Виховуємо працелюбність за спадщиною В.О. Сухомлинського. Праця в природі з дітьми середньої групи № 10

02.10.2019

«Праця стає великим вихователем, коли вона входить у духовне життя наших вихованців, дає радість дружби і товариства, розвиває допитливість, народжує хвилюючу радість подолання труднощів, відкриває все нову і нову красу в навколишній світ» - писав мудрий педагог В.О. Сухомлинський.

Заклад дошкільної освіти для дитини є першою сходинкою на шляху підготовки майбутнього трудівника. Саме в цей дошкільний вік вихователь Грухаль М.К. залучає своїх вихованців до посильної праці в природі: на майданчику, у саду, на городі, у квітнику, виховуючи позитивні взаємостосунки між дітьми в процесі трудової діяльності та вміння працювати в колективі. Наслідуючи спадщину В. Сухомлинського, вихователь формує у своїх вихованців інтерес до різних видів дитячої праці, оскільки виховання працею - один із провідних чинників виховання працелюбності (звички до трудових зусиль, готовності брати участь у трудовій діяльності, вміння доводити розпочату справу до кінця).

02 жовтня 2019 року діти середньої групи № 10 старанно попрацювали на своєму квітнику: обрізали сухе листя та траву, зібрали насіння чорнобривців та прибрали клумбу від сухого сміття. Працювати було цікаво і весело. До того ж їхній квітник став чистий і привабливий. А кущик червоної калини, що росте на квітнику, щедро обдарував діток соковитими ягідками калини: ростіть здоровими і працелюбними, дітки!...