Виховуємо працелюбність за спадщиною В.О. Сухомлинського. Праця в природі з дітьми середньої групи № 10
«Праця стає великим вихователем, коли вона входить у духовне життя наших вихованців, дає радість дружби і товариства, розвиває допитливість, народжує хвилюючу радість подолання труднощів, відкриває все нову і нову красу в навколишній світ» - писав мудрий педагог В.О. Сухомлинський.
Заклад дошкільної освіти для дитини є першою сходинкою на шляху підготовки майбутнього трудівника. Саме в цей дошкільний вік вихователь Грухаль М.К. залучає своїх вихованців до посильної праці в природі: на майданчику, у саду, на городі, у квітнику, виховуючи позитивні взаємостосунки між дітьми в процесі трудової діяльності та вміння працювати в колективі. Наслідуючи спадщину В. Сухомлинського, вихователь формує у своїх вихованців інтерес до різних видів дитячої праці, оскільки виховання працею - один із провідних чинників виховання працелюбності (звички до трудових зусиль, готовності брати участь у трудовій діяльності, вміння доводити розпочату справу до кінця).
02 жовтня 2019 року діти середньої групи № 10 старанно попрацювали на своєму квітнику: обрізали сухе листя та траву, зібрали насіння чорнобривців та прибрали клумбу від сухого сміття. Працювати було цікаво і весело. До того ж їхній квітник став чистий і привабливий. А кущик червоної калини, що росте на квітнику, щедро обдарував діток соковитими ягідками калини: ростіть здоровими і працелюбними, дітки!...
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів