Завдання педагогічного колективу на літній період 2022 року. Групова консультація для педагогів

Групова консультація для педагогічних працівників ЗДО 

Робота з виховання здорової дитини у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) визначається завданнями, які направлені на: формування, збереження та зміцнення фізичного здоров'я, розвиток рухових умінь, фізичних якостей; виховання у дітей свідомого ставлення до ведення здорового способу життя. Під час планування роботи влітку та створення безпечних умов перебування дітей та дорослих у закладі колектив опирається на: Постанову Головного санітарного лікаря України «Про затвердження  протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)» від 25.08.2021 №8; Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів, затв. наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 року №234, зареєстр. в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 року за №563/28693; Положення про заклад дошкільної освіти (Постанова КМУ від 27.01.2021 №86) та листи МОН України:

- «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» від 16.03. 2012 №1\9-198

- «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах» від 02.09.2016 №1\9-456

- «Щодо організації роботи та дотримання вимог  з  питань  охорони  праці  та  безпеки  життєдіяльності  у  закладах дошкільної освіти» від 14.02.2019 № 1/11-1491

- «Планування роботи закладу дошкільної освіти» від 07.07.2021 № 1\9-344 

- «Про рекомендації для працівників дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 № 1\3845-22

- «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в ЗДО з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження у надзвичайних ситуаціях» від 25.04.2022 № 1\4428-22

Завдання роботи з фізичного виховання дітей мають реалізовуватися у процесі організації режиму дня, раціонального харчування, гігієнічного виховання, загартування, організації і проведення комплексу різних організаційних форм з фізичного виховання в обсязі 5-6 годин у молодшій та середній групах, 6-7 годин - у старших групах.

1.  Оздоровчі завдання:

  • створення оптимальних умов для зміцнення здоров'я вихованців, збереження їх життя та подальшого формування життєвої компетенції шляхом упровадження сучасних здоров'язбережувальних та здоров'яформувальних освітніх технологій;
  • дотримання розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі, відповідності тривалості сну віку дітей;
  • підвищення ефективності освітньої роботи з питань особистої безпеки та безпеки життєдіяльності дітей;
  • оптимізація рухового режиму та самостійної ігрової діяльності з фізичним дистанціюванням дітей протягом дня як важливої складової фізичного розвитку дошкільників;
  • забезпечення умов для загартування дитячого організму;
  • організація збалансованого харчування та раціонального питного режиму.

2. Освітні завдання:

  • спрямування освітньої роботи на інтеграцію різних видів діяльності, реалізацію особистісно-орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених новим Базовим компонентом дошкільної освіти та чинною Програмою «Я у Світі»;
  • розвиток пізнавальних здібностей дошкільнят засобами ознайомлення дітей з природою влітку, використання епізодичних та довготривалих спостережень, дослідницько-пошукової роботи з дошкільниками, художньої літератури;
  • збагачення практичного досвіду дітей через залучення до різних специфічних видів дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової тощо;
  • продовження поглибленої роботи з розвитку у дошкільників позитивного ставлення до духовних цінностей через ознайомлення з літніми народними та календарними святами;
  • активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах дошкільного закладу на початку нового навчального року.

Підготувала вихователь-методист Раїса СЕМЕНЮК