Планування ранкових зустрічей у ЗДО: працюємо по-новому. Методичні рекомендації

Методичні рекомендації для вихователів і батьків 

Практика ранкових зустрічей у Новій українській школі є однією з успішних практик, що допомагає вчителю у створенні спільноти в класі: створення позитивних взаємин між дітьми і дорослими у класі; формування навичок спілкування (вміння розмовляти і слухати); сприяння створенню у класі позитивного настрою,  позитивної поведінки та позитивного ставлення один до одного; сприяння формуванню цілісного колективу. Практику ранкових зустрічей дітей рекомендується сьогодні дещо по-новому проводити і в закладах дошкільної освіти.

Ранкові зустрічі - це запланований, структурований збір групи, сидячи або стоячи у колі, тривалістю 20-25 хвилин, який надає змогу кожній дитині опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички. Така форма спілкування об'єднує соціальне, емоційне та інтелектуальне навчання кожного члена групи, що сприяє  розвитку почуття доброти, емпатії і включення в освітній процес.  Мета ранкових зустрічей - підготувати дітей до робочого дня.

 

 

Прикріплені файли