ПЛАН РОБОТИ Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради на 2022/2023 навчальний рік

          СХВАЛЕНО                                          ЗАТВЕРДЖЕНО                                              

педагогічною радою                          Наказ директора Квасилівського ЗДО                                                                                                                                                              

Квасилівського ЗДО                          02 вересня 2022 року № _____ о/д                                                                       

Протокол № 1 від 31.08.2022                                                                            

                                                                                              

ПЛАН РОБОТИ

Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради 

на 2022/2023 навчальний рік

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти за 2021\2022 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період

 

4-48

РОЗДІЛ 2. Діяльність структур колегіального управління

Блок 2.1. Загальні збори (конференція колективу) .........................................

Блок 2.2. Виробнича нарада .....................................................................

Блок 2.3. Педагогічна рада ......................................................................

Блок 2.4. Адміністративна нарада .............................................................

Блок 2.5. Атестаційна комісія ...................................................................

Блок 2.6. Команда супроводу дитини з ООП ................................................

Блок 2.7. Комісія з харчування .................................................................

Блок 2.8. Комісія з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки ..............................................................................

Блок 2.10. Комісія з організації та проведення експертизи цінності документів.....

 

49

50

52

55

60

61

63

 

66

69

РОЗДІЛ 3. Методична робота з кадрами

Блок 3.1. Підвищення професійної компетентності ........................................

Блок 3.2. Розвиток професійної творчості ...................................................

Блок 3.3. Самоосвіта педагогів ................................................................

Блок 3.4. Підвищення кваліфікації, атестація педагогів та їх участь у методичній роботі різного рівня ..............................................................................

Блок 3.5. Система моніторингу якості освіти (розвиток компетентностей дітей, професійної компетентності педагогів) .......................................................

 

71

81

83

86

 

88

РОЗДІЛ 4. Діяльність методичного кабінету

Блок 4.1. Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків .........

Блок 4.2. Вивчення, узагальнення та поширення педагогічного досвіду ..............

Блок 4.3. Зміцнення навчально-матеріальної бази методичного кабінету ............

 

 91

99

101

РОЗДІЛ 5. Адміністративно-господарська діяльність

Блок 5.1.Забезпечення навчально-методичних та матеріально-технічних умов.....

Блок 5.2. Інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності ....................

Блок 5.3. Санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу (гігієнічне навчання/виховання) ...................................................................

 

103

106

108

 

РОЗДІЛ 6. Організаційно-педагогічна робота

Блок 6.1. Взаємодія з батьками .................................................................

Блок 6.2. Співпраця зі школою .................................................................

Блок 6.3. Співпраця з іншими установами та організаціями ...........................

Блок 6.4. Проведення спільних заходів фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів ................................................................................

 

114

120

123

124

 

РОЗДІЛ 7. Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності (контрольна функція управління)

Блок 7.1. Вивчення стану організації освітнього процесу ................................

Блок 7.2. Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки .............................

Блок 7.3. Вивчення процесів функціонування у ЗДО охорони дитинства ...........

Блок 7.4. Вивчення процесів функціонування у ЗДО організації харчування .......

Блок 7.5. Вивчення процесів функціонування у ЗДО медичного обслуговування........................................................................................

 

 

126

130

135

137

140

 

 ДОДАТКИ

1.   План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік

2.   План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту і пожежної безпеки у Квасилівському ЗДО на 2022-2023 навчальний рік

3.    План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування організації харчування у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік

4.    План-циклограма внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування медичного обслуговування у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік

5.    План заходів Квасилівському ЗДО з охорони праці та безпеки життєдіяльності на 2022/2023 навчальний рік

6.    План заходів Квасилівському ЗДО з охорони дитинства на 2022/2023 навчальний рік

7.    План спільної роботи Квасилівського ЗДО і Квасилівського НВК «школа-ліцей» на 2022/2023 навчальний рік

8.    План роботи Консультативного центру для батьків, або законних представників дитини, на 2022/2023 навчальний рік

9.    План-графік проведення свят і розваг музично-естетичного циклу на 2022/2023 навчальний рік

10.  План-графік проведення свят і розваг фізкультурно-оздоровчого циклу на 2022/2023 навчальний рік

11. План заходів Квасилівського ЗДО з профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму на 2022/2023 навчальний рік

12.  План роботи практичного психолога Квасилівського ЗДО на 2022/2023 навчальний рік

13.  План роботи по медичному обслуговуванню у Квасилівському ЗДО на 2022/2023 навчальний рік

 

Розділ 1. Аналіз діяльності закладу дошкільної освіти

за 2021\2022 навчальний рік з визначенням річних завдань на майбутній період 

  Квасилівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради у своїй діяльності  керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про  дошкільну освіту»  Положенням  про  заклад  дошкільної освіти,  іншими нормативно-правовими актами, власним статутом.

Дата відкриття: 10 листопада 1984р. Організаційно-правова форма  -  комунальна організація (установа, заклад).

З 01 січня 2021 року Квасилівський ЗДО перейшов у підпорядкування Рівненської територіальної громади в особі Рівненської міської ради. Уповноваженим органом громади з питань освіти є управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради.

Квасилівський ЗДО з 2016 року отримав фінансову автономію і на даний час є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня.

Юридична адреса Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок): вул. Молодіжна буд. 26, смт. Квасилів, Рівненський район, Рівненська область, 35350.

        Телефон  20-41-94

        E-mail: kvasuliv_sadok@ukr.net

        Код ЄДРПОУ 25315035.

Мова освітнього процесу та мова повсякденного спілкування у  Квасилівському ЗДО є українська.

Режим роботи: заклад працює за п'ятиденним режимом роботи,  13 груп з 10,5 год. перебуванням дітей, 1 чергова група з 12-ти год.

Кількість дітей у закладі: 340 (планова наповнюваність 270). Кількість груп, що функціонувала за станом на 31.05.2022 року  - 14. З них:

Вікові групи

Кількість

груп

дітей

Групи раннього вік у(3-й рік життя)

2

42

 

Молодший дошкільний вік (4-й рік життя)

4

96

 

Середній дошкільний вік (5-й рік життя)

4

96

 

Старший дошкільний вік (6-й рік життя)

4

106

 

 

ВСЬОГО

 

14

 

340

Квасилівський заклад дошкільної освіти розміщений у типовій двохповерховій будівлі загальною площею 2466,6 кв.м.

У  закладі  дошкільної освіти функціонують:

  • 14 гупових приміщень, кожне з яких має: роздягальну, ігрову, спальну, туалетну кімнати та буфетну кімнату для миття і зберігання посуду. Кожне групове приміщення ізольоване від інших та має зручні сполучення з іншими функціональними приміщеннями ЗДО;
  • фізкультурна зала з інвентарем, традиційним та нетрадиційним обладнанням;
  • музична зала з необхідним наповненням;
  • методичний кабінет - центрметодичної роботи з педагогічними кадрами дошкільногозакладу, наповнення якого здійснюється відповідно до Положення про роботу методичного кабінету;
  • кабінет психолога - оснащений для забезпечення роботи психологічної служби;
  • кабінет бухгалтерської служби оснащений для здійснення завданьКвасилівського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) як розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня;
  • харчоблок, забезпечений технологічним обладнанням: 2 електроплити, духова шафа, кип'ятильник, стаціонарна електропательня, м'ясорубка, картоплечистка, холодильна камера, 3 холодильники,2 морозильні камери, вентиляційна система, 3 ваги, необхідний посуд (каструлі, сковороди, миски, ножі, розливні ложки тощо);
  • пральня забезпечена двома пральними машинами, центрифугою, сушильною машиною, гладильним катком, прасками;
  • медичні кабінети для обслуговування дітей: медичний кабінет, ізолятор, маніпуляційна забезпечені необхідним обладнанням та матеріалами.

Матеріально-технічний стан групових приміщень відповідає нормам санітарно-гігієнічного забезпечення. Групи укомплектовані м'яким і твердим інвентарем.  У період воєнного стану проведені лише косметичні ремонти приміщень. Кожна дитина індивідуально забезпечена: меблями, постільною білизною, рушниками. Кухонний посуд для отримання страв з харчоблоку відповідає вимогам інструкції з організації харчування. Столовий посуд для харчування дітей у групах забезпечений у достатній кількості, естетичний, в хорошому стані.   Посуд, меблі, постільна білизна, рушники марковані згідно санітарно-гігієнічних вимог. Достатньо інвентарю для прибирання приміщень, який маркований та правильно зберігається. 

Заклад підключений до мережі Інтернет та забезпечений технічними засобами навчання: комп'ютерами, принтерами, ксероксами, мультимедійним комп'ютерним проектором з екраном, музичними центрами, цифровим фотоапаратом.

Будівля закладу обладнана пандусом для обслуговування осіб з особливими потребами. Будівля розташована на окремій земельній ділянці загальною площею 1.4476 га. Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики, відокремлені захисними зеленими смугами, фізкультурний майданчик, куточок лісу, городні ділянки, фруктовий сад. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно і стійко закріплене. Наявні акти обстеження фізкультурного та іншого ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми. Кожна група  на майданчиках має тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів.

Кадрове забезпечення Квасилівського ЗДО проводиться у відповідно-сті до типових штатів. Станом на 31.05.2022 року у закладі кількість посад:

з/п

Назва структурного підрозділу

Назва посад

Кількість

1

Адміністративний персонал

3

 

Директор

1

 

Заступник директора господарства

1

 

Вихователь-методист

1

2

Педагогічні працівники

31

 

Вихователі

26

 

Музичні керівники

2

 

Інструктори з фізкультури

2

 

Практичний психолог

1

3

Спеціалісти

5

 

Головний бухгалтер

1

 

Бухгалтер

1

 

Діловод

1

 

Сестра медична старша

2

4

Молодший обслуговуючий персонал

33.5

 

Помічники вихователів для дітей віком до 3 років

2.5

 

Помічники вихователів для дітей віком від 3 років

13

 

Кухар

3

 

Шеф-кухар

1

 

Комірник

1

 

Підсобний робітник

2

 

Машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни)

2

 

Кастелянка

1

 

Прибиральник службових приміщень

1,5

 

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту  будівель

1

 

Слюсар-електромонтер

0.5

 

Двірник

2

 

Сторож

3

 

                                                                           Всього

72.5

Педагогічний колектив ЗДО постійно працює над підвищенням свого професійного рівня.  У 2021/2022  навчальному році підвищили кваліфікацію при РОІППО - 6 педагогів:

-         Ольга ЛИСАК, директор

-         Ольга МАЛЮТІНА, вихователь

-         Світлана ХРАПКО, вихователь

-         Софія ЛЕВКОВИЧ, вихователь

-         Марія БОБРИКОВА, інструктор з фізкультури

-         Надія ШЕВЧУК,вихователь

-         Олена ГАВРИЛЬЧИК, вихователь

-         Галина БЕРНАЦЬКА, вихователь

-         Ірина ЛАЗАРИШИНА, вихователь

-         Віра БІДЮК, вихователь

У 2021/2022 навчальному році атестовано сім педагогів Квасилівського ЗДО:

Прикріплені файли