План роботи Школи молодого вихователя Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2017-2018 навчальний рік

Провідна проблема «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості дошкільника»

Мета: підвищення професійної майстерності молодих педагогів.

Керівник ШМВ: вихователь вищої кваліфікаційної категорії Меланчук Л.М.

Зміст роботи

Дата

Відповідальні

Першоджерела

для опрацювання

І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інноваційність освітнього процесу, побудованого на інтеграційних засадах

1. Спільний план роботи наставників та молодих вихователів на навчальний рік. (Обговорення)

2. Календарно-перспективне планування освітньої роботи в ДНЗ за блочно-тематичним принципом. (Обговорення в «загальному колі»).

3. Інтегроване заняття як основна форма інтегрованої навчально-пізнавальної діяльності в ЗДО. (Методичні рекомендації, мультимедійна презентація)

Практична частина:

-  Перегляд та аналіз інтегро-ваного заняття в молодшій групі на тему «Моя сім'я. Ми - маленькі помічники»;

-  Інтерактивна вправа «Виправ помилку» (вправляння у пра-вильному формулюванні інте-грованих занять та їх тематики);

- Анкетування педагогів на визначення їх професійної компетентності.

28.11.2017

 

Меланчук Л.М.

 

Семенюк Р.Ф.

 

 

Семенюк Р.Ф.

 

 

 

Козлова М.В.

 

 

Рудяк Т.М.

 

Меланчук Л.М.

1.    БКДО (2012);

2.    Програма «Я у Світі» (2014).

3.    Все про сучасне заняття в ДНЗ. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет).

 

Домашнє завдання:

- придбати папку та 30 файлів для оформлення портфоліо;

- написати свою коротку автобіографію та долучити фото для сайту (в електрон-ному варіанті); підібрати своє життєве кредо, сенс життя, улюблений вислів:

-  Цімох А.В.

Максименко О.А.,  

Станіцька Т.С.,

Павлусь М.М.

ІІ.

Організована та самостійна діяльність дітей в ЗДО

1.  Про результати анкетування педагогів-початківців та шляхи вдосконалення їх професійної майстерності.

(Інформаційне повідомлення)  

2.  Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників. (Інтерактивний семінар-практикум для вихователів-початківців

3.  Структура сучасного заняття в закладі дошкільної освіти. (Пам'ятка для педагога-початківця)

4.  Змінилися вимоги до сучасного вихователя в рамках впровадження освітньої реформи «Нова українська школа». (Обговорення в загальному колі)

Практична частина:

-  Експрес-опитування молодих педагогів з проблеми «Організована та самостійна діяльність дітей в ЗДО» (Опитування та аналіз)          

24.01.2018

 


Меланчук Л.М.

 

Семенюк Р.Ф., наставники

 

 

Меланчук Л.М.

 

Семенюк Р.Ф.

 

 

 

Меланчук Л.М.

Семенюк Р.Ф.

 

1.   БКДО (2012).

2.   Програма «Я у Світі» (2014).

3.   Все про сучасне заняття в ДНЗ. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет).

4.Інструктивно-методичні рекомендації МОНУ «Про організовану і самостійну діяльність у дошкільному навчальному закладі»

5. Інтернетресурс.

Домашнє завдання:

-  Опрацювати  інструктивно-методичні рекомендації МОНУ «Про організовану і самостійну діяльність у дошкільному навчальному закладі»

(за посиланням на сайті ЗДО)

 

ІІІ.

Педагогічна діагностика

1.  Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (Мультимедійна презентація)

2.  Методи педагогічної діагно-стики в ЗДО (Пам'ятка).

3.  Практична частина:

Тренінгові заняття:

  • заповнення протоколів оцінювання рівнів розвитку дітей;
  • освоєння методики вивчення компетенцій дошкільника;
  • опрацювання отриманих результатів з введенням даних протоколів у програму.

 

18.04.2016

 Семенюк Р.Ф.

 

Меланчук Л.М.

 

 

Меланчук Л.М.

вихователі-початківці

 

 

1. БКДО (2012).

2.   Програма «Я у Світі» (2014).

3. Лист МОН України від 06 листопада 2015 року №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

4. І. Карабаєва, Н. Савінова. Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини. Мет. рекомендації.- К.:, ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2016.

5. Інтернетресурс.

Домашнє завдання:

-  опрацювати критерії оцінювання рівня знань дітей за всіма освітніми лініями на свою вікову групу. 


Склад слухачів 
Школи молодого спеціаліста: 

1.  Ольга Ярославівна Денисюк- вихователь середньої групи  (наставник - Грухаль Марія Корніївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);

2.  Рудяк Тетяна Миколаївна - вихователь старшої групи  (наставник - Шевчук Надія Семенівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);

3.  Бернацька Галина Юріївна - вихователь старшої групи (наставник - Шум Марія Миколаївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії);

4.  Максименко Олена Анатоліївна - вихователь середньої групи  (наставник - Яремчук Валентина Василівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії).

5.  Станіцька Тетяна Сергіївна - вихователь середньої групи (наставник - Меланчук Лариса Михайлівна, вихователь вищої категорії);

6.  Павлусь Марина Миколаївна - практичний психолог (наставник - Семенюк Раїса Федорівна, вихователь-методист вищої категорії)

Завдання Школи молодого спеціаліста: 

1.  Сприяти швидкій педагогічній адаптації молодих педагогів.

2.  Задовольняти потребу молодих вихователів в активному пізнанні особливостей організації освітнього процесу в ДНЗ.

3.  Добитися максимальної самовіддачі від молодих педагогів для покращення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог.

4.  Озброїти молодих педагогів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.

5.  Створити умови для подальшого особистісного становлення та зростання кожного молодого педагога.

6.  Розвивати вміння працювати з програмно-методичним та навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу.