Відбувся семінар-практикум на тему «Еколого-природнича освіта дошкільників»

13.02.2019

13 лютого 2019 року у Квасилівському ЗДО (ясла-садок) відбувся семінар-практикум з проблеми «Еколого-природнича освіта дошкільників»

Мета: удосконалювати роботу з екологічного виховання дошкільників; поглиблювати теоретичні знання та практичні вміння педагогів з організації еколого-природничої освіти вихованців у сучасному ЗДО.

План роботи

1.  Створення умов для еколого-природничої освіти дошкільників:

  • оснащення куточка природи у відповідності до чинних програм та віку дітей (практичний порадник, Сенюк Н.Г.);
  • оснащення освітнього процесу дидактичним матеріалом у відповідності до чинних програм (банк ідей з використанням медіатехнологій, Левкович С.В.);
  • створення умов для ознайомлення дошкільників з природним довкіллям на ділянці (консультація-діалог, Вернюк С.В.).

2.   Різноманітність інноваційних форм і методів ознайомлення дошкільників з природним довкіллям:

  • місце занять (уроків у природі) в системі роботи з ознайомлення дошкільників з природним довкіллям (обмін думками, Бернацька Г.Ю.);
  • місце та особливості проведення екологічних квестів з дошкільниками (обговорення в загальному колі, Семенюк Р.Ф.);
  • місце дослідницько-пошукової діяльності в ЗДО (обмін думками, Денисюк О.Я.);
  • місце прогулянок у системі роботи з ознайомлення дошкільників з природним довкіллям: психолого-педагогічний сенс прогулянки (психологічний порадник, Павлусь М.М.; педагогічний порадник, Новосад Т.В.).

3.  Практична частина.

- Дитячі твори морально-екологічного спрямування у житті дошкільника. (Поповнення методичної скарбнички вихователя);

- Підготовка заходів до «Дня без іграшок». (Банк ідей, всі вихователі);

- Презентація різновидів лепбуків (інтерактивних тематичних папок) екологічного спрямування та аналіз їх призначення. (Обмін знайденою інформацією за допомогою ІКТ-технологій)