Вітамінний кошик. Заняття-квест із логіко-математичного розвитку в середній групі №12

19.01.2021

В середній групі №12 (вихователь Павлюк Ю.А.) відбулося нетрадиційне заняття з математики на тему «Вітамінний кошик» з використанням ігрової квест-технології. Пріоритетною на занятті була гра - діти не помічали, що граючись навчалися математики. Вони подорожували відповідно до маршрутної карти квесту і вирішували непрості логіко-математичні завдання: на орієнтування в просторі (ліворуч-праворуч, зліва-справа); лічбу і цифри в межах 4; порівняння предметів (ялинок) за висотою (висока-низька; низька-вища-найвища; найвища-нижча-найнижча); розрізнення геометричних фігур та складання предметів з геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник, прямокутник); порівняння двох множин в межах 4 (більше на 1, менше на 1, порівно).

Вихователь використала ряд ефективних ігрових методів для досягнення цілей заняття-квесту:

- зацікавлюючий момент - прихід на заняття Зайчика, який приніс у кошику маршрутну карту;

- дидактичні вправи: «Поклади ялиночку зліва-справа»; «Порахуй їжачків по порядку»; «Побудуй будиночок для зайчика» (з геометричних фігур); «Порахуй яблучка і грушечки» (робота за столами); «Скільки вітамінів на полиці?»;

- музична руханка "Роби, як я - не помились!";

- сюрпризний момент - діти мандрують на кінцеву зупинку і знаходять там вітамінний кошик.

Усі завдання виконані. Тепер можна пригоститися смачними яблуками і грушами, які містять багато вітамінів для зміцнення здоров'я.