З чого зроблений посуд? Інтегроване заняття в середній групі №9
30 грудня 2020 року в середній групі №9 (вихователь Вернюк С.В.) відбулося інтегроване заняття на тему «З чого зроблений посуд?». Вихователь використала достатньо наочного матеріалу для збагачення знань дітей про посуд: фарфоровий, пластиковий, скляний, глиняний тощо. Для змістовного розкриття теми й закріплення знань та уявлень дітей про посуд вихователь використала ефективні педагогічні технології:
- інтерактивна бесіда про сучасний та старовинний посуд, його різновиди;
- демонстрація зразків посуду та його обстеження дітьми;
- метод запитань-відповідей з використанням інтерактивної вправи «Мікрофон»;
- читання та обговорення оповідання С. Васильченко «Неслухняний глечик»;
- інтерактивна вправа «Що було б, якби...?» (не стало посуду);
- мовленнєві вправи: «Посуд який?» (добірка слів-означень), «Для чого потрібен посуд?» (складання складнопідрядних речень зі сполучником щоб);
- музично-рухлива гра «Зима»;
- розмальовування силуету глечика за допомогою відомих технік образотворення.
Таким чином, на занятті діти закріпили знання та отримали нову «порцію знань» і життєвого досвіду про різновиди посуду - сучасного та старовинного, його призначення та матеріал, з якого посуд виготовлений; вчилися бережному відношенню до посуду. Діти були досить активними, уважними та допитливими. Заняття проведене з користю для дошкільнят.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів