Гра дитини

Організація ігрової діяльності дошкільників упродовж дня

Вік дітей, пора року, погодні та природні умови, місце ігор протягом дня, наявність необхідного фізкультурного обладнання та інвентарю - основні чинники при доборі рухливих ігор...

Дистанційні ігри дошкільників - вимога часу. Особливість проведення дистанційних рухливих ігор

Дорослі не завжди всерйоз сприймають переконання науковців про значення спільної з однолітками гри для розвитку дитини. Вони вважають: якщо діти займаються корисними справами, то їхній розвиток відбувається нормально. Батьки й педагоги не завжди помічають, що в житті дітей немає або майже немає ігрової діяльності. Тоді як відсутність гри у дошкільному віці гальмує активний розвиток психічних процесів. У дітей, які не мають досвіду спільної з однолітками гри, гальмується засвоєння норм спілкування. Більшість вихователів правильно зазначать, що гра - це провідний вид діяльності дітей, у якій вони пізнають світ і відображують своє бачення навколишньої дійсності, відчуття...

Обираємо іграшки для дітей. Пам'ятка для дорослих

При виборі іграшок для дошкільників, слід памятати про основні правила...

Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників? Методичний порадник

Згідно сучасних вимог щодо організації життєдіяльності дітей в дошкільному закладі в режимі дня кожної вікової групи передбачений час на самостійну діяльність дітей (див. Режим дня). Вихователю слід пам'ятати, що час, коли дитина просто вільно переміщується груповим приміщенням з кутка в куток, не знайшовши собі заняття за інтересами, проходить для неї спонтанно, безпланово та безрезультатно. По відношенню до дитини - це аморально і негуманно, а по відношенню до вихователя - безвідповідально та непрофесійно. Час перебування дітей в дитячому садку має щоденно плануватися педагогами досить виважено і розумно, і кожній дитині протягом дня слід приділяти максимум уваги...

Створення умов для самостійної ігрової діяльності дітей протягом дня: обмін досвідом

 Ігрова діяльність - найприродніша й водночас найважливіша  діяльність дитини, у дошкільному віці вона є ефективним виховним засобом.  Вихователь, який працює з дітьми, має подба­ти про те, щоб створити умови для гри...

Конспект сюжетно-рольової гри «Поліклініка» («Аптека») для дітей середньої групи

Мета: розкривати значення медичного персоналу; формувати вміння творчо розвивати сюжет гри. Виховувати почуття поваги до професії лікаря. Вчити дітей вміло спілкуватися з однолітками та дорослими під час гри, застосовувати в грі знання про різні способи лікування, добирати атрибути та предмети-замінники; закріплювати назви медичних інструментів...

Конспект сюжетно-рольової гри «Магазин»

Мета: визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри;сприяти розвитку уяви, навичок критичного мислення, пам'яті, уваги та адаптації в житті;уточнити і розширити уявлення дітей про назви овочів, фруктів та призначення овочевого магазину, його працівників, особливості їх роботи (ввічливість, доброзичливе ставлення до покупців, знання товару); виховувати повагу до праці дорослих, ввічливість; активізувати словник дітей...

Роль ігрової діяльності в житті дитини. Консультація для вихователів

 Підкреслюючи провідну роль гри в житті дитини, науковці називають її вищою формою дослідження навколишнього світу, а також основою людської культури. Гра для дошкільняти - зовсім не забава, у ній малюк переживає різноманітні емоції, задовольняє потребу в дії, закріплює знання і пізнає нове, набуває соціального досвіду, засвоює морально-етичні норми. У грі малюк живе і різнобічно розвивається, хоча сам про це й не здогадується, захоплений ігровим процесом і спілкуванням з дорослими та однолітками...

Організація та планування ігрової діяльності в ДНЗ

Для успішного керівництва іграми дітей вихователь повинен володіти різноманітними вміннями, найважливішими серед яких є:

Обладнання сюжетно-рольових ігор в ДНЗ. Методичний порадник

 Перед вихователями ставимо завдання: постійно розширювати й змінювати навколишнє предметне середовище шляхом зміни та доповнення сюжетних ліній гри...

Методичні рекомендації з підготовки та проведення сюжетно-рольових ігор в ДНЗ: обмін досвідом

 Педагогічний колектив Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) приділє важливе значення розвитку сюжетно-рольових ігор дошкільників, активно використовує досвід роботи з даної проблеми  ДНЗ «Усмішка»  міста Здолбунова Рівненської області та радо ділиться своїми здобутками...

Методика керівництва сюжетно-рольовою грою дошкільників. Матеріали семінару-практикуму

Керівництво сюжетно-рольовою грою в нашому дошкільному закладі, як і педагогічний процес загалом, ґрунтується на демократичних засадах, взаємодії і співпраці. Здійснюється у двох основних напрямках...

Організована ігрова діяльність в ДНЗ - важлива передумова для розгортання самостійних ігор дітей та ознайомлення їх з предметним довкіллям

Організована ігрова  діяльність дошкільників посідає особливе місце у системі організованих основних впливів,оскільки власне ігрова діяльність є провідною упродовж усього дошкільного віку. В межах ігрової діяльності відбуваються найважливіші зміни у дитячій психіці: виникають визначні для успішного розвитку новоутворення, максимально виявляються психічні  властивості й процеси, розвиваються ключові риси характеру, започатковуються базові якості особистості, відбувається становлення образу "Я"...

Технологія керівництва сюжетно-рольовими іграми в ДНЗ

Гра, як засіб навчання і виховання дітей, повинна нести їм радість. Вона має бути динамічною і розвиватися від предметного до сюжетного рівня. Педагог повинен впливати на розвиток гри, здійснювати виконання засобами гри освітніх завдань і одночасно зберігати притаманні їй властивості. Вихователь повинен подбати про той навколишній світ, який він має відкрити дитині відповідно до програмових завдань розвитку гри. В першу чергу вихователь повинен подбати про багате розвивальне предметно-ігрове середовище...