Обмін досвідом
Згідно програми «Я у Світі» ознайомлення дошкільнят із природою є важливим і необхідним складником розвитку дитини. Наші діти змалку і повсюди в тій чи іншій формі стикаються з природою...
Висновок. Проблема формування природничо-екологічної компетент-ності дошкільників за допомогою інноваційних технологій на сьогодні є відкритою та актуальною...
Як стверджував К. Ушинський, дитина втомлюється не від самої діяльності, а від її одноманітності, тому у роботі з дітьми потрібно чергувати різні цікаві види діяльності...
Формування географічних уявлень - складний і тривалий процес, який починається з моменту народження дитини і триває все життя. Прагнення до нових вражень, цікавість, постійне бажання спостерігати й експериментувати, самостійно шукати нові відомості про світ, традиційно розглядаються як характерні для дошкільника риси поведінки...
Сучасний вихователь закладу дошкільної освіти - це творчий педагог, який активно впроваджує інноваційні методи роботи з дітьми й безперервно працює над самовдосконаленням та фаховим розвитком. Важливим показником успішної діяльності є наявність педагогічних напрацювань та відкриттів, які в узагальненому вигляді становлять досвід роботи вихователя дитячого садка...
Педагогічний досвід роботи вихователя Сенюк Н.Г. «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників» є раціоналізаторським і відображає нові шляхи у вирішенні завдань з основ здоров'я (валеології та ОБЖД), форми, методи і прийоми, систему роботи з безпеки життєдіяльності. Досвід роботи є досить актуальним, оскільки створений з метою удосконалення вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» з розділу «безпека життєдіяльності» та допомагає вихователям ЗДО чітко і повноцінно планувати навчально-виховну роботу з даного розділу з урахуванням сучасних вимог...
Педагогічний досвід роботи вихователя Яремчук В.В. «Комунікативна гра як засіб розвитку культури спілкування дошкільників» є раціоналізаторським і відображає інноваційні підходи у вирішенні завдань мовленнєвого розвитку дошкільників, формування їх комунікативно-мовленнєвої компетентності...
За матеріалами трьох річної роботи творчої групи вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Рівненського району Рівненської області було створено методичний посібник з творчими напрацюваннями групи...
Своєчасна і вичерпна діагностика стану фізичної підготовленості дошкільників дає змогу встановити рівень розвитку рухів і фізичних якостей у дітей, а також визначити ступінь відповідності їхньої фізичної відповідності віковим нормам...
В досвіді роботи проведений опис системи навчально-виховної роботи з дошкільниками у відповідності до нових Державних стандартів дошкільної освіти (БКДО), розкриваються основні аспекти технології інтегрованого навчання дошкільників та її результати, пропагується широке впровадження інтерактивних методів в освітній роботі з дошкільниками та їх переваги в досягненні основної мети дошкільної освіти - висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь дошкільників, їх життєвої компетенції...
Педагогічний досвід «Інтегрований підхід до організації і планування освітньої процесу в ДНЗ» вихователя Черевко Н.В. та вихователя-методиста Семенюк Р.Ф. - результат трьохрічної праці, в якому узагальнено інноваційні підходи та оригінальні ідеї в організації і плануванні освітнього процесу в дошкільному закладі у відповідності до вимог нової редакції Базового компонента дошкільної освіти України (2012), Програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» та сучасних підходів до освітньої діяльності в ДНЗ з урахуванням принципу інтеграції, вироблені садовим методичним об'єднанням вихователів Квасилівського ДНЗ (ясла-садок), керівником якого була Черевко Н.В...
Педагогічний досвід роботи інструктора з фізкультури Момоток Т.Р. «Технологія проведення занять з фізкультури з інтегрованим підходом до вирішення освітніх завдань» є раціоналізаторським і відображає інноваційні підходи у вирішенні завдань фізичного розвитку дошкільників, систему роботи з даної проблеми...
Педагогічний досвід роботи вихователя Сенюк Н.Г. «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників» є раціоналізаторським і відображає нові шляхи у вирішенні завдань з основ здоров'я (валеології та ОБЖД), форми, методи і прийоми, систему роботи з безпеки життєдіяльності...
Досвід роботи «Мовленнєвий розвиток дитини раннього віку» вихователя - методиста Семенюк Раїси Федорівни є авторським і передбачає впровадження в освітній процес оригінальних ідей, форм і методів роботи з проблеми мовленнєвого розвитку дітей раннього віку, а також пропонує суттєві зміни в освітній роботі з малюками...
У методичному посібнику розглянуто особливості формування культури спілкування та мовленнєвого етикету дошкільників. Проведений розширений опис змісту роботи з навчання дошкільників формул мовленнєвого етикету. Розкрито шляхи реалізації завдань з формування мовленнєвого етикету дошкільників через активне впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання, сучасних методів і прийомів...
У методичній розробці розглянуто значення творів живопису у всебічному розвитку дошкільників та їх естетичні можливості. Удосконалено сумарні показники навчально-виховної роботи з дошкільниками усіх вікових категорій за освітньою лінією нового БКДО - «Дитина у світі культури»..
Розвинути компетентну особистість неможливо без цілісного сприймання дитиною довкілля і всього світу, тому на часі і з'явився сенкретико-ігровий (інтегрований) підхід до організації всього навчального процесу. Оскільки фізична культура є невід'ємною частиною навчального процесу, то саме інтегрований підхід став першочерговим і пріоритетним напрямом кожного педагога-реформатора, педагога-новатора...
Якщо в результаті відвідування занять, ознайомлення з різними аспектами освітнього процесу досвід роботи педагога відповідає критеріям перспективного педагогічного досвіду, на засіданні методичної ради ДНЗ чи методичного об'єднання ухвалюється рішення про вивчення досвіду роботи педагога з певної навчально-методичної проблеми, видається відповідний наказ по ДНЗ та складається план роботи з вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду...
Педагогічний досвід роботи музкерівника Денисюк Олени Михайлівни «Музична гра-драматизація - засіб розвитку творчих музичних здібностей дошкільників » є раціоналізаторським і відображає інноваційні підходи у вирішенні завдань музичного розвитку дошкільників, систему роботи з розвитку творчих музичних здібностей дітей засобами музичної гри-драматизації...
Експертиза методичних розробок проводиться у відповідності до листа РОІППО, згідно якого матеріали претендента на присвоєння педагогічного звання можуть подаватися у таких варіантах:
Забезпечення якості освітнього процесу, надання кожному педагогу конкретної допомоги, удосконалення педагогічного процесу у всіх вікових групах - основна мета контрольно-аналітичної діяльності ДНЗ. Цієї мети досягаємо завдяки...
Музичне виховання є органічною складовою всього навчально-виховного процесу в ДНЗ. Залучення дитини до музики важливо розпочинати у ранньому віці і вводити її у світ музичної культури...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів