Робота з дітьми
Упродовж дня ми відчуваємо величезну кількість різних емоцій, а дитина відчуває їх ще більше. І не всі вони бувають позитивними, є ще образа, злість, смуток. Все треба обов’язково промовляти. Якщо прикро - треба поговорити, виговоритися. Тільки не зопалу, коли можна випадково когось образити, а коли «хвиля» обурення спаде. Ось один з варіантів, як можна допомогти висловити емоції...
Завдання: вчити дітей орієнтуватися в основних емоціях людини; розуміти, з якими подіями життя пов'язують позитивні (радість, інтерес, подив) і негативні (смуток, страх, горе, гнів) емоції; розрізняти міміку, жести, тембр голосу як показники певного настрою людини, через які передається її ставлення до інших...
Проблема дитячої обдарованості в усі часи викликала великий інтерес у суспільстві. Адже саме талановиті, обдаровані, здатні до творчості люди створюють нові теорії та нові технології, пропонують нові шляхи розвитку, рятують нас у кризових ситуаціях...
Підтримуйте і заохочуйте інтерес до занять дорослих. Якщо дозволите дитині в міру можливості і з врахуванням безпеки брати участь в домашніх справах, то вона не лише дізнається багато нового, але й набуде досвіду переживання радості від спільної роботи...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів