ПЛАН РОБОТИ Квасилівського ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

                                                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО                                              

                                                                                                                Наказ директора Квасилівського ЗДО                                                                                                                                                від 04.09. 2024 року № 56 о/д                                                                       

 

               ПЛАН РОБОТИ

Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради 

на 2024/2025 навчальний рік

                                                                                     

                                                                                     ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти за 2023\2024 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період

 

4-31

РОЗДІЛ 2. Діяльність структур колегіального управління

Блок 2.1. Загальні збори (конференція колективу) .........................................

Блок 2.2. Виробнича нарада .....................................................................

Блок 2.3. Педагогічна рада ......................................................................

Блок 2.4. Адміністративна нарада .............................................................

Блок 2.5. Атестаційна комісія ...................................................................

Блок 2.6. Команда супроводу дитини з ООП ................................................

Блок 2.7. Комісія з харчування .................................................................

Блок 2.8. Комісія з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки ........

Блок 2.9. Комісія з підготовки теплового господарства закладу до осінньо-зимового періоду .........................

Блок 2.10. Комісія з організації та проведення експертизи цінності документів.....

 

32

33

35

39

41

42

44

44

48

50

РОЗДІЛ 3. Методична робота з педагогічними кадрами

Блок 3.1. Підвищення професійної компетентності ........................................

Блок 3.2. Розвиток професійної творчості ...................................................

Блок 3.3. Самоосвіта педагогів ................................................................

Блок 3.4. Підвищення кваліфікації, атестація педагогів та їх участь у методичній роботі різного рівня ............

Блок 3.5. Система моніторингу якості освіти (розвиток компетентностей дітей, професійної компетентності педагогів) .......................................................

 

51

61

64

67

69

РОЗДІЛ 4. Діяльність методичного кабінету

Блок 4.1. Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків .........

Блок 4.2. Вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду ..............

Блок 4.3. Зміцнення навчально-матеріальної бази методичного кабінету ............

 

73

81

83

РОЗДІЛ 5. Адміністративно-господарська діяльність

Блок 5.1.Забезпечення навчально-методичних та матеріально-технічних умов.....

Блок 5.2. Інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності ....................

Блок 5.3. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (гігієнічне навчання/виховання) ...................................................................

 

86

91

92

РОЗДІЛ 6. Організаційно-педагогічна робота

Блок 6.1. Взаємодія з батьками .................................................................

Блок 6.2. Співпраця зі школою .................................................................

Блок 6.3. Співпраця з іншими установами та організаціями ...........................

Блок 6.4. Проведення спільних заходів фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів ...................

 

99

105

108

109

РОЗДІЛ 7. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності (контрольна функція управління)

Блок 7.1. Вивчення стану організації освітнього процесу ................................

Блок 7.2.Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки .............................

Блок 7.3. Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони дитинства ...........

Блок 7.4. Вивчення процесів функціонування у ЗДО організації харчування .......

Блок 7.5. Вивчення процесів функціонування у ЗДО медичного обслуговування ...........................................

 

 

111

115

120

122

124


ДОДАТКИ

до Плану роботи Квасилівського ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

1. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу у Квасилівському ЗДО на 2024/2025 навчальний рік (комплексне, тематичне, оперативне, підсумкове вивчення)

2. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту і пожежної безпеки у Квасилівському ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

3.  План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування організації харчування у Квасилівському ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

4.  План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування медичного обслуговування у Квасилівському ЗДО на 2024/2025 навчальний рік

5.  План заходів Квасилівському ЗДО з охорони праці та безпеки життєдіяльності на 2024/2025 навчальний рік

6.  План заходів Квасилівському ЗДО з охорони дитинства на 2024/2025 навчальний рік

7.  План спільної роботи Квасилівського ЗДО і Квасилівського ліцею на 2024/2025 навчальний рік

8.  План роботи Консультативного центру для батьків, або законних представників дитини, на 2024/2025 навчальний рік

9.  План-графік проведення свят і розваг музично-естетичного циклу на 2024/2025 навчальний рік

10.  План-графік проведення свят і розваг фізкультурно-оздоровчого циклу на 2024/2025 навчальний рік

11.  План заходів Квасилівського ЗДО з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму на 2024/2025 навчальний рік

Розділ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти за 2023\2024 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період

Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради у своїй діяльності  керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про  дошкільну освіту», Положенням  про  заклад  дошкільної освіти,  іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

Дата відкриття: 10 листопада 1984р. Організаційно-правова форма  -  комунальна організація (установа, заклад).

З 01 січня 2021 року Квасилівський ЗДО перейшов у підпорядкування Рівненської територіальної громади в особі Рівненської міської ради. Уповноваженим органом громади з питань освіти є управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради.

Квасилівський ЗДО з 2016 року отримав фінансову автономію і на даний час є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня. Юридична адреса Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок): вул. Молодіжна буд. 26, смт. Квасилів, Рівненський район, Рівненська область, 35350.

        Телефон  20-41-94       E-mail: kvasuliv_sadok@ukr.net

        Код ЄДРПОУ 25315035.

Мова освітнього процесу та мова повсякденного спілкування у Квасилівському  закладі дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради  -  українська мова.

Режим роботи: заклад дошкільної освіти працює за п'ятиденним режимом роботи,  12 груп з 10,5 годинним перебуванням дітей, 1 чергова група - з 12-ти годинним.

Кількість дітей було у закладі: - 308 (наповнюваність за ліцензією - 270). Приміщення закладу розраховане на 14 груп.

Кількість груп, що функціонували - 13, з них:

                    3 групи раннього віку

                    3 групи молодшого дошкільного віку 

                    3 групи середнього дошкільного віку

                    4 групи старшого дошкільного віку.

Діяльність Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) у 2023/2024 навчальному році, освітня та методична робота були спрямовані на реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та конкретизованих у Програмі стратегічного розвитку ЗДО, освітній програмі закладу та у Плані роботи на навчальний рік,  на забезпечення безпечного освітнього простору в ЗДО в умовах воєнного стану, якості освітньої діяльності, підвищення фахового рівня педагогічних працівників, зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу. У період воєнного стану у закладі були створені максимально безпечні умови для вихованців та працівників відповідно до Постанов ДСНС. 

Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) розміщений у типовій двохповерховій будівлі загальною площею 2466,6 кв.м. У  закладі  дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році функціонували:

  • 13 групових приміщень (із 14), кожне з яких має: роздягальну, ігрову, спальну, туалетну кімнати та буфетну кімнату для миття і зберігання посуду. Кожне групове приміщення ізольоване від інших та має зручні сполучення з іншими функціональними приміщеннями ЗДО;
  • фізкультурна зала з інвентарем, традиційним та нетрадиційним обладнанням;
  • музична зала з необхідним наповненням;
  • методичний кабінет - центрметодичної роботи з педагогічними кадрами ЗДО, наповнення якого здійснюється відповідно до Положення про методичний кабінет Квасилівського ЗДО;
  • кабінет психолога, оснащений для забезпечення роботи психологічної служби;
  • кабінет вчителя-логопеда, оснащений для забезпечення логопедичної роботи з дітьми, у тому числі з ООП;
  • ресурсна кімната, оснащена для корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ООП;
  • кабінет бухгалтерської служби, оснащений для здійснення завданьКвасилівського ЗДО як розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня;
  • харчоблок, забезпечений усім необхідним технологічним обладнанням відповідно до вимог;
  • пральня, забезпечена двома пральними машинами, центрифугою, сушильною машиною, гладильним катком, прасками;
  • медичні кабінети для обслуговування дітей: медичний кабінет, ізолятор, маніпуляційна, забезпечені необхідним обладнанням та матеріалами відповідно до вимог;
  • у закладі облаштовані відповідно до вимог ДСНС два укриття на випадок надзвичайної ситуації в умовах воєнного стану.

Пріоритетні завдання педагогічного колективу на новий 2024\2025 навчальний рік

1.  Формувати мистецько-творчу компетентність дошкільників засобами художньо-продуктивних видів діяльності.

2.  Оптимізувати здоров'язбережувальне та ігрове середовище для формування і зміцнення здоров'я дошкільників, у тому числі дітей з ООП, харчову безпеку в укритті.

3.   Продовжувати освітню діяльність, спрямовану на якісний результат формування мовленнєвої та соціально-громадянської компетентності дошкільників засобами творчої спадщини Василя Сухомлинського.

4.  Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Фахова компетентність педагогічних працівників».

 

 

 

 

 

 

 

Прикріплені файли