Колективний перегляд заняття-квесту "Врятуємо нашого Колобка" у групі раннього віку № 13 (вихователь Галина БЕРНАЦЬКА)
18 січня 2024 року у групі дітей раннього віку № 13 (вихователь Галина БЕРНАЦЬКА) відбувся колективний перегляд заняття-квесту з пріоритетом логіко-математичних завдань на тему «Врятуємо нашого Колобка». Орієнтуючись на вказівники маршрутної карти, діти мандрували від зупинки «Зайчик» до зупинки «Вовчик», а далі - від зупинки «Ведмежа барлога» до зупинки «Лисиччина нора», долаючи різні перешкоди, щоб врятувати Колобка, який заблудився у лісі, та відвести його додому до Діда і Баби. А щоб отримати підказки від Зайчика, Вовчика, Ведмедика та Лисички, як вийти з лісу, потрібно було вирішити малятам ряд складних завдань:
- розповісти про зиму, її ознаки;
- впізнавати і називати диких тварин, розповідати про особливості їх життя взимку;
- групувати предмети за кольором : жовтий, синій, зелений, червоний (Дидактична гра «Переплутані кольори»);
- віднайти і правильно назвати геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник (Дидактичні ігри: «Геометричну фігуру знайди і по ній пройди», «Залатай мішечок»);
- порівняти множину предметів «один-багато» (Дидактична вправа «Один-багато»);
- побудувати ліжечко для Ведмедика із конструктора LEGO;
- наловити для Лисички рибки великої і маленької (Дидактична гра «Великий - маленький») та ін.
Було дуже цікаво дітям рятувати Колобка - вони і добру справу робили, і разом з тим гралися і вчилися. А після повернення Колобка додому Бабуся пригостила маленьких рятівників своїми смаколиками.
Колективний перегляд заняття-квесту у вихователя Галини БЕРНАЦЬКОЇ проведений досить ефективно, успішно і професійно.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів