МОНІТОРИНГ. Підсумкове заняття з мовленнєвого розвитку «Школа веселого чарівника» у старшій групі №11
09 травня 2024 року, у старшій групі № 11 (вихователь Шум Марія) відбулося цікаве і змістовне підсумкове заняття з мовленнєвого розвитку та навчання основ грамоти на тему «Чарівні перетворення», у ході якого діти показали достатній та високий рівні сформованості мовленнєво-комунікативної компетентності напередодні вступу до НУШ.
З дітьми на занятті працював веселий Чарівник, який перетворював дітей на різних звірят, грався з ними та перевіряв досягнення перед вступом у школу. Майбутні першокласники активно приймали участь у цікавій ігровій діяльності, заодно й продемонстрували Чарівнику свою, кмітливість та спритність у вирішенні ряду мовленнєвих завдань. Використані інноваційні засоби: коректурні таблиці, піктограми, логічні картки, мнемотаблиці та мнемодоріжки, "звуковий компютер" тощо. Усі мовленнєві завдання діти успішно вирішували також у дидактичних іграх:
- "Якого кольору пори року?"
- "Яка весна?"
- "Назви лагідно"
- "Хто у кого?"
- "Скажи навпаки"
- "Допоможи метелику"
- "Підбери риму"
- "Скажи правильно"
- "Поділи слова на склади"
- "Звуковий компютер"
- "Читаємо склади, слова, речення"
З веселим Чарівником діти і гралися, і навчалися. Було цікаво...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів