План роботи Школи молодого вихователя Квасилівського ЗДО (ясла-садок) на 2017-2018 навчальний рік
Провідна проблема «Вплив педагогічної майстерності на формування особистості дошкільника»
Мета: підвищення професійної майстерності молодих педагогів.
Керівник ШМВ: вихователь вищої кваліфікаційної категорії Меланчук Л.М.
№ |
Зміст роботи |
Дата Відповідальні |
Першоджерела для опрацювання |
І.
|
Інноваційність освітнього процесу, побудованого на інтеграційних засадах 1. Спільний план роботи наставників та молодих вихователів на навчальний рік. (Обговорення) 2. Календарно-перспективне планування освітньої роботи в ДНЗ за блочно-тематичним принципом. (Обговорення в «загальному колі»). 3. Інтегроване заняття як основна форма інтегрованої навчально-пізнавальної діяльності в ЗДО. (Методичні рекомендації, мультимедійна презентація) Практична частина: - Перегляд та аналіз інтегро-ваного заняття в молодшій групі на тему «Моя сім'я. Ми - маленькі помічники»; - Інтерактивна вправа «Виправ помилку» (вправляння у пра-вильному формулюванні інте-грованих занять та їх тематики); - Анкетування педагогів на визначення їх професійної компетентності. |
28.11.2017
Меланчук Л.М.
Семенюк Р.Ф.
Семенюк Р.Ф.
Козлова М.В.
Рудяк Т.М.
Меланчук Л.М. |
1. БКДО (2012); 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Все про сучасне заняття в ДНЗ. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет).
Домашнє завдання: - придбати папку та 30 файлів для оформлення портфоліо; - написати свою коротку автобіографію та долучити фото для сайту (в електрон-ному варіанті); підібрати своє життєве кредо, сенс життя, улюблений вислів: - Цімох А.В. - Максименко О.А., - Станіцька Т.С., - Павлусь М.М. |
ІІ. |
Організована та самостійна діяльність дітей в ЗДО 1. Про результати анкетування педагогів-початківців та шляхи вдосконалення їх професійної майстерності. (Інформаційне повідомлення) 2. Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників. (Інтерактивний семінар-практикум для вихователів-початківців) 3. Структура сучасного заняття в закладі дошкільної освіти. (Пам'ятка для педагога-початківця) 4. Змінилися вимоги до сучасного вихователя в рамках впровадження освітньої реформи «Нова українська школа». (Обговорення в загальному колі) Практична частина: - Експрес-опитування молодих педагогів з проблеми «Організована та самостійна діяльність дітей в ЗДО» (Опитування та аналіз) |
24.01.2018
Меланчук Л.М.
Семенюк Р.Ф., наставники
Меланчук Л.М.
Семенюк Р.Ф.
Меланчук Л.М. Семенюк Р.Ф. |
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Все про сучасне заняття в ДНЗ. Матеріали на допомогу молодому вихователю (Методичний кабінет). 4.Інструктивно-методичні рекомендації МОНУ «Про організовану і самостійну діяльність у дошкільному навчальному закладі» 5. Інтернетресурс. Домашнє завдання: - Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації МОНУ «Про організовану і самостійну діяльність у дошкільному навчальному закладі» (за посиланням на сайті ЗДО)
|
ІІІ. |
Педагогічна діагностика 1. Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку (Мультимедійна презентація) 2. Методи педагогічної діагно-стики в ЗДО (Пам'ятка). 3. Практична частина: Тренінгові заняття:
|
18.04.2016 Семенюк Р.Ф.
Меланчук Л.М.
Меланчук Л.М. вихователі-початківці
|
1. БКДО (2012). 2. Програма «Я у Світі» (2014). 3. Лист МОН України від 06 листопада 2015 року №1\9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» 4. І. Карабаєва, Н. Савінова. Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини. Мет. рекомендації.- К.:, ТОВ «МЦФЕР-Україна», 2016. 5. Інтернетресурс. Домашнє завдання: - опрацювати критерії оцінювання рівня знань дітей за всіма освітніми лініями на свою вікову групу. |
Склад слухачів Школи молодого спеціаліста:
1. Ольга Ярославівна Денисюк- вихователь середньої групи (наставник - Грухаль Марія Корніївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);
2. Рудяк Тетяна Миколаївна - вихователь старшої групи (наставник - Шевчук Надія Семенівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії, звання «вихователь-методист»);
3. Бернацька Галина Юріївна - вихователь старшої групи (наставник - Шум Марія Миколаївна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії);
4. Максименко Олена Анатоліївна - вихователь середньої групи (наставник - Яремчук Валентина Василівна, вихователь вищої кваліфікаційної категорії).
5. Станіцька Тетяна Сергіївна - вихователь середньої групи (наставник - Меланчук Лариса Михайлівна, вихователь вищої категорії);
6. Павлусь Марина Миколаївна - практичний психолог (наставник - Семенюк Раїса Федорівна, вихователь-методист вищої категорії)
Завдання Школи молодого спеціаліста:
1. Сприяти швидкій педагогічній адаптації молодих педагогів.
2. Задовольняти потребу молодих вихователів в активному пізнанні особливостей організації освітнього процесу в ДНЗ.
3. Добитися максимальної самовіддачі від молодих педагогів для покращення освітнього процесу відповідно до сучасних вимог.
4. Озброїти молодих педагогів дидактичними знахідками, виховними ідеями, педагогічними скарбами, які б сприяли підняттю педагога на нову сходинку фахового зростання.
5. Створити умови для подальшого особистісного становлення та зростання кожного молодого педагога.
6. Розвивати вміння працювати з програмно-методичним та навчально-методичним забезпеченням освітнього процесу.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів