Гра дитини
Вік дітей, пора року, погодні та природні умови, місце ігор протягом дня, наявність необхідного фізкультурного обладнання та інвентарю - основні чинники при доборі рухливих ігор...
Дорослі не завжди всерйоз сприймають переконання науковців про значення спільної з однолітками гри для розвитку дитини. Вони вважають: якщо діти займаються корисними справами, то їхній розвиток відбувається нормально. Батьки й педагоги не завжди помічають, що в житті дітей немає або майже немає ігрової діяльності. Тоді як відсутність гри у дошкільному віці гальмує активний розвиток психічних процесів. У дітей, які не мають досвіду спільної з однолітками гри, гальмується засвоєння норм спілкування. Більшість вихователів правильно зазначать, що гра - це провідний вид діяльності дітей, у якій вони пізнають світ і відображують своє бачення навколишньої дійсності, відчуття...
При виборі іграшок для дошкільників, слід памятати про основні правила...
Згідно сучасних вимог щодо організації життєдіяльності дітей в дошкільному закладі в режимі дня кожної вікової групи передбачений час на самостійну діяльність дітей (див. Режим дня). Вихователю слід пам'ятати, що час, коли дитина просто вільно переміщується груповим приміщенням з кутка в куток, не знайшовши собі заняття за інтересами, проходить для неї спонтанно, безпланово та безрезультатно. По відношенню до дитини - це аморально і негуманно, а по відношенню до вихователя - безвідповідально та непрофесійно. Час перебування дітей в дитячому садку має щоденно плануватися педагогами досить виважено і розумно, і кожній дитині протягом дня слід приділяти максимум уваги...
Ігрова діяльність - найприродніша й водночас найважливіша діяльність дитини, у дошкільному віці вона є ефективним виховним засобом. Вихователь, який працює з дітьми, має подбати про те, щоб створити умови для гри...
Мета: розкривати значення медичного персоналу; формувати вміння творчо розвивати сюжет гри. Виховувати почуття поваги до професії лікаря. Вчити дітей вміло спілкуватися з однолітками та дорослими під час гри, застосовувати в грі знання про різні способи лікування, добирати атрибути та предмети-замінники; закріплювати назви медичних інструментів...
Мета: визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри;сприяти розвитку уяви, навичок критичного мислення, пам'яті, уваги та адаптації в житті;уточнити і розширити уявлення дітей про назви овочів, фруктів та призначення овочевого магазину, його працівників, особливості їх роботи (ввічливість, доброзичливе ставлення до покупців, знання товару); виховувати повагу до праці дорослих, ввічливість; активізувати словник дітей...
Підкреслюючи провідну роль гри в житті дитини, науковці називають її вищою формою дослідження навколишнього світу, а також основою людської культури. Гра для дошкільняти - зовсім не забава, у ній малюк переживає різноманітні емоції, задовольняє потребу в дії, закріплює знання і пізнає нове, набуває соціального досвіду, засвоює морально-етичні норми. У грі малюк живе і різнобічно розвивається, хоча сам про це й не здогадується, захоплений ігровим процесом і спілкуванням з дорослими та однолітками...
Для успішного керівництва іграми дітей вихователь повинен володіти різноманітними вміннями, найважливішими серед яких є:
Перед вихователями ставимо завдання: постійно розширювати й змінювати навколишнє предметне середовище шляхом зміни та доповнення сюжетних ліній гри...
Педагогічний колектив Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) приділє важливе значення розвитку сюжетно-рольових ігор дошкільників, активно використовує досвід роботи з даної проблеми ДНЗ «Усмішка» міста Здолбунова Рівненської області та радо ділиться своїми здобутками...
Керівництво сюжетно-рольовою грою в нашому дошкільному закладі, як і педагогічний процес загалом, ґрунтується на демократичних засадах, взаємодії і співпраці. Здійснюється у двох основних напрямках...
Організована ігрова діяльність дошкільників посідає особливе місце у системі організованих основних впливів,оскільки власне ігрова діяльність є провідною упродовж усього дошкільного віку. В межах ігрової діяльності відбуваються найважливіші зміни у дитячій психіці: виникають визначні для успішного розвитку новоутворення, максимально виявляються психічні властивості й процеси, розвиваються ключові риси характеру, започатковуються базові якості особистості, відбувається становлення образу "Я"...
Гра, як засіб навчання і виховання дітей, повинна нести їм радість. Вона має бути динамічною і розвиватися від предметного до сюжетного рівня. Педагог повинен впливати на розвиток гри, здійснювати виконання засобами гри освітніх завдань і одночасно зберігати притаманні їй властивості. Вихователь повинен подбати про той навколишній світ, який він має відкрити дитині відповідно до програмових завдань розвитку гри. В першу чергу вихователь повинен подбати про багате розвивальне предметно-ігрове середовище...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів