Моніторинг якості дошкільної освіти. Підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування у старшій групі №9

11.04.2019

Щорічно під кінець навчального року в усіх старших групах ЗДО проводиться моніторинг якості дошкільної освіти, в ході якого вивчається рівень виконання Державних стандартів дошкільної освіти, Програми розвитку, виховання і навчання дошкільників у кожній віковій групі. Одним із засобів перевірки рівня розвитку дошкільників та підготовки їх до навчання у Новій українській школі є підсумкові заняття з різних освітніх ліній та розділів програми.

11 квітня 2019 року у старшій групі №9 (вихователь Меланчук Л.М.) відбулося підсумкове заняття з розвитку мови і мовленнєвого спілкування на тему «Туристична подорож у ліс». Подорожуючи до чудового весняного лісу, діти-«туристи» вслуховувалися у віртуозний спів різних видів птахів (в оригінальному записі), називали звуки природи, долали перешкоди з різних мовленнєвих завдань та грали у цікаві мовленнєві ігри...

По дорозі до лісу майбутні школярі змагалися у двох командах - «Веселка» та «Сонечко», активно вирішуючи ряд мовленнєвих завдань:  складали прості та складні речення про різні види транспорту, Україну і український народ; добирали слова-означення, слова-дії, лагідні слова, антоніми, омоніми; утворювали багатозначні слова та слова, що різняться одним звуком; придумували нові слова на заданий звук та ділили їх на склади; знаходили місце звука у слові; складали речення за схемами та картинками, вправлялися у вживанні різних типів речень; робили звуковий аналіз слів; читали склади, слова та речення; виконували цікаві завдання з письма та інше.

Поки діти-«туристи» дійшли до лісу, то всі перешкоди успішно були подолані. Залишилося їм ще достатньо часу на ігри та відпочинок.