Зимова скринька. Комплексне заняття з мовленнєвого спілкування в середній групі № 10

05.12.2019

05 грудня 2019 року в середній групі № 10 (вихователь Сенюк Н.Г.) був здійснений перегляд мовленнєвого заняття на тему «Зимова скринька». Виконавши з дітьми цікаву пальчикову гімнастику перед заняттям для стимулювання їх мовленнєвої активності, вихователь запропонувала одним діткам залишатися з помічником вихователя і виготовити власноруч з кольорового паперу лісову красуню-ялиночку (хатинку для зайчиків), а з рештою дітьми - вирішити ряд складних мовленнєвих завдань і скласти цікаву зимову історію за символічними предметами-замінниками. Пізніше діти помінялися своїми завданнями.

На мовленнєвому занятті діти грали у цікаві мовленнєві ігри: «Яка зима?», «Який вітер взимку?» (добір слів-ознак); «Коли сніг - це добре, коли сніг - це погано?» (розвиток нестандартного, критичного мислення); «Зимові слова» (добір слів-назв, що асоціюються із зимовою порою року); «Утвори нове слово» (з двох слів утворити нове: сніг падає - снігопад та ін.).

Незвичною формою роботи на мовленнєвому занятті виявилося складання розповіді за символічними предметами-замінниками, які знайшла вихователь у зимовій скриньці. Спершу діти розглянули ці предмети, на що вони схожі та для чого використовуються, потім вихователь запропонувала свій зразок розповіді і уважно вислухала розповіді дітей. Було дуже цікаво їх слухати...

На завершення мовленнєвого заняття всі дружно розглянули виставку власноруч виготовлених ялиночок та подарували їх зайчикам, щоб вони мали де заховатися і спати взимку.