Моніторинг якості дошкільної освіти. Контрольно-оцінювальне заняття з мовленнєвого розвитку дошкільників старшої групи №11

16.05.2018

16 травня 2018 року у старшій групі №11 (вихователь Шум М.М.) відбулося контрольно-оцінювальне заняття з розвитку мови та мовленнєвого спілкування, метою якого було визначити рівні мовленнєвого розвитку дошкільників та сформованості їх мовленнєвої компетентності на кінець дошкільного віку перед вступом до Нової української школи.

 Вихователь організувала різні форми роботи з вихованцями: колективні, парні, індивідуальні. Майбутні школярі навчали некмітливого маленького Кроху правил мовленнєвого спілкування, елементів грамоти, при цьому демонструючи свої знання, вміння і практичні навички: читали йому достатньо цікавих лічилок; описували іграшки та картинки; придумували нові слова, слова-назви, слова-дії, слова-ознаки, антоніми і синоніми; будували різні типи речень та визначали кількість слів у реченні; ділили слова на склади; робили звуковий аналіз коротких і довгих слів; читали склади, слова і речення; вирішували завдання з навичок читання у логічній грі «Секретний код» та ще багато інших завдань.

На контрольному занятті були присутні вчителі майбутніх перших класів Нової української школи: Смочек Г.В. та Герба Н.М. Колеги залишили гарні відгуки про рівень мовленнєвого розвитку старших дошкільників та висловили думку про те, що з нетерпінням будуть чекати 1 вересня у своєму класі на таких розумних і кмітливих майбутніх школярів.

Маленький Кроха був надзвичайно задоволений, бо навчився у діток правил мовленнєвого спілкування і може сміло записуватися до Нової української школи разом з нашими випускниками...