ПЛАН РОБОТИ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради на 2022/2023 навчальний рік
СХВАЛЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
педагогічною радою Наказ директора Квасилівського ЗДО
Квасилівського ЗДО 02 вересня 2022 року № _____ о/д
Протокол № 1 від 31.08.2022
ПЛАН РОБОТИ
Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради
на 2022/2023 навчальний рік
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти за 2021\2022 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період |
4-48 |
РОЗДІЛ 2. Діяльність структур колегіального управління Блок 2.1. Загальні збори (конференція колективу) ......................................... Блок 2.2. Виробнича нарада ..................................................................... Блок 2.3. Педагогічна рада ...................................................................... Блок 2.4. Адміністративна нарада ............................................................. Блок 2.5. Атестаційна комісія ................................................................... Блок 2.6. Команда супроводу дитини з ООП ................................................ Блок 2.7. Комісія з харчування ................................................................. Блок 2.8. Комісія з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки .............................................................................. Блок 2.10. Комісія з організації та проведення експертизи цінності документів..... |
49 50 52 55 60 61 63
66 69 |
РОЗДІЛ 3. Методична робота з кадрами Блок 3.1. Підвищення професійної компетентності ........................................ Блок 3.2. Розвиток професійної творчості ................................................... Блок 3.3. Самоосвіта педагогів ................................................................ Блок 3.4. Підвищення кваліфікації, атестація педагогів та їх участь у методичній роботі різного рівня .............................................................................. Блок 3.5. Система моніторингу якості освіти (розвиток компетентностей дітей, професійної компетентності педагогів) ....................................................... |
71 81 83 86
88 |
РОЗДІЛ 4. Діяльність методичного кабінету Блок 4.1. Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків ......... Блок 4.2. Вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду .............. Блок 4.3. Зміцнення навчально-матеріальної бази методичного кабінету ............ |
91 99 101 |
РОЗДІЛ 5. Адміністративно-господарська діяльність Блок 5.1.Забезпечення навчально-методичних та матеріально-технічних умов..... Блок 5.2. Інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності .................... Блок 5.3. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (гігієнічне навчання/виховання) ................................................................... |
103 106 108
|
РОЗДІЛ 6. Організаційно-педагогічна робота Блок 6.1. Взаємодія з батьками ................................................................. Блок 6.2. Співпраця зі школою ................................................................. Блок 6.3. Співпраця з іншими установами та організаціями ........................... Блок 6.4. Проведення спільних заходів фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів ................................................................................ |
114 120 123 124
|
РОЗДІЛ 7. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності (контрольна функція управління) Блок 7.1. Вивчення стану організації освітнього процесу ................................ Блок 7.2. Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки ............................. Блок 7.3. Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони дитинства ........... Блок 7.4. Вивчення процесів функціонування у ЗДО організації харчування ....... Блок 7.5. Вивчення процесів функціонування у ЗДО медичного обслуговування........................................................................................ |
126 130 135 137 140
|
ДОДАТКИ 1. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік 2. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту і пожежної безпеки у Квасилівському ЗДО на 2022-2023 навчальний рік 3. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування організації харчування у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік 4. План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування медичного обслуговування у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік 5. План заходів Квасилівському ЗДО з охорони праці та безпеки життєдіяльності на 2022/2023 навчальний рік 6. План заходів Квасилівському ЗДО з охорони дитинства на 2022/2023 навчальний рік 7. План спільної роботи Квасилівського ЗДО і Квасилівського НВК «школа-ліцей» на 2022/2023 навчальний рік 8. План роботи Консультативного центру для батьків, або законних представників дитини, на 2022/2023 навчальний рік 9. План-графік проведення свят і розваг музично-естетичного циклу на 2022/2023 навчальний рік 10. План-графік проведення свят і розваг фізкультурно-оздоровчого циклу на 2022/2023 навчальний рік 11. План заходів Квасилівського ЗДО з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму на 2022/2023 навчальний рік 12. План роботи практичного психолога Квасилівського ЗДО на 2022/2023 навчальний рік 13. План роботи по медичному обслуговуванню у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік |
|
Розділ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти
за 2021\2022 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період
Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» Положенням про заклад дошкільної освіти, іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.
Дата відкриття: 10 листопада 1984р. Організаційно-правова форма - комунальна організація (установа, заклад).
З 01 січня 2021 року Квасилівський ЗДО перейшов у підпорядкування Рівненської територіальної громади в особі Рівненської міської ради. Уповноваженим органом громади з питань освіти є управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради.
Квасилівський ЗДО з 2016 року отримав фінансову автономію і на даний час є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня.
Юридична адреса Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок): вул. Молодіжна буд. 26, смт. Квасилів, Рівненський район, Рівненська область, 35350.
Телефон 20-41-94
E-mail: kvasuliv_sadok@ukr.net
Код ЄДРПОУ 25315035.
Мова освітнього процесу та мова повсякденного спілкування у Квасилівському ЗДО є українська.
Режим роботи: заклад працює за п'ятиденним режимом роботи, 13 груп з 10,5 год. перебуванням дітей, 1 чергова група з 12-ти год.
Кількість дітей у закладі: 340 (планова наповнюваність 270). Кількість груп, що функціонувала за станом на 31.05.2022 року - 14. З них:
Вікові групи |
Кількість |
|
груп |
дітей |
|
Групи раннього вік у(3-й рік життя) |
2 |
42
|
Молодший дошкільний вік (4-й рік життя) |
4 |
96
|
Середній дошкільний вік (5-й рік життя) |
4 |
96
|
Старший дошкільний вік (6-й рік життя) |
4 |
106
|
ВСЬОГО |
14 |
340 |
Квасилівський заклад дошкільної освіти розміщений у типовій двохповерховій будівлі загальною площею 2466,6 кв.м.
У закладі дошкільної освіти функціонують:
- 14 гупових приміщень, кожне з яких має: роздягальну, ігрову, спальну, туалетну кімнати та буфетну кімнату для миття і зберігання посуду. Кожне групове приміщення ізольоване від інших та має зручні сполучення з іншими функціональними приміщеннями ЗДО;
- фізкультурна зала з інвентарем, традиційним та нетрадиційним обладнанням;
- музична зала з необхідним наповненням;
- методичний кабінет - центрметодичної роботи з педагогічними кадрами дошкільногозакладу, наповнення якого здійснюється відповідно до Положення про роботу методичного кабінету;
- кабінет психолога - оснащений для забезпечення роботи психологічної служби;
- кабінет бухгалтерської служби оснащений для здійснення завданьКвасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) як розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня;
- харчоблок, забезпечений технологічним обладнанням: 2 електроплити, духова шафа, кип'ятильник, стаціонарна електропательня, м'ясорубка, картоплечистка, холодильна камера, 3 холодильники,2 морозильні камери, вентиляційна система, 3 ваги, необхідний посуд (каструлі, сковороди, миски, ножі, розливні ложки тощо);
- пральня забезпечена двома пральними машинами, центрифугою, сушильною машиною, гладильним катком, прасками;
- медичні кабінети для обслуговування дітей: медичний кабінет, ізолятор, маніпуляційна забезпечені необхідним обладнанням та матеріалами.
Матеріально-технічний стан групових приміщень відповідає нормам санітарно-гігієнічного забезпечення. Групи укомплектовані м'яким і твердим інвентарем. У період воєнного стану проведені лише косметичні ремонти приміщень. Кожна дитина індивідуально забезпечена: меблями, постільною білизною, рушниками. Кухонний посуд для отримання страв з харчоблоку відповідає вимогам інструкції з організації харчування. Столовий посуд для харчування дітей у групах забезпечений у достатній кількості, естетичний, в хорошому стані. Посуд, меблі, постільна білизна, рушники марковані згідно санітарно-гігієнічних вимог. Достатньо інвентарю для прибирання приміщень, який маркований та правильно зберігається.
Заклад підключений до мережі Інтернет та забезпечений технічними засобами навчання: комп'ютерами, принтерами, ксероксами, мультимедійним комп'ютерним проектором з екраном, музичними центрами, цифровим фотоапаратом.
Будівля закладу обладнана пандусом для обслуговування осіб з особливими потребами. Будівля розташована на окремій земельній ділянці загальною площею 1.4476 га. Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики, відокремлені захисними зеленими смугами, фізкультурний майданчик, куточок лісу, городні ділянки, фруктовий сад. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно і стійко закріплене. Наявні акти обстеження фізкультурного та іншого ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми. Кожна група на майданчиках має тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів.
Кадрове забезпечення Квасилівського ЗДО проводиться у відповідно-сті до типових штатів. Станом на 31.05.2022 року у закладі кількість посад:
№ з/п |
Назва структурного підрозділу Назва посад |
Кількість |
1 |
Адміністративний персонал |
3 |
Директор |
1 |
|
Заступник директора господарства |
1 |
|
Вихователь-методист |
1 |
|
2 |
Педагогічні працівники |
31 |
|
Вихователі |
26 |
|
Музичні керівники |
2 |
|
Інструктори з фізкультури |
2 |
|
Практичний психолог |
1 |
3 |
Спеціалісти |
5 |
|
Головний бухгалтер |
1 |
|
Бухгалтер |
1 |
|
Діловод |
1 |
|
Сестра медична старша |
2 |
4 |
Молодший обслуговуючий персонал |
33.5 |
|
Помічники вихователів для дітей віком до 3 років |
2.5 |
|
Помічники вихователів для дітей віком від 3 років |
13 |
|
Кухар |
3 |
|
Шеф-кухар |
1 |
|
Комірник |
1 |
|
Підсобний робітник |
2 |
|
Машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни) |
2 |
|
Кастелянка |
1 |
|
Прибиральник службових приміщень |
1,5 |
|
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будівель |
1 |
|
Слюсар-електромонтер |
0.5 |
|
Двірник |
2 |
|
Сторож |
3 |
|
Всього |
72.5 |
Педагогічний колектив ЗДО постійно працює над підвищенням свого професійного рівня. У 2021/2022 навчальному році підвищили кваліфікацію при РОІППО - 6 педагогів:
- Ольга ЛИСАК, директор
- Ольга МАЛЮТІНА, вихователь
- Світлана ХРАПКО, вихователь
- Софія ЛЕВКОВИЧ, вихователь
- Марія БОБРИКОВА, інструктор з фізкультури
- Надія ШЕВЧУК,вихователь
- Олена ГАВРИЛЬЧИК, вихователь
- Галина БЕРНАЦЬКА, вихователь
- Ірина ЛАЗАРИШИНА, вихователь
- Віра БІДЮК, вихователь
У 2021/2022 навчальному році атестовано сім педагогів Квасилівського ЗДО:
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів