Вивчення системи роботи вихователя Інни УКРАЇНЕЦЬ. Перегляд заняття з ознайомлення із соціальним довкіллям на тему «Добрі справи взимку: професія двірника» у середній групі №13

09.12.2021

09 грудня 2021 року, у рамках вивчення професійної діяльності педагога, який атестується, відбувся перегляд заняття з ознайомлення із соціальним довкіллям на тему «Добрі справи взимку: професія двірника» у середній групі №13 (вихователь Інна УКРАЇНЕЦЬ). Для засвоєння знань та практичного досвіду дошкільників з тематики, яка розглядалася на занятті, вихователь ефективно використала ряд технологій, методів та прийомів:

  • зацікавлювальний момент - прихід на заняття Зими, яка принесла легенькі і пухнасті сніжинки;
  • дихальні вправи «Дмухаємо на сніжинки» (Які вони? Який сніг?);
  • розгляд сюжетних картин про зиму та бесіда за їх змістом;
  • дослідницько-пошукова діяльність «Що станеться зі снігом у приміщенні? Чому тане сніг?»
  • розповідь вихователя про професію двірника з розглядом сюжетної картини;
  • відгадування загадок про робочий інвентар для двірника;
  • проблемні запитання: «Чи важка робота у двірника? Чому ви так думаєте? Як ми можемо допомогти двірнику?»;
  • тематична фізкультхвилинка;
  • ігрові методи: дидактична гра «Що потрібне/не потрібне для роботи двірника?», дидактична гра «Приберемо сміття (сніг)» (на формування навичок сталого розвитку);
  • самостійна робота за столами на картках-розмальовках «Двірник замітає сміття»;
  • інтерактивна вправа «Що було б, якби не було професії двірника?»;
  • заключна бесіда «Які добрі справи робить двірник узимку? Які добрі справи робите ви, діти?»

Дошкільнята були досить уважні та допитливі, активні і зацікавлені, тому що вихователь доклала максимум зусиль для доступного і змістовного розкриття теми заняття.