Моделювання арифметичних задач: методика
Одним з ефективних прийомів, що дає змогу дошкільникам побачити задачу в цілому і не лише зрозуміти її, а й самостійно знайти правильний розв'язок, є моделювання.
Моделювання в широкому сенсі слова - це заміна дій зі звичайними предметами діями з їх зменшеними зразками, моделями, муляжами, макетами, а також їх графічними замінниками: малюнками, кресленнями, схемами тощо. Креслення є умовним зображенням предметів, їх взаємозв'язків, взаємовідношень величин за допомогою відрізків у певному масштабі. Цей вид моделювання складний для дошкільників. Однак креслення, на якому взаємозв'язок і взаємовідношення передаються приблизно, без точного дотримання масштабу, так зване схематичне креслення або схема, цілком доступне дітям дошкільного віку...
Прикріплені файли
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів