Планування ранкових зустрічей у ЗДО: працюємо по-новому. Методичні рекомендації
Методичні рекомендації для вихователів і батьків
Практика ранкових зустрічей у Новій українській школі є однією з успішних практик, що допомагає вчителю у створенні спільноти в класі: створення позитивних взаємин між дітьми і дорослими у класі; формування навичок спілкування (вміння розмовляти і слухати); сприяння створенню у класі позитивного настрою, позитивної поведінки та позитивного ставлення один до одного; сприяння формуванню цілісного колективу. Практику ранкових зустрічей дітей рекомендується сьогодні дещо по-новому проводити і в закладах дошкільної освіти.
Ранкові зустрічі - це запланований, структурований збір групи, сидячи або стоячи у колі, тривалістю 20-25 хвилин, який надає змогу кожній дитині опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички. Така форма спілкування об'єднує соціальне, емоційне та інтелектуальне навчання кожного члена групи, що сприяє розвитку почуття доброти, емпатії і включення в освітній процес. Мета ранкових зустрічей - підготувати дітей до робочого дня.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів