П Л А Н заходів Квасилівського ЗДО з охорони життя та безпеки життєдіяльності на 2022/2023 навчальний рік

П Л А Н

заходів Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) з охорони життя

та безпеки життєдіяльності на 2022/2023 навчальний рік

з/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

 І. Організаційно-педагогічні заходи

1.

Розробити заходи щодо підготовки ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період. Підготувати заклад до опалювального сезону, оформити відповідну документацію (на виконання листа МОН № 1/7707-22 від 11.07. 2022 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»)

До 20.08.2022

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута  

 

2.

Забезпечувати заклад законодавчими актами та нормативно-технічною документацією з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Вересень

Директор О. Лисак

 

3.

Видати наказ «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності» з визначенням відповідальних осіб за пожежну, електробезпеку, безпечну експлуатацію будівель та споруд тощо.

Вересень

Директор О. Лисак  

 

4.

Призначити відповідального за організацію роботи з профілактики дитячого травматизму. Видання наказу про попередження дитячого травматизму.             

Вересень

Директор О. Лисак  

 

5.

Переглянути та ввести в дію інструкції посадові, з охорони праці та безпеки життєдіяльності, робочі інструкції для працівників закладу.

Листопад

Директор

О. Лисак,

керівники структурних підрозділів

 

6.

Своєчасно проводити розслідування кожного нещасного випадку (в побуті та під час освітнього процесу з працівниками закладу відповідно до чинних Положень)

За потребою

Директор О. Лисак

 

7.

Забезпечити виконання вимог БКДО та освітньої програми з розділу «Безпека життєдіяльності дошкільників».

Упродовж року

Директор О. Лисак ,  вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі

 

8.

Поповнювати банк даних матеріалами щодо охорони життя та здоров'я дітей з розділів:

-      протипожежна безпека;

-      дорожньо-транспортний рух;

-      безпека життєдіяльності.

1р/міс

Вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі

 

10.

Забезпечення оснащення ЗДО розробками, наочними та методичними посібниками, літературою з питань безпеки життєдіяльності дошкільників, попередження дитячого травматизму.

Вересень та

упродовж

року

Вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі,

батьки

 

11.

Обладнання в методичному кабінеті розвивального осередку «Азбука безпеки дошкільника». Оновлення навчально-демонстраційного матеріалу з проблеми цивільного захисту та безпеки життєдіяльності.

Вересень та

упродовж

року

Вихователь-методист

Р. Семенюк

 

12.

Оновлення теки матеріалів «Азбука безпеки дошкільника».

Жовтень- листопад

Вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі

 

13.

Добірка дидактичних ігор з БЖД для різних вікових груп з комплектами розрізного дидактичного матеріалу на індивідуальних картках з метою  індивідуально-диференційованого навчання дошкільників.

Жовтень- листопад та упродовж

року

Вихователь-методист Р. Семенюк, вихователі

 

14.

Залучення до роботи з попередження дитячого травматизму працівників ДАІ, протипожежної служби, медиків та інших фахівців.

у Тижні  безпеки дитини

Директор О. Лисак,  вихователь-методист

Р. Семенюк  

 

15.

Виготовлення дидактичного матеріалу для занять з ОБЖД та валеології.

1р\міс

Вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі

 

16.

Складання плану роботи з проведення Тижнів безпеки дитини  в ЗДО.

Жовтень, квітень

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

17.

Поповнення методкабінету матеріалами кращого досвіду роботи колег ЗДО міста Рівне, області, України з проблеми.

Упродовж

року

Вихователь-методист

Р. Семенюк

 

18.

Активізація роботи педагогічного колективу щодо залучення батьків дошкільників до збереження життя, здоров'я дітей, запобігання дитячого травматизму.

Постійно

Вихователь-методист

Р. Семенюк,

сестри м/с Ю. Решетнік

Н. Жук, вихователі

 

 ІІ. Навчання/інструктажі з охорони праці

1.

Проводити навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності з працівниками.

За графіком

Керівники структурних підрозділів

 

2.

Проводити вступні інструктажі з новопризначеними працівниками. 

Перед початком роботи

Директор

О. Лисак  

 

3.

Проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці з: педагогічними працівниками; помічниками вихователів; технічним персоналом; працівниками харчоблоку.

2р/рік

Керівники структурних підрозділів

 

4.

Провести цільовий інструктаж з працівниками ЗДО на випадок надзвичайної ситуації  в умовах воєнного стану в Україні.

 

Серпень, вересень

Керівники структурних підрозділів

 

5.

Контроль за проведенням інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності.         

Упродовж року

Директор

О. Лисак   

 

6.

Надавати консультативну допомогу працівникам закладу з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.

Упродовж року

Відповідальні за охорону праці

 

 ІІІ. Масові заходи 

1.

Впроваджувати досвід роботи вихователя Ніни СЕНЮК  з проблеми «Формування безпеки життєдіяльності дошкільників» та її систему роботи з ОБЖД з дошкільниками за розділами:

  • Дитина і побут
  • Дитина і вулиця
  • Дитина і гра
  • Дитина і природа
  • Дитина і її здоров'я

Упродовж року

Вихователі усіх вікових груп

 

2.

Ввести до розкладу занять спеціальні заняття з основ здоров'я (валеології, безпеки життєдіяльності) в усіх вікових групах.

2р/міс

Вихователь-методист

Р. Семенюк,  вихователі

 

3.

Організація та проведення конкурсу малюнків з проблеми «Безпека життєдіяльності», «Діти України - за мир» з активним залученням батьків вихованців.

Жовтень,

квітень

Вихователь-методист

Р. Семенюк , вихователі

 

4.

Оперативний контроль «Охорона праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності».

Жовтень, січень, лютий, квітень

Директор О. Лисак,

вихователь-методист

Р. Семенюк

 

5.

Проведення Тижнів безпеки дитини.

Жовтень,

квітень

Вихователь-методист

Р. Семенюк, вихователі

 

6.

Проведення адміністративних та виробничих нарад, які включають питання  щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки (в умовах правового режиму воєнного стану в Україні).

1р/міс

Директор О. Лисак   

 

 ІV. Безпечна експлуатація будівель та споруд

1.

Призначити відповідального за безпечний стан будівель і споруд, ознайомити з обов'язками, організувати його навчання.

До 01.09.

Директор О. Лисак

 

2.

Проводити систематичні спостереження за станом будівель і споруд, укриттів для евакуації на випадок НС.  

Постійно

Заст. директора  господарства О. Ярута

 

3.

Перевірити безпечність та раціональність  улаштування території ЗДО.

До 01.09. та до 01.06.

Заст. директора  господарства О. Ярута

 

4.

Перевірити забезпечення розумних пристосувань для дітей з ООП (у разі наявності таких дітей).

До 01.09.

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута

 

5.

Перевірити забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму у ЗДО, належного освітлення, водопостачання/водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

До 01.09. та упродовж року

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

6.

Перевірити відповідність обладнання групових приміщень зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам.

До 01.09. та упродовж року

Сестри м/с Ю. Решетнік

Н. Жук, вихователь-методист Р. Семенюк  

 

7.

Перевірити забезпечення дошкільників необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітньої програми.

До 01.10

Вихователь-методист

Р. Семенюк  

 

8.

Здійснити заходи із забезпечення надійного кріплення спортивного та ігрового обладнання.

Постійно

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута

 

9.

Проводити ремонт виробничих будівель і споруд з метою підтримання чи відновлення початкових експлуатаційних якостей як будівлі в цілому, так і її окремих конструкцій.

Протягом червня-липня

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

10.

Провести утеплення приміщень дошкільного закладу.

До 15.10.

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

11.

Проводити огляд дитячих майданчиків та території ЗДО перед виходом дітей на вулицю.

Щоденно

Двірник, вихователі

 

 V. Електробезпека

1.

Призначити відповідального за електрогосподарство, ознайомити з обов'язками, організувати його навчання.

До 01.09.

Директор О. Лисак

 

2.

Організувати проведення електротехнічних вимірів опору заземлюючих пристроїв, опору ізоляції електропроводів.

Щорічно

до 01.11.

Заст. директора  господарства О. Ярута

 

3.

Забезпечити утримання електромереж, електроарматури, електросилових шаф, освітлювальних електрощитів відповідно до вимог ПТЕ, ПТБ.

Упродовж року

Відповідальна особа

 

4.

Забезпечити наявність схеми електропостачання, паспорта заземлюючих пристроїв та робочої схеми занулення електрообладнання.

Упродовж року

Відповідальна особа

 

5.

Забезпечити робочі місця засобами захисту від ураження електрострумом (дерев'яний настил чи діелектричні килимки, спеціальне взуття, рукавиці, інструменти з ізольованими ручками).

Упродовж року

Заст. директора  господарства О. Ярута

 

6.

Перевірити стан усіх електророзеток та написів «220 В».

 

До 01.10.

Відповідальна особа

 

7.

Провести інструктаж з електробезпеки з працівниками.

 

До 01.09.

Відповідальна особа

 

8.

Перевірити стан електромеханічного обладнання та його відповідність вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності.

 

До 01.09.

 

Директор  О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута

 

9.

Провести заходи по заміні застарілого електрообладнання на харчоблоці та пральні. Скласти графік проведення планово-запобіжних робіт щодо ремонту обладнання.

 

До 01.09.

 

Відповідальна особа за охорону праці

 

 

 VІ. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика отруєнь та професійних захворювань.

1.

Організувати проведення обов'язкового медогляду працівників відповідно до Положення.

 

 

2 рази на рік

 

 

Директор О. Лисак,

сестри м/с Ю. Решетнік Н. Жук

 

2.

Забезпечити виконання заходів щодо дотримання протиепідемічного режиму.

 

 

Постійно

 

 

Директор  О. Лисак,

сестри м/с Ю Решетнік  

Н. Жук

 

3.

Забезпечити працівників індивідуальними засобами захисту на випадок НС, знешкоджувальними миючими засобами, спецодягом.

До 01.09. та упродовж року

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута

 

4.

Забезпечити поповнення медичних аптечок необхідними ліками і медикаментами згідно норм.

Упродовж року

Сестри м/с Ю. Решетнік

Н. Жук

 

5.

Забезпечити дезінфекцію, дератизацію приміщень та укриттів для евакуації на випадок НС.

Упродовж року

Сестри м/с Ю. Решетнік

Н. Жук

 

6.

Організувати в закладі безпечний питний, повітряний, температурний, світловий режими.

 

Упродовж року

 

Директор  О. Лисак,

сестри м/сЮ Решетнік  

 Н. Жук

 

7.

Підтримання належних умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей в дошкільному закладі та надання їм системи необхідних знань, умінь та навичок, враховуючи їх вікові особливості та стан здоров'я.

Упродовж

року

Вихователь-методист

Р. Семенюк , вихователі

 

8.

Оновлення екрану здоров'я, листків здоров'я; маркування меблів, рушників, постільної білизни.

Жовтень

Сестри м/с Ю. Решетнік   

Н. Жук, інстр. з ф-ри

Т. Момоток, вихователі

 

 VІІ. Пожежна безпека

1.

Призначити відповідального за пожежну безпеку в ЗДО, ознайомити з обов'язками, організувати проходження ним навчання.

До 01.09.

Директор О. Лисак  

 

2.

Забезпечити наявність планів евакуації працівників та вихованців із ЗДО на випадок надзвичайної ситуації.

До 01.09.

Відповідальна особа

 

3.

Провести практичне заняття «Сигнал «Увага всім!» з відпрацюванням плану евакуації дітей в укриття.

Жовтень, квітень

Директор О. Лисак , вихователь-методист

Р. Семенюк

 

4.

Провести заняття з користування первинними засобами пожежогасіння.

Жовтень, квітень

Директор О. Лисак , 

заст. директора  господарства О. Ярута  

 

5.

Провести ревізію укомплектування пожежного щита        .

Жовтень, квітень

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

6.

Ознайомити працівників з порядком оповіщення про пожежу

До 01.09

Відповідальна особа

 

7.

Забезпечити сторожів списком посадових осіб із зазначенням їхніх номерів телефонів, домашньої адреси.

 

 

До 01.09

 

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

8.

Видати накази про заборону паління у закладі, про зберігання легкозаймистих  та горючих речовин.

До 01.09

Директор О. Лисак  

 

9.

Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з Правилами пожежної безпеки.

Упродовж року

Заст. директора  господарства О. Ярута  

 

10.

Забезпечити своєчасне виконання робіт/заходів з протипожежного захисту згідно з приписами державного пожежного нагляду, рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

 

Упродовж року

 

Директор О. Лисак,   

заст. директора  господарства О. Ярута  

 

 VІІІ. Харчоблок

1.

Видати наказ про організацію дитячого харчування у ЗДО.

До 01.09

Директор О. Лисак  

 

2.

Забезпечити умови для  якісного харчування дітей у ЗДО, що відповідає  їхнім потребам.

Упродовж року

Директор О. Лисак  

 

3.

Зберігати добові проби готових страв у холодильнику відповідно до вимог.

Упродовж року

Шеф-кухар

 

 

4.

Здійснювати бракераж сирої та готової продукції, результати заносити до відповідних журналів.

Упродовж року

Сестри м/с Ю. Решетнік,

Н. Жук

 

5.

Вести необхідну документацію згідно із вимогами  нормативних документів НАССР.

Упродовж року

Сестри м/с Ю. Решетнік,

Жук Н.О.

 

 IX. Контроль за виконанням вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності

1.

Аналіз виконання Комплексного плану заходів щодо організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗДО.

1р/міс

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута

 

2.

Вивчення стану документації з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗДО.

1р/міс

Директор О. Лисак,

вихователь-методист Р. Семенюк, заст. директора  господарства О. Ярута

 

3.

Контроль виконання колективного договору з розділу «Охорона праці та безпека життєдіяльності»

Грудень

Директор О. Лисак,

громадський інспектор

 

4.

Контроль безпечності використання в освітньому процесі технічних засобів навчання.

Щотижня

Вихователь-методист

Р. Семенюк

 

5.

Контроль за виконанням вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

Упродовж року

Директор О. Лисак,

заст. директора  господарства О. Ярута, вихователь-методист Р. Семенюк

 

6.

Перевірити наявність актів-дозволів на проведення занять у  спортзалі, музичній залі, актів перевірки стану обладнання тощо.

До 01.09.

Комісія

 

7.

Перевірити готовність ЗДО до нового навчального року та опалювального сезону в період воєнного стану.

До 01.09.

Комісія