План роботи садового методичного об'єднання вихователів Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2020-2021 навчальний рік
Проблема «Використання ІКТ-технологій в освітньому процесі ЗДО».
Мета: ознайомлення педагогів із сучасним станом і перспективами розвитку дошкільної освіти в умовах Нової української школи; оновлення і поглиблення знань педагогічних працівників із різних методик дошкільного виховання; активне використання інноваційних форм і засобів фізичного та інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку; підвищення кваліфікації та професійного рівня педагогів, їх ІКТ-компетентності.
Керівник садового МО: вихователь вищої категорії Левкович С.В.
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата Відповідальні |
Рекомендована література для опрацювання |
І. |
Національно-патріотичне виховання дошкільників 1. Ознайомлення з планом роботи садового методичного об'єднання вихователів на 2020-2021 навчальний рік. (Ознайомлення, керівник садового МО) 2. Формування національно-патріотичних почуттів дошкільників засобами фізичного виховання. (Обмін досвідом роботи) 3. Ознайомлення старших дошкільників з козацтвом засобами пальчикової гри-гімнастики «Козацькі розваги» (Вправа-тренінг з педагогами) 4. Практична частина:
Мета: формування національно-патріотичних почуттів дошкільників засобами народознавства та фізичного виховання. 5. Вироблення методичних рекомендацій методичного об'єднання. |
15.10.2020
Левкович С.В.
Момоток Т.Р.
Левкович С.В.
Момоток Т.Р.
Семенюк Р.Ф. Левкович С.В.
|
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2019) 3. Україна - моя Батьківщина. Програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. - Тернопіль: Мандрівець, 2016. 4. Лист МОНУ від 20.10.2016 №1\9-561 «Щодо організації роботи ДНЗ по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами». 5. М.Л. Кривоніс, О.Л. Дроботій. Патріотичне виховання в ДНЗ. -Х.: Вид-во «Ранок», 2017. 6. Н.В. Кисіль. Школа маленьких патріотів. Проєкт освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку . -Х.: ВГ «Основа», 2016. 7. О.Б. Полєвікова, Ж.І. Шурда. Патріотичне виховання старших дошкільників засобами квесту. -Х.: ВГ «Основа», 2019. 8. О. Каплуновська. Сучасний погляд на патріотичне вихован-ня: особливості організації роботи з дошкільниками. Ж-л «Дошк. виховання» №8\2015. 9. Н.В. Степанченко. Формування патріотичної особистості як першооснова виховної роботи в ЗДО. Обмін досвідом. Ж-л «ДНЗ» №5\2019. |
ІІ.
|
Розвиток творчих здібностей дошкільників 1. Шляхи та методи розвитку творчих здібностей дошкільників. (Методична скарбничка для вихователів та батьків). 2. Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами інтерактивних технологій. (Творчий звіт-презентація досвіду роботи) 3. Картотека інноваційних педагогічних технологій та кращих зразків дидактичного матеріалу й посібників з проблеми самоосвіти вихователя. (Виставка-презентація) 4. Практична частина:
Мета: формування знань дітей про корисність овочів та фруктів; розвиток творчих здібностей дітей засобами інтерактивних технологій. 5. Вироблення методичних рекомендацій методичного об'єднання. |
19.11.2020
Семенюк Р.Ф.
Вернюк С.В.
Вернюк С.В.
Вернюк С.В.
Левкович С.В.
|
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2019). 3. Досвід роботи Вернюк С.В. 4. Г. Бєлєнька, О. Семенов. Творчо спрямована особистість народжується у грі. Ж-л «Дошк. виховання» №4\2020 5. Н. Дятленко. Як допомогти дітям стати творчими? Ж-л «Дошк. виховання» №4\2020 6. Т. Кушнерук. Виховуємо креативну особистість.Ж-л «Вихователь-методист» №5\2014 7. Творча дитина: зрозуміти і підтримати. Ж-л «Дошкільне виховання» №4\2016 8. Як розвивати у дітей творчі здібності? Порадник для батьків 9. І. Біла. Творчість як ціннісна потреба дошкільника. Ж-л «Вихователь-методист» №10\2017 10. Інтернетресурс |
ІІІ. |
Формування емоційного інтелекту дошкільників 1. Завдання оновленої програми «Я у Світі» щодо розвитку емоційної сфери дошкільників (Методична скарбничка для вихователів) 2. Розвиток емоційного інтелекту як умова формування інноваційної особистості (Презентація досвіду роботи) 3. Роль дидактичних ігор, посібників та ігрового обладнання в організації роботи психолога з розвитку емоційного інтелекту дошкільників. (Виставка-презентація дидактичних матеріалів). 4. Практична частина:
5. Вироблення методичних рекомендацій методичного об'єднання. Шляхи та методи формування емоційного інтелекту дитини. |
03.12.2020
Семенюк Р.Ф.
Віннічук Ю.М.
Віннічук Ю.М.
Віннічук Ю.М.
Семенюк Р.Ф. Левкович С.В. |
1. БКДО (2012). 2. Програми «Я у Світі» (2019). 3. Досвід роботи Віннічук Ю.М. «Розвиток емоційного інтелекту дошкільників як умова формування інноваційної особистості» 4. Емоційний інтелект // Вікіпедія. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу: www: uk.wikipedia.org. 5. Лигоміна Т. Емоційний інтелект-ресурс та запорука продуктивності педагога// Практичний психолог: дитячий садок - 2019 - №11 - с. 4 6. Лигоміна Т. Як розвинути емпатію// Практичний психолог: дитячий садок - 2019 - №11 7. Мойзріст О. Вивчаємо своєрідність емоційного розвитку дитини// Практичний психолог: дитячий садок - 2017 - № 4 8. Мойзріст О. Вивчаємо особливості емоційного інтелекту// Практичний психолог: дитячий садок - 2017 - № 9 9. Романюк М. Особливості розвитку емоційної сфери дітей // Практичний психолог: дитячий садок - 2017 - № 4 10. Барковська Л. Емоцій-ний інтелект: навіщо потрібен та як його розвивати // Практичний психолог: дитячий садок - 2019 - № 7 11. У Країні Емоцій // Джміль. - 2016. - № 2. - С. 27-31. 12. Доля Н. Розвиток емоційної сфери дітей раннього віку // Психолог.- 2008 - №3 13. Інтернетресурс |
ІV.
|
Духовно-моральне виховання сучасних дошкільників 1. Завдання морально-духовного виховання дошкільників відповідно програми «Я у Світі». (Методичний коментар) 2. Морально-духовне виховання дошкільників на християнських цінностях. (Презентація досвіду роботи) 3. Формування пізнавальних здібностей дошкільників засобами ігрової квест-технології. (Презентація досвіду роботи) 4. Роль дидактичних ігор, посібників та ігрового обладнання в організації освітньої роботи з морально-духовного виховання дошкільників та формування їх пізнавальних здібностей. (Виставка-презентація дидактичних матеріалів). 5. Практична частина
Мета: формування уявлення про моральні чесноти дитини, створення умов для морально-духовного виховання дошкільників.
Мета: формування базових якостей дошкільників засобами квесту; уміння об'єктивно оцінювати свої та чужі вчинки. 6. Вироблення методичних рекомендацій садового методичного об'єднання вихователів. |
28.01.2021
Семенюк Р.Ф.
Бенюк О.В.
Павлюк Ю.А.
Бенюк О.В. Павлюк Ю.А.
Бенюк О.В.
Павлюк Ю.А.
Семенюк Р.Ф. Левкович С.В.
|
1. БКДО (2021). 2. Програма «Я у Світі» (2019). 3. Ж-л «ДНЗ» 3\2014. 4. Ж-л «Вихователь-методист» 3\2014 5. Ж-л «ПП» 3\2017 6. Ж-л «ДВ» 8, 12\2018, ж-л «ДВ» 4\2019 7. Програма Л. Лохвицької «Скарбниця моралі», 2014 8. Програма «Морально-духовне виховання дошкільників» А. Богуш та ін. 9. Химич Н. Християнські моральні цінності // Дитячий садок.-2010.- №42 10.Богуш А. Морально-духовні засади виховання дітей у християнській педагогіці // Дитячий садок. - 2010. - № 42 11. Шалигіна Н.Є. Квест-технологія як засіб пізнавального розвитку дошкільників/ Н. Шалигіна //Дошкільний навчальний заклад. - 2019. - №7. 12. Використання квест-технології в освітньому процесі ДНЗ. https://rosinka.org.ua/kvest-tekhnologii/ 13. Дитяча психологія. Розвиток здібностей у дошкільному віці. https://pidru4niki.com/10590428/psihologiya/rozvitok_zdibnostey_doshkilnomu_vitsi 14. Пізнавальні здібності. Психологія дітей дошкільного віку. Підручник онлайн. - 2015-2020 https://stud.com.ua/88083/psihologiya/piznavalni_zdibnosti 15. Стаєнна, О. Квест-технологія: гра, пошук, дослідження [Текст] : [про методичні особливості організації квестів у закладі дошкільної освіти] / О. Стаєнна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. 16. Розвиток пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку.https://www.kursak.com/multi/rozvytok-piznavalnykh-zdibnostey-ditey-doshkilnoho-viku/
|
V. |
Музично-дидактичні ігри у розвитку дошкільників 1. Завдання програми «Я у Світі» щодо розвитку музичних здібностей дошкільників. Методичний коментар 2. Розвиток музичних здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор. (Презентація досвіду роботи) 3. Роль музично-дидактичних ігор у розвитку музичних здібностей дітей дошкільного віку. (Виставка-презентація дидактичних матеріалів). 4. Практична частина
Мета: розвиток музичних здібностей дошкільників засобами музично-дидактичних ігор. 5. Вироблення методичних рекомендацій садового методичного об'єднання вихователів. |
11.02.2021
Семенюк Р.Ф.
Ревер О.Є.
Ревер О.Є.
Ревер О.Є.
Семенюк Р.Ф. Левкович С.В. |
1. БКДО (2021). 2. Програми «Я у Світі» (2019). 3. Перспективне планування музично-дидактичних ігор на музичних заняттях. Ж-л «ДНЗ» 9\2018 4. Діагностика музичних здібностей дошкільників. Н. Завісько. Ж-л «Музичний керівник»7\2018 5. Музичне виховання як засіб всебічного розвитку дошкільників. Л. Отенко. Ж-л «ДНЗ» 10\2015 6. Музично-дидактичні ігри на музичних заняттях і в повсякденні: орієнтовний календарний план. Л. Самбор. Ж-л «Музичний керівник»11\2014 7. Н. Дятленко. Як допомогти дітям стати творчими? Ж-л «Дошк. виховання» №4\2020 8. Творча дитина: зрозуміти і підтримати. Ж-л «Дошкільне виховання» №4\2016 9. Як розвивати у дітей творчі здібності? Порадник для батьків 10. І. Біла. Творчість як ціннісна потреба дошкільника. Ж-л «Вихователь-методист» №10\2017 11. Інтернетресурс |
VI. |
Самовдосконалення педагога як система підвищення кваліфікації та фахового зростання 1. Самооцінювання професійної майстерності як провідна характеристика педагога нової формації. Робота з атестаційними анкетами. 2. Щодо особливостей підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗДО. Обговорення у «загальному колі». 3. Рання профорієнтація дошкільників засобами економічного виховання. Презентація досвіду роботи вихователя Парчук О.М. 4. Формування національної самосвідо-мості у дітей дошкільного віку засобами українознавства. Презентація досвіду роботи вихователя Рудяк Т.М. 5. Роль предметно-ігрового розвиваль-ного середовища у підвищенні якості дошкільної освіти. Виставка-презентація кращих зразків навчально-дидактичних матеріалів. Практична частина:
Мета: формування знань дошкільників про працю дорослих, про професії батьків та їх важливість для сім'ї та держави.
Мета: формування уявлень дітей про сім'ю; закріплення знань про трудові дії дорослих, за якими дитина спостерігає у побуті; розвиток прагнення дітей до участі у спільній з дорослими діяльності. 5. Вироблення методичних рекомендацій садового методичного об'єднання вихователів. |
11.03.2021
Завідувач, вихователь-методист
вихователь-методист
Парчук О.М.
Рудяк Т.М.
Парчук О.М. Рудяк Т.М.
Парчук О.М.
Рудяк Т.М.
Левкович С.В.
|
1. Постанова КМУ № 800 затверджений «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників». 2. Лист МОНУ «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників» від 04 листопада 2019 року 3. Щодо особливостей підвищення кваліфікації педагогічних працівників http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1433 4. Круглий стіл «Проблеми дистанційної освіти дошкільнят». К Крутій, Н. Гавриш. Ж-л «Дошк. вих.» 5\2020. 5. Професійна рефлексія: як аналізувати власну методичну діяльність. О. Стаєнна. Ж-л «Вихователь-методист» 3\2020 6. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок. О. Стаєнна. Ж-л «Вихователь-методист» 3\2020 7. Інтернетресурс
|
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів