Відбулася педагогічна рада за підсумками атестації педагогів. РІШЕННЯ ПЕДРАДИ №4 від 21.03.2024
21 березня 2024 року у Квасилівському ЗДО вібулася педагогічна рада з проблеми «Атестація педагогічних працівників» з порядком дня:
1. Про затвердження «Положення про підвищення кваліфікації та порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок)». Обговорення та затвердження. Директор Лисак Ольга, педагогічні працівники
1.1. Про визнання результатів підвищення кваліфікації вихователя Гаврильчик Олени. Звіт про підвищення кваліфікації вихователя Гаврильчик Олени
2. Про індивідуальну траєкторію розвитку професійних компетентностей та творчої ініціативи педагогічних працівників, які атестуються у 2024 році. Методичний порадник. Вихователь-методист Семенюк Раїса
2.1. Самозвіти педагогічних працівників за міжатестаційний період:
- Вереми Галини, вихователя групи дітей раннього віку № 3;
- Бідюк Віри, вихователя групи дітей раннього віку № 3, старшої групи № 10;
- Гаврильчик Олени, вихователя групи дітей раннього віку № 1;
- Бернацької Галини, вихователя групи дітей раннього віку № 13;
- Шевчук Надії Семенівни, вихователя молодшої групи № 4;
- Степанюк Ірини, вихователя середньої групи № 8;
- Яремчук Валентини, вихователя середньої групи № 12;
- Шум Марії, вихователя старшої групи № 11;
- Денисюк Ольги, вихователя старшої групи № 11;
- Семенюк Раїси, вихователя-методиста.
2.2. Про результати вивчення практичного досвіду та оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників, які проходять атестацію у 2024 році. Довідка за результатами підсумкового вивчення. Вихователь-методист Семенюк Раїса
2.3. Методичний фестиваль «Мої педагогічні інновації». Виставка-презентація кращих дидактичних матеріалів та методичних розробок з досвіду роботи педагогів, які атестуються.
РІШЕННЯ ПЕДРАДИ №4 від 21.03.2024
По першому питанню:
1.1. Затвердити Положення «Про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Квасилівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) Рівненської міської ради.
1.2. Визнати результати підвищення кваліфікації вихователя Гаврильчик Олени у кількості 121год (4,02 кредитів ЄКТС).
По другому питанню:
2.1. Взяти до уваги оновлені вимоги до професійних компетентностей та кваліфікаційних категорій педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Педагогічні працівники. Упродовж навчального року.
2.2. Надавати методичну та практичну допомогу педагогічним працівникам у плануванні та реалізації завдань індивідуальної траєкторії професійного розвитку та творчої ініціативи відповідно до професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Вихователю-методисту Семенюк Раїсі. До кінця навчального року
2.3. Схвалити самозвіти педагогів, які атестуються, про педагогічну діяльність та її результативність за міжатестаційний період. Педагогічні працівники. 21 березня 2024 року.
2.3. Взяти до уваги довідку про результати вивчення практичного досвіду та оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників, які проходять атестацію у 2024 році. Педагогічні працівники. До кінця навчального року.
2.4. Запроваджувати різні підходи до планування освітнього процесу, у тому числі в електронному форматі (розвиток прогностичної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.5. Підвищувати професійний рівень щодо дотримання вимог організації освітнього процесу на засадах інклюзії, адаптації та модифікації освітнього процесу відповідно до можливостей дітей з ООП (розвиток організаційної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.6. Удосконалювати вміння визначати рівні сформованості компетентностей дітей відповідно до БКДО, освітньої програми та підвищувати якість дошкільної освіти (розвиток оцінювально-аналітичної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.7. Збагачувати арсенал інноваційних освітніх технологій для забезпечення освітніх потреб дітей раннього та дошкільного віку (розвиток предметно-методичної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.8. Здійснювати диференційований підхід до організації освітньої взаємодії з дітьми; збагатити арсенал дидактичних засобів (ігор, вправ, завдань, індивідуальних карток) різного рівня складності (розвиток предметно-методичної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.9. Активізувати профілактично-просвітницьку роботу з учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності в умовах правового режиму воєнного стану (розвиток здоров'язбережувальної компетентності).Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.10. Удосконалювати вміння керувати власними емоціями під час професійної діяльності; збагатити власний арсенал методів саморегуляції в умовах стресу (розвиток психоемоційної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.11. Формувати уміння запобігати конфліктам під час професійної діяльності, працювати у команді та осучаснювати форми партнерської взаємодії з батьками вихованців (педагогічне партнерство, розвиток морально-етичної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.12. Активізувати роботу з підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти, перегляду вебінарів/ семінарів/ майстер-класів та у різних формах методичної роботи ЗДО і ЗДО м. Рівне (здатність до навчання упродовж життя). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.13. Удосконалювати уміння аналізувати та узагальнювати результати власної професійної діяльності та поширювати власний педагогічний досвід різними способами (у фахових виданнях; публікації на сайті ЗДО; ведення власної сторінки на сайті ЗДО; висвітлення на освітніх онлайн- платформах; виступи на конференціях; презентації на виставках; проведення майстер-класів; публікації оприлюднених розробок; колективні перегляди занять та інших форм роботи з дітьми тощо) - здатність до навчання упродовж життя. Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.14. Продовжити процес оволодівання ІКТ та підвищення власної ІК-компетентності, формування уміння користуватися оргтехнікою та особистою базою електронних дидактичних засобів і регулярно її поповнювати (розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності). Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.15. Оголосити подяку педагогічним працівникам, які атестуються, за змістовне проведення «методичного фестивалю» з виставкою-презентацією кращих зразків дидактичного матеріалу та методичних розробок з досвіду роботи. Педагогічним працівникам, які атестуються. До кінця навчального року.
2.16. Удосконалювати вміння проєктувати у груповому приміщенні мобільні, поліфункціональні осередки для організованої та самостійної діяльності дітей з урахуванням реалій сьогодення (розвиток проєктувальної компетентності). Усім педагогічним працівникам. До кінця навчального року.
2.17. Врахувати пропозиції підсумкового вивчення практичного досвіду та оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників, які атестуються у 2024 році, при плануванні індивідуальної траєкторії професійного розвитку на перспективу. Усім педагогічним працівникам ЗДО. Упродовж року.
Розділи
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Управлінська діяльність. Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- Методична служба
- Освітня діяльність. Інклюзивна освіта Моніторинг якості освіти
- Медичне обслуговування
- Фізкультурно-оздоровча робота
- Музична скарбничка
- Психологічна служба
- Створення сучасного розвивального простору ЗДО
- Інформація про використання публічних коштів