Вивчення системи роботи вихователя Софії ЛЕВКОВИЧ. Перегляд інтегрованого заняття на тему «Коли Земля радіє, а коли сумує?» в середній групі №4

10.11.2021

10 листопада 2021 року, в рамках вивчення професійної діяльності педагога, який атестується, був здійснений перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом природничо-екологічних завдань на тему «Коли Земля радіє, а коли сумує?» в середній групі № 4 (вихователь Софія ЛЕВКОВИЧ). Вихователь приділила достатньо уваги формуванню навичок дітей, орієнтованих на сталий розвиток, збагачуючи їх знання про планету Земля, корисні та шкідливі фактори для нашої планети та як їм запобігти, закріплюючи знання та практичний досвід вихованців про правила поведінки у природі.

На швидкісній "ракеті" дошкільнята потрапили у Космос, звідки розглянули нашу планету, її блакитний колір на глобусі (річки, моря, океани), коричневий колір (гори), жовтий колір (пустелі), зелений колір (ліси, луки, джунглі). А допомогли дітям помилуватися красою планети Земля вдало підібрані вихователем слайди, які вони дуже уважно розглядали та за якими уважно спостерігали.

Маленькі дошкільнята помилувалися красою планети та нашої України. Проте дуже засумували, коли побачили забруднену річку, а тому відразу вирішили її почистити (Дидактична гра «Сортуємо сміття»). А ще діти із Космосу побачили пожежу у лісі, задимлення повітря від спалення листя та сміття, вирубку лісів, які були надійною домівкою для звірів, птахів, комах... А також діти дізналися на занятті про те, що ліс - легені Землі і потрібен людям для дихання чистим повітрям.

Із великою цікавістю та пізнавальною активністю дошкільнята пограли у дидактичну гру «Коли Земля радіє, а коли сумує?» та дружно вивели важливі правила для збереження планети Земля:

1. Не можна засмічувати планету та викидати сміття у річку.

2. Не можна забруднювати повітря - палити листя та ліс.

3. Не можна вирубувати ліс.

4. Потрібно садити дерева та квіти.

Технологія формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток та адекватну поведінку дітей у природокористуванні досить вдало і результативно використана вихователем. Було дуже цікаво дітям, а дорослим  - спостерігати за їхньою реакцією та пізнавальною активністю...