Вітамінний кошик. Заняття-квест із логіко-математичного розвитку в середній групі №12
В середній групі №12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулося нетрадиційне заняття з математики на тему «Вітамінний кошик» з використанням ігрової квест-технології. Пріоритетною на занятті була гра - діти не помічали, що граючись навчалися математики. Вони подорожували відповідно до маршрутної карти квесту і вирішували непрості логіко-математичні завдання: на орієнтування в просторі (ліворуч-праворуч, зліва-справа); лічбу і цифри в межах 4; порівняння предметів (ялинок) за висотою (висока-низька; низька-вища-найвища; найвища-нижча-найнижча); розрізнення геометричних фігур та складання предметів з геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, прямокутник); порівняння двох множин в межах 4 (більше на 1, менше на 1, порівно).
Вихователь використала ряд ефективних ігрових методів для досягнення цілей заняття-квесту:
- зацікавлюючий момент - прихід на заняття Зайчика, який приніс у кошику маршрутну карту;
- дидактичні вправи: «Поклади ялиночку зліва-справа»; «Порахуй їжачків по порядку»; «Побудуй будиночок для зайчика» (з геометричних фігур); «Порахуй яблучка і грушечки» (робота за столами); «Скільки вітамінів на полиці?»;
- музична руханка "Роби, як я - не помились!";
- сюрпризний момент - діти мандрують на кінцеву зупинку і знаходять там вітамінний кошик.
Усі завдання виконані. Тепер можна пригоститися смачними яблуками і грушами, які містять багато вітамінів для зміцнення здоров'я.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів