П Л А Н заходів Квасилівського ЗДО (ясла-садок) з охорони життя та безпеки життєдіяльності на 2021-2022 навчальний рік

Додаток 5

до річного плану роботи

П Л А Н

заходів Квасилівського ЗДО (ясла-садок) з охорони життя та безпеки життєдіяльності

на 2021-2022 навчальний рік

з/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

 І. Організаційно-педагогічні заходи

1.

Розробити заходи щодо підготовки ЗДО до роботи в осінньо-зимовий період. Підготувати заклад до опалювального сезону, оформити відповідну документацію.

До 20.08.2021

Завідувач Лисак О.М., заст. завідув.  господарства Ярута О.О.

 

2.

Забезпечувати заклад законодавчими актами та нормативно-технічною документацією з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Вересень

Завідувач

Лисак О.М.

 

3.

Видати наказ «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності» з визначенням відповідальних осіб за пожежну, електробезпеку, безпечну експлуатацію будівель та споруд тощо.

Вересень

Завідувач

Лисак О.М.

 

4.

Переглянути та ввести в дію інструкції посадові, з охорони праці, безпеки життєдіяльності, робочі інструкції для працівників закладу.

Листопад

Завідувач

Лисак О.М.,

керівники структурних підрозділів

 

5.

Призначити відповідального за організацію роботи з профілактики дитячого травматизму.

 

Завідувач Лисак О.М.

 

6.

Видання наказу про попередження дитячого травматизму.

Вересень Квітень 

Завідувач

Лисак О.М.

 

7.

Своєчасно проводити розслідування кожного нещасного випадку (в побуті та під час освітнього процесу з працівниками закладу відповідно до чинних Положень)

За потребою

Завідувач Лисак О.М.

 

8.

Забезпечити виконання вимог БКДО та освітньої програми з розділу «Безпека життєдіяльності дошкільників».

Упродовж року

Завідувач

Лисак О.М.,  вихователь-методист

Семенюк Р.Ф., вихователі

 

9.

Поповнювати банк даних матеріалами щодо охорони життя та здоров'я дітей з розділів:

-      протипожежна безпека;

-      дорожньо-транспортний рух;

-      безпека життєдіяльності.

1р/міс

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф., вихователі

 

10.

Забезпечення оснащення ЗДО розробками, наочними та методичними посібниками, літературою з питань безпеки життєдіяльності дошкільників, попередження дитячого травматизму.

Вересень та

протягом року

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф.,

вихователі,

батьки

 

11.

Обладнання в методичному кабінеті розвивального осередку «Азбука безпеки дошкільника». Оновлення навчально-демонстраційного матеріалу з проблеми.

Вересень та

протягом року

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

12.

Оновлення теки матеріалів «Азбука безпеки дошкільника».

Жовтень- листопад

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

13.

Добірка дидактичних ігор з БЖД для різних вікових груп з комплектами розрізного дидактичного матеріалу на індивідуальних картках з метою  індивідуально-диференційованого навчання дошкільників.

Жовтень- листопад та

протягом року

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф.,

вихователі

 

14.

Залучення до роботи з попередження дитячого травматизму працівників ДАІ, протипожежної служби, медиків та інших фахівців.

у Тижні  безпеки дитини

Завідувач

Лисак О.М.,  вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

15.

Виготовлення дидактичного матеріалу для занять з ОБЖД та валеології.

1р\міс

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф., вихователі

 

16.

Складання плану роботи з проведення Тижнів безпеки дитини  в ЗДО.

Жовтень, квітень

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

17.

Поповнення методкабінету матеріалами кращого досвіду роботи колег ЗДО міста Рівне, області, України з проблеми.

Упродовж

року

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

18.

Активізація роботи педагогічного колективу щодо залучення батьків дошкільників до збереження життя, здоров'я дітей, запобігання дитячого травматизму.

Постійно

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф., 

сестра м/с

Решетнік Ю.,

вихователі

 

 ІІ. Навчання/інструктажі з охорони праці

1.

Проводити навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності з працівниками.

За графіком

Керівники структурних підрозділів

 

2.

Проводити вступні інструктажі з новопризначеними працівниками. 

Перед початком роботи

Завідувач Лисак О.М.

 

3.

Проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці з: педагогічними працівниками; помічниками вихователів; технічним персоналом; працівниками харчоблоку.

2р/рік

Керівники структурних підрозділів

 

4.

Проводити цільові та позапланові інструктажі з працівниками.

Упродовж року, перед початком ремонтних робіт

Керівники структурних підрозділів

 

5.

Контроль за проведенням інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності.              

 

Упродовж року

Завідувач

Лисак О.М.        

 

6.

Надавати консультативну допомогу працівникам закладу з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.

Упродовж року

Відповідальні за охорону праці

 

 ІІІ. Масові заходи 

1.

Впроваджувати досвід роботи вихователя Сенюк Н.Г. «Формування безпеки життєдіяльності дошкільників» та її систему роботи з ОБЖД з дошкільниками за розділами:

  • Дитина і побут
  • Дитина і вулиця
  • Дитина і гра
  • Дитина і природа
  • Дитина і її здоров'я

Упродовж

року

Вихователі усіх вікових груп

 

2.

Введення до розкладу занять заняття з основ здоров'я (валеології, безпеки життєдіяльності) в усіх вікових групах.

2р/міс

Вихователь-методист Семенюк Р.Ф.,  вихователі

 

3.

Організація та проведення конкурсу малюнків з проблеми «Безпека життєдіяльності» з активним залученням батьків вихованців.

Жовтень,

квітень

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф., вихователі

 

4.

Оперативний контроль «Охорона праці та дотримання правил безпеки життєдіяльності».

Жовтень, січень, лютий, квітень

Завідувач

Лисак О.М.,

вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

5.

Проведення Тижнів безпеки дитини.

Жовтень,

квітень

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф., вихователі

 

6.

Проведення адміністративних та виробничих нарад, які включають питання  щодо охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки.

1р/міс

Завідувач 

Лисак О.М.

 

 ІV. Безпечна експлуатація будівель та споруд

1.

Призначити відповідального за безпечний стан будівель і споруд, ознайомити з обов'язками, організувати його навчання.

До 01.09.

Завідувач 

Лисак О.М.

 

2.

Проводити систематичні спостереження за станом будівель і споруд відповідно до Положення про ВСЗЯО.

 

Заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

3.

Перевірити безпечність та раціональність  улаштування території ЗДО.

До 01.09. та до 01.06.

Заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

4.

Перевірити забезпечення розумних пристосувань для дітей з ООП (у разі наявності таких дітей).

До 01.09.

Завідувач 

Лисак О.М.,

заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

5.

Перевірити забезпечення комфортного повітряно-теплового режиму у ЗДО, належного освітлення, водопостачання/водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

До 01.09. та упродовж року

Заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

6.

Перевірити відповідність обладнання групових приміщень зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам.

До 01.09. та упродовж року

Сестра м/с Решетнік Ю.Л., вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

7.

Перевірити забезпечення дошкільників необхідним обладнанням, іграшками, посібниками у відповідності до освітньої програми.

До 01.10

Вхователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

8.

Здійснити заходи із забезпечення надійного кріплення спортивного та ігрового обладнання.

Постійно

Завідувач 

Лисак О.М.,

заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

9.

Проводити ремонт виробничих будівель і споруд з метою підтримання чи відновлення початкових експлуатаційних якостей як будівлі в цілому, так і її окремих конструкцій.

Протягом червня-липня

Заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

10.

Провести утеплення приміщень дошкільного закладу.

До 15.10.

Заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

11.

Проводити огляд дитячих майданчиків та території ЗДО перед виходом дітей на вулицю.

Щоденно

Двірник,

вихователі

 

 V. Електробезпека

1.

Призначити відповідального за електрогосподарство, ознайомити з обов'язками, організувати його навчання.

До 01.09.

Завідувач 

Лисак О.М.

 

2.

Організувати проведення електротехнічних вимірів опору заземлюючих пристроїв, опору ізоляції електропроводів.

Щорічно

до 01.11.

Заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

3.

Забезпечити утримання електромереж, електроарматури, електросилових шаф, освітлювальних електрощитів відповідно до вимог ПТЕ, ПТБ.

Упродовж року

Відповідальна особа

 

4.

Забезпечити наявність схеми електропостачання, паспорта заземлюючих пристроїв та робочої схеми занулення електрообладнання.

Упродовж року

Відповідальна особа

 

5.

Забезпечити робочі місця засобами захисту від ураження електрострумом (дерев'яний настил чи діелектричні килимки, спеціальне взуття, рукавиці, інструменти з ізольованими ручками).

Упродовж року

Заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

6.

Перевірити стан усіх електророзеток та написів «220 В».

До 01.10.

Відповідальнаособа

 

7.

Провести інструктаж з електробезпеки з працівниками.

До 01.09.

Відповідальна особа

 

8.

Перевірити стан електромеханічного обладнання та його відповідність вимогам охорони праці, безпеки життєдіяльності.

 

 

До 01.09.

Завідувач 

Лисак О.М.,

заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

9.

Провести заходи по заміні застарілого електрообладнання на харчоблоці та пральні. Скласти графік проведення планово-запобіжних робіт щодо ремонту обладнання.

До 01.09.

Відповідальнаособа за охорону праці

 

 VІ. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика отруєнь та професійних захворювань.

1.

Організувати проведення обов'язкового медогляду працівників відповідно до Положення.

 

 

2 рази на рік

 

 

Завідувач 

Лисак О.М.,

сестра м/с

Решетнік Ю.Л.

 

2.

Забезпечити виконання заходів щодо дотримання протиепідемічного режиму.

 

 

 

Постійно

 

Завідувач 

Лисак О.М.,

сестра м/с

Решетнік Ю.Л.
Жук Н.О.

 

3.

Забезпечити працівників знешкоджувальними миючими засобами, спецодягом.

До 01.09. та упродовж року

Завідувач 

Лисак О.М.,

заст. завідув. господарства Ярута О.О.

 

4.

Забезпечити поповнення медичних аптечок необхідними ліками і медикаментами згідно норм.

Упродовж року

Сестра м/с Решетнік Ю.Л., Жук Н.О.

 

5.

Забезпечити дезінфекцію, дератизацію приміщень

Упродовж року

Сестра м/с Решетнік Ю.Л., Жук Н.О.

 

6.

Організувати в закладі безпечний питний, повітряний, температурний, світловий режими.

Упродовж року

Завідувач Лисак О.М.,

сестра м/с Решетнік Ю.Л., Жук Н.О.

 

7.

Підтримання належних умов для безпечного, нешкідливого утримання дітей в дошкільному закладі та надання їм системи необхідних знань, умінь та навичок, враховуючи їх вікові особливості та стан здоров'я.

Упродовж

року

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф., вихователі

 

8.

Оновлення екрану здоров'я, листків здоров'я; маркування меблів, рушників, постільної білизни.

Жовтень

Сестра м/с

Решетнік Ю.Л.,

Жук Н.О.,  інстр. з ф-ри

Момоток Т.Р.,

вихователі

 

 VІІ. Пожежна безпека

1.

Призначити відповідального за пожежну безпеку в ЗДО, ознайомити з обов'язками, організувати проходження ним навчання.

До 01.09.

Завідувач Лисак О.М.

 

2.

Забезпечити наявність планів евакуації працівників та вихованців із ЗДО на випадок пожежі.

До 01.09.

Відповідальна особа

 

3.

Провести практичне заняття «Сигнал «Увага всім!» з відпрацюванням плану евакуації.

Жовтень, квітень

Завідувач Лисак О.М., вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

4.

Провести заняття з користування первинними засобами пожежогасіння.

Жовтень, квітень

Завідувач Лисак О.М., 

заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

5.

Провести ревізію укомплектування пожежного щита        .

Жовтень, квітень

Заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

6.

Ознайомити працівників з порядком оповіщення про пожежу

До 01.09

Відповідальна особа

 

7.

Забезпечити сторожів списком посадових осіб із зазначенням їхніх номерів телефонів, домашньої адреси

.

До 01.09

Заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

8.

Видати накази про заборону паління у закладі, про зберігання легкозаймистих  та горючих речовин.

До 01.09

Завідувач Лисак О.М.

 

9.

Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з Правилами пожежної безпеки.

 

Упродовж року

Заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

10.

Забезпечити своєчасне виконання робіт/заходів з протипожежного захисту згідно з приписами державного пожежного нагляду, рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

 

Упродовж року

 

Завідувач Лисак О.М,

заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

 VІІІ. Харчоблок

1.

Видати наказ про організацію дитячого харчування у ЗДО.

До 01.09

Завідувач Лисак О.М.

 

2.

Забезпечити умови для  якісного харчування дітей у ЗДО, що відповідає  їхнім потребам.

Упродовж року

Завідувач Лисак О.М.

 

3.

Зберігати добові проби готових страв у холодильнику відповідно до вимог.

Упродовж року

Шеф-кухар

 

 

4.

Здійснювати бракераж сирої та готової продукції, результати заносити до відповідних журналів.

Упродовж року

Сестра м/с

Решетнік Ю.Л.,

Жук Н.О.

 

5.

Вести необхідну документацію згідно із вимогами  нормативних документів НАССР.

Упродовж року

Сестра м/с

Решетнік Ю.Л.,

Жук Н.О.

 

 IX. Контроль за виконанням вимог з охорони праці та безпеки життєдіяльності

1.

Аналіз виконання комплексного плану заходів щодо організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗДО.

1р/міс

Завідувач

Лисак О.М.,

заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

2.

Вивчення стану документації з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ЗДО.

1р/міс

Завідувач

Лисак О.М.,

вихователь-методист Семенюк Р.Ф.,

заст. завідув. господарства

Ярута О.О.

 

3.

Контроль виконання колективного договору з розділу «Охорона праці та безпека життєдіяльності»

Грудень

Завідувач

Лисак О.М.,

громадський інспектор

 

4.

Контроль безпечності використання в освітньому процесі технічних засобів навчання.

Щотижня

Вихователь-методист

Семенюк Р.Ф.

 

5.

Контроль за виконанням вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

Упродовж року

Завідувач

Лисак О.М.,

заст. завідув.

господарства

Ярута О.О., вихователь-методист Семенюк Р.Ф.

 

6.

Перевірити наявність актів-дозволів на проведення занять у  спортзалі, музичній залі, актів перевірки стану обладнання тощо

До 01.09.

Комісія

 

7.

Перевірити готовність до нового навчального року всіх будівель та приміщень ЗДО.

До 01.09.

Комісія