Правила поведінки здобувача освіти Квасилівського ЗДО

Додаток  5

                                                                                                                                                                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               Наказом  Квасилівського ЗДО

                                                                                                                                                                                     від  04.01.2021 № 3 о/д

                                                                                                                                                                  Директор______________ Ольга ЛИСАК                                                                                             

Правила поведінки здобувача освіти базуються на Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», наказах МОН, рішеннях органів місцевого самоврядування, Базовому компоненті дошкільної освіти, Статуті ЗДО.

Здобувач освіти має бути:

  • веселим, грайливим, самодостатнім, з почуттям власної гідності та володінням ціннісних пріоритетів у житті
  • ввічливим, доброзичливим, дружнім у взаєминах з однолітками, дорослими та володінням елементарної емоційної культури
  • спокійним, лагідним, щирим та усміхненим
  • неконфліктним, поступливим, комунікативним, чесним та відвертим у діях
  • скромним, турботливим, милосердним до оточуючих, не ображати інших й захищати слабших, допомагати дітям (сиротам, з особливими потребами), які опинилися у складній життєвій ситуації
  • людяним, справедливим, відповідальним, самостійним у прийнятті рішень
  • наполегливим, цілеспрямованим, сміливим, з умінням самовладати собою
  • сприйнятливим до думки дорослих та однолітків, позитивних і негативних висловлювань, чутливим до зовнішніх впливів на власне фізичне й душевне самопочуття, легко переключатися та пристосовуватися до змін
  • небайдужим до оточуючого, з бажанням вникати у сутність подій та адекватно на них реагувати, здатним утримуватись від необачних слів і дій
  • допитливим, працелюбним, з бажанням та інтересом до різноманітності життя
  • гендерно вихованим, тактовним та уважним до протилежної статі.
  • толерантним до інших думок, поглядів, традицій
  • стриманим від проявів егоїзму, з умінням прощати, цінувати думку і почуття інших
  • креативним, з прагненням діяти на власний розсуд та виявляти неабиякий інтерес до розв'язання складних завдань
  • свідомим до цінності життя з бережливим ставленням до власного здоров'я, рідних людей, товаришів.