Знавці казок. Відкритий перегляд заняття-брейн-рингу в середній групі № 2. Творчий звіт вихователя з індивідуальної проблеми самоосвіти
04 лютого 2020 року, в рамках вивчення системи роботи вихователя, який атестується (вихователь Нестерчук А.Ф.), відбулося садове методичне об'єднання вихователів з відкритим переглядом у середній групі №2 заняття-брейн-рингу з елементами театралізованої діяльності на тему «Знавці казок».
Вихователь Нестерчук А.Ф. провела цікаву і нетрадиційну форму роботи з вихованцями. У брейн-рингу змагалися дві команди: «Казкарі» та «Чаклуни». Сьогодні вони успішно вирішували ряд проблемних завдань за змістом знайомих казок, у яких часто було щось переплутано. Ось і приходилося гравцям напружувати свої голівки, щоб успішно вирішити всі завдання семи раундів і отримати перемогу.
Найскладнішим виявилося завдання сьомого раунду - «Маленькі актори», де потрібно було за допомогою мнемотаблиць вибрати знайому казку і розіграти її за ролями. Вихователь звернулася до досвіду дітей, запропонувала їм пригадати, як вони неодноразово ставили цікаві вистави і це їм дуже подобалося. А сьогодні вони мають постаратися і показати виставу для гостей, присутніх на брейн-рингу. Отож, усім присутнім пощастило безкоштовно побувати на досить цікавій виставі у «Казкарів» та «Чаклунів», яка називається «Коза-дереза», і помилуватися незабутнім артистизмом маленьких акторів...
Поки малята розглядали свої чесно зароблені призи, вихователь Нестерчук А.Ф. провела творчий звіт-презентацію досвіду роботи з індивідуальної проблеми самоосвіти «Театралізована діяльність як умова формування діамонологічної компетенції дошкільників». Представила колегам теоретичні і практичні матеріали з даної проблеми, зосередила увагу на її актуальності та презентувала кращі напрацювання конспектів занять, театралізованих ігор, різних видів театрів, дидактичного матеріалу і посібників для театралізованої діяльності у ЗДО...
Досвід роботи вихователя Нестерчук А.Ф. з індивідуальної теми самоосвіти схвалений садовим методичним об'єднанням вихователів і рекомендований для подальшого впровадження у практику роботи інших колег ЗДО.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів