правового режиму воєнного стану. Проєктує безпечні, змістовні, мобільні і динамічні розвивальні групові осередки відповідно до вимог освітньої програми закладу та інтересів і потреб здобувачів освіти.
За час роботи досягла високого професіоналізму. Має достатньо сформовані професійні компетентності відповідно до професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти», знає вимоги до професійної діяльності. Демонструє здатність надавати методичну допомогу під час планування освітнього процесу та прогнозування результатів освітньої діяльності на основі власного досвіду. Здійснює документування освітньої діяльності у паперовому та електронному форматах відповідно до номенклатури справ вихователя. Демонструє здатність надавати консультативну підтримку щодо використання ефективних інноваційних технологій, методів, форм, засобів організації освітнього процесу, у тому числі інклюзивного навчання. Володіє державною мовою, формує толерантне ставлення у дітей до різних мов, культур, традицій.
Створює умови для всебічного розвитку дітей, формування у них життєвої компетентності відповідно до Базового компонента дошкільної освіти та освітньої програми закладу, моделює зміст освіти. Використовує компетентнісний, діяльнісний, інтегрований підходи до вирішення освітніх завдань. Обирає доцільні форми, методи, критерії та індикатори моніторингу якості освітньої діяльності для адаптації та коригування освітнього процесу відповідно до можливостей та потреб здобувачів дошкільної освіти, комунікації з батьками.
Постійно підвищує свій професійний і загальнокультурний рівень, педагогічну майстерність. Планує та реалізовує індивідуальний професійний розвиток і самоосвіту. Толерантно взаємодіє з усіма учасниками освітнього процесу, проявляє гнучкість, адаптивність та лідерські якості залежно від ситуації. Демонструє здатність організовувати та передавати власний професійний досвід. Розробила систему освітньої роботи та річне планування занять гуртка «Грамотійко» з навчання старших дошкільників основ грамоти. Успішно провела творчий звіт з індивідуальної проблеми самоосвіти «Навчання дошкільників основ грамоти засобами ігрових технологій» та узагальнила матеріали досвіду у методичний посібник для вихователів. Використовує ІКТ та електронні освітні ресурси для організації освітнього процесу, професійного спілкування, дотримується принципів академічної доброчесності. Надає методичну допомогу іншим педагогам в оволодінні основами комп’ютерної грамоти та цифровими навичками.
Є активним учасником різних форм методичної роботи, організованих у різні способи (офлайн, онлайн). Готує виступи на педагогічні ради, проводить консультації. Брала активну участь у роботі садового методичного об'єднання вихователів, відвідувала консультації, майстер-класи, семінари-практикуми, засідання педагогічного клубу «Майстерня успіху» та ін.; готує виступи із самоаналізом своєї діяльності; є активним учасником професійних конкурсів у ЗДО та професійних спільнот вихователів. Надає консультативну та інформаційну підтримку батькам щодо навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти, у тому числі, у дистанційному форматі. Вихована, дисциплінована, доброзичлива, сумлінно виконує свої посадові обов’язки, дотримується педагогічної етики та моралі.
Педагогічний стаж - 25 років (за станом на 01.01.2023)
Життєве кредо
Любов виховується любов'ю,
Доброта - добротою, життя - життям,
І найважливіше - не втратити віру.
Педагогічне кредо
Я не випадково у цьому світі,
Я тут заради певної мети.
Мені довірено дитинство,
І з ним я буду йти..
Запрошуємо до перегляду кращих світлин творчої педагогічної діяльності Лариси Михайлівни МЕЛАНЧУК:
ПЕДАГОГІЧНА РАДА-ЗВІТ з проблеми "Атестація педагогічних працівників"-2023 http://leleka.rv.ua/pedagogichna-rada-z-problemy-atestaciya-pedagogichnyh-pracivnykiv-zdo.html
ТВОРЧИЙ ЗВІТ З ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ САМООСВІТИ-2023 http://leleka.rv.ua/vidbuvsya-tvorchyy-zvit-z-problemy-samoosvity-vyhovatelya-l.-melanchuk.html
http://leleka.rv.ua/posvyata-u-kozachata.-fizkul-turne-svyato-u-starshiy-grupi-9.html
http://leleka.rv.ua/prymhlyva-zhabka.-svyato-oseni-v-seredniy-grupi-9.html
http://leleka.rv.ua/vidbuvsya-mayster-klas-nadiyi-shevchuk-lipymo-posud-robota-z-glynoyu.html
http://leleka.rv.ua/hudozhnycya-osin-zavitala-v-starshu-grupu-9.html
http://leleka.rv.ua/index.php?m=news&d=edit&nid=575
Творчий звіт-презентація в міжатестаційний період
http://leleka.rv.ua/vesna-v-kapelyushku-v-seredniy-grupi-9.html
http://leleka.rv.ua/vidbulasya-pedagogichna-rada-pro-atestaciyu-pedagogichnyh-pracivnykiv.html
http://leleka.rv.ua/vidbuvsya-rayonnyy-konkurs-yarmarok-pedagogichnyh-idey.html
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів